Spring naar inhoud

- - - - -

Lichaamstaal

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 18 juni 2009 - 18:37

Gisteren met de bezoekers deed Feardrop erg raar. Die mevrouw dat hier was, nam hem op, keek hem diep in zijn oogjes en zei "jij bent toch echt wel een deugniet he?" en ze had hem zo voor haar vast met haar hand onder zijn poepje waarop hij met zijn pootjes over zijn oortjes ging en zo met zijn pootjes sloeg in de lucht. Zo heeft ze hem een tijdje vastgehouden en elke keer ze iets zei, deed hij dit (wel een stuk of 15-20 keer). Het was enorm schattig en lief!! (zaten hier te wenen van't lachen en van blijdschap) Zodanig lief zelfs dat mijn vriend zei van "oooh die wil ik zelf houden!!".

Jammer genoeg doet hij dit niet bij ons, is hier enige verklaring voor waarom hij dit zou gedaan hebben? Misschien dat dit een soort van communicatie was van "ik vind je lief"?? Vroeg het me gewoon af of iemand mss al iets gelijkaardigs had meegemaakt :)

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 18 juni 2009 - 18:38

Misschien jeukten zijn oortjes? :)
Nee, 'k zou het niet weten maar zou het niet puur toeval kunnen zijn? Want de manier waarop ze hem vasthield, is toch niet superspeciaal hé?

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 18 juni 2009 - 18:43

poezemannen zei:

Misschien jeukten zijn oortjes? :)
Nee, 'k zou het niet weten maar zou het niet puur toeval kunnen zijn? Want de manier waarop ze hem vasthield, is toch niet superspeciaal hé?

Toeval denk ik niet, want hij deed dit dus enkel en alleen als ze iets zei tegen hem. Ik vond het zeer merkwaardig. De manier waarop ze hem vasthield, was zeker niet speciaal, maar het was om de situatie even te schetsen ;) ik had een foto moeten maken :wall: , maar op dat moment was het gewoon zodanig speciaal en leuk dat ik daar echt niet aan dacht om mijn toestel te gaan halen, uit schrik dat ik het dan niet meer ging kunnen zien

Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#4 Geplaatst 18 juni 2009 - 18:51

Misschien, de klank van de stem, en de toon waarop die mevrouw tegen het kitten sprak?

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#5 Geplaatst 18 juni 2009 - 18:52

Ja, dat zou ik dan ook denken want ja..als hij het elke keer deed als ze tegen hem sprak..bizar.. :LOL:
Gaan ze hem nemen?

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 18 juni 2009 - 19:01

poezemannen zei:

Ja, dat zou ik dan ook denken want ja..als hij het elke keer deed als ze tegen hem sprak..bizar.. :LOL:
Gaan ze hem nemen?

Neen voor haar maakte het niet echt uit wie het ging worden. Zij had zoiets van "gaan en kijken wie er het beste bij ons zou passen!" en dat is Blizzard geworden, hoewel haar dochtertje heel de tijd hier rondliep met Flanelle en zei "ik wil Flanelle!!!"
Die keuze van Blizz is nog niet vastgelegd, maar ze wil hem alvast veel liever dan Flanelle

Feardrop leek haar ook heel leuk en sprak haar vooral aan omdat ze hem de zotste van de hoop vindt, maar ze heeft al een Blue Bicolour en kiest toch wat voor meer variëteit, dat had ze me ook op voorhand laten weten.

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 18 juni 2009 - 19:07

raar hé, zal misschien aan de stem gelegen hebben......
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 20 juni 2009 - 11:57

moet een geweldig zicht geweest zijn :LOL:
Hij zal gek zijn van die mevrouw haar stem :d

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 20 juni 2009 - 11:58

Oh hij deed het gisteren terug!!! Bij MM deze keer en die keek gewoon naar hem, deze twee komen wel al wat beter overeen, ze gromt er nog nauwelijks naar :d , maar het leek alsof hij wou spelen hoewel hij dit wel op afstand bleef doen. Het was inderdaad een geweldig zicht, ik vind het enorm schattig en lief van hem :) of bij haar kon het mss ook geweest zijn van "don't worry, jij bent nog altijd de baas" of "ik geef me volledig over" :ha
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 28 juni 2009 - 12:35

:goofy:

Als je ooit de kans hebt om daar een filmpje van te maken O:)

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 28 juni 2009 - 13:14

haha, dat zou ik ook wel es willen zien
bij hetvolgende bezoek, camera binnen handbereik houden :d :d
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#12 Geplaatst 28 juni 2009 - 22:46

Het zal een heel speciaal kattenvrouwtje zijn