Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
Guest_Gilles_*
Guest_Gilles_*

#1021 Geplaatst 21 maart 2012 - 14:08

Zo'n prachtige BB, ongelooflijk mooi meisje!!! Proficiat!!!

Grietv
Grietv
  • 634 berichten
  • 4 katten

#1022 Geplaatst 21 maart 2012 - 16:52

Proficiat met de geboorte van jullie kleine Juliët....heel leuke naam trouwens ;)
Groetjes Griet en knufs van Treesje, Mientje, Balthazar en Broertje...

Ik kwam, ik spon en overwon... :catwalk

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#1023 Geplaatst 21 maart 2012 - 20:59

Wat een schatje!!!!!!! :love3: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#1024 Geplaatst 21 maart 2012 - 22:58

wat een mooi dochtertje
een poppemieke :heart:

geniet er maar met volle teugen van

enne
spiraaltje is een goede keus hoor
maar de beste keus is stereliseren :LOL:
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#1025 Geplaatst 22 maart 2012 - 10:19

Proficiat!!!!!

mooi kindje zeg!

ondertussen al wat bekomen van de zware nacht?
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#1026 Geplaatst 22 maart 2012 - 12:26

wea zei:

Proficiat!!!!!

mooi kindje zeg!

ondertussen al wat bekomen van de zware nacht?

Goh, bekomen wel, maar vergeten zal ik dit nooit meer !!
Als ik er aan denk doet men buik pijn, dus probeer ik er zo weinig mogelijk aan te denken.

Ondertussen ben ik zeer goed aan het herstellen. Ik pas zelfs weer in men jeans sedert deze morgen. Wel een heupbroek, dus men buikje is nog wat slap en steekt nog lichtjes uit, maar toch sta ik versteld dat het zo snel wegslinkt.
Wel heb ik nog wat bekkenpijn, als ik opsta kraakt het allemaal. Blijkbaar is alles nog een beetje verweekt.
Nog een weekje en dan ga ik naar de kinesist, die kan dan alles weer een beetje op z'n plaats brengen.

Alles verloopt hier vlekkeloos. Een super rustige baby en de borstvoeding gaat enorm goed. Ze komt razendsnel bij en is heel gelukkig. Telkens als ze gedronken heeft glimlacht ze zo lief :heart: :heart: . Ze drinkt zo'n 10 min., dan verschoon ik haar en dan krijgt ze de andere borst tot ze voldaan is (ook zo'n 10 min.) en zelf loslaat. Ze drinkt ongeveer elke 3 uren en 's nachts valt het ook reuze mee. Vorige nacht om 23.00 u gedronken, 03.30 u en deze morgen om 07.00 u. Dus telkens toch goed  door kunnen slapen tussenin, we zijn dan ook helemaal niet moe en de kinderen horen haar niet eens 's nachts. Ze weent ook niet. Ik ben haar altijd voor, want ik wordt wakker en voel aan men borsten dat het tijd is om te voeden en daar maakt ze dan gretig gebruik van.

Met dit mooie weer is het gewoon echt ook dubbel genieten !
Deze namiddag weer een mooie wandeling maken :heart:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#1027 Geplaatst 22 maart 2012 - 12:35

carooootje zei:

wat een mooi dochtertje
een poppemieke :heart:

geniet er maar met volle teugen van

enne
spiraaltje is een goede keus hoor
maar de beste keus is stereliseren :LOL:

Steriliseren is echt niet altijd de beste keus.
Het wordt afgeraden door men huisarts en gynecoloog omdat je als vrouw toch nog mentrueert en soms zelfs veel heviger en onregelmatiger als naturel. Bovendien kan je hormonaal behoorlijk in de knoop geraken met alle gevolgen van dien (hoofdpijn, migraine, opvliegers, depressie,...).

Voor de man is steriliseren wel de beste keus. Maar als je dan als vrouw naturel blijft, houden ook de menstruaties aan en bij het ouder worden kunnen die ook heviger en veelvuldiger worden. Heel veel vrouwen van steriele mannen nemen toch nog de pil of spiraal om die reden.
Dan hoeft men ventje die operatie niet te ondergaan van mij, dan los ik het wel simpel op door een hormonaal spiraaltje binnen 5 weekjes.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#1028 Geplaatst 22 maart 2012 - 12:47

Mijn gynecoloog zei dat er zelfs gesteriliseerde vrouwen om een spiraal komen.
Daarenboven is het een zware operatie.  (stiefzus heeft het laten doen, heeft 2 weken geen broek meer kunnen dragen)

En, ga je naar de KS party???? :engel:
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#1029 Geplaatst 22 maart 2012 - 17:37

Evyke81 zei:

Mijn gynecoloog zei dat er zelfs gesteriliseerde vrouwen om een spiraal komen.
Daarenboven is het een zware operatie. (stiefzus heeft het laten doen, heeft 2 weken geen broek meer kunnen dragen)

En, ga je naar de KS party???? :engel:

Ik denk niet dat ik er geraak, eigenlijk ben ik ook een zeer huiselijk type.
Momenteel geniet ik echt thuis, meer dan een wandeling (en shoppen) af en toe heb ik niet nodig.

Momenteel help ik ook weeral wat in de kinderopvang. Weliswaar licht werk en op eigen tempo, maar de vaatwas legen, eten helpen uitdelen en toezicht houden bij de huiswerkers (als Juliëtje boven slaapt) neem ik toch voor men rekening.
Ik help men zus zoveel mogelijk, ze heeft het zwaar gehad de periode dat ik moest rusten en toen ik in het moederhuis lag. Toen stond ze er helemaal alleen voor en dat was erg zwaar. Helemaal fulltime zou me nog niet lukken, het is allemaal in vertraagde film. Maar al wat ik kan is weer wat uitgespaard voor men zus en die waardeert het heel erg.

De drukte in het week-end met het bezoek is ook niet te onderschatten.
We geven geen baby borrel, dus krijgen veel volk over de vloer.

Het is echt verplicht rust nemen af en toe en zoveel mogelijk genieten van de echte vrije rust momenten.

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#1030 Geplaatst 22 maart 2012 - 20:12

feroesti zei:

De drukte in het week-end met het bezoek is ook niet te onderschatten.
We geven geen baby borrel, dus krijgen veel volk over de vloer.

Amaaai, ik moet het niet gedroomd hebben al dat bezoek constant in m'n huis.  :misselijk:  Dat zou zeker niets voor mij zijn.  

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#1031 Geplaatst 22 maart 2012 - 21:20

Marieke zei:

Amaaai, ik moet het niet gedroomd hebben al dat bezoek constant in m'n huis. :misselijk: Dat zou zeker niets voor mij zijn.

Zoals je wel weet zijn we dat hier gewoon hé.

Het is hier nogal een open huis en iedereen loopt hier zowat in en uit.
Als er kittens waren hadden we ook heel veel bezoek en ook met de kinderopvang is het hier altijd wel over en weer geloop. We zijn er aan gewoon en het is hier altijd wel gezellig druk.

Maar de bezoekdagen voor ons Juliëtje zijn ook wel helemaal anders. Dit zijn allemaal vrienden, kennissen en familie en zo'n bezoekjes zijn dan ook wel zeer leuk. Eigenlijk kunnen we hier met z'n allen best echt genieten van ons bezoek en we zijn zeer trots om met ons Juliëtje te pronken.
En cadeautjes dat ons meisje al kreeg :trance: :trance: :trance: :trance: Onze hele lijst was al tot twee keer toe leeg en ben ik deze week weer gaan aanvullen. Op den duur weet ik echt niet meer wat nog gekozen :oops:
Is dit nu één van de voordelen van op oudere leeftijd een baby'ke te krijgen ? Al onze vrienden en familie zijn ondertussen al op iets oudere leeftijd , ook de neven en nichten van onze kinderen zijn ondertussen volwassen. Onze oudste 2 waren de jongsten in de familie. Dus Juliëtje komt daar nog een heel stuk achter, nu er 11 jaar tussen zit. Iedereen heeft dus de babyboom te pakken en ons meisje wordt giga verwend met cadeautjes.
En alles is zo mooi !!! Wat is al dat roze, lila, paars en wit babyspul zo prachtig en wat ruiken die produktjes en vooral Juliëtje zo lekker :love3: :heart: .

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1032 Geplaatst 23 maart 2012 - 12:46

Gilles zei:

Zo'n prachtige BB, ongelooflijk mooi meisje!!! Proficiat!!!

:d 't is misschien beroepsmisvorming, maar ik lees dus elke keer "Zo'n prachtige BlackBerry"

@Feroesti: blij dat alles zo goed gaat! Ze ziet er echt zo lief uit he :love3:
Geplaatste afbeelding

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#1033 Geplaatst 23 maart 2012 - 13:05

Proficiat met jullie kindje

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#1034 Geplaatst 23 maart 2012 - 13:37

Gwynyth zei:

:d 't is misschien beroepsmisvorming, maar ik lees dus elke keer "Zo'n prachtige BlackBerry"

:d :d

Dikke proficiat met de geboorte van je dochter!

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#1035 Geplaatst 23 maart 2012 - 23:40

feroesti zei:

Steriliseren is echt niet altijd de beste keus.
Het wordt afgeraden door men huisarts en gynecoloog omdat je als vrouw toch nog mentrueert en soms zelfs veel heviger en onregelmatiger als naturel. Bovendien kan je hormonaal behoorlijk in de knoop geraken met alle gevolgen van dien (hoofdpijn, migraine, opvliegers, depressie,...).

Voor de man is steriliseren wel de beste keus. Maar als je dan als vrouw naturel blijft, houden ook de menstruaties aan en bij het ouder worden kunnen die ook heviger en veelvuldiger worden. Heel veel vrouwen van steriele mannen nemen toch nog de pil of spiraal om die reden.
Dan hoeft men ventje die operatie niet te ondergaan van mij, dan los ik het wel simpel op door een hormonaal spiraaltje binnen 5 weekjes.

hey feroesti

heb mij indertijd laten stereliseren en heb er nog geen moment spijt van gehad
nooit geen problemen gehad
integendeel :LOL:

maar ja
ieder vrouwenlichaam reageert en is anders hé ...

zo een hormoon spiraaltje is ook goed hoor en je krijgt nauwelijks je maanstonden en dat is ook fijn meegenomen :LOL:

en ik las dat je tenvolle aan genieten bent van je lieve baby
neem elk moment
geniet er elk moment van
en ja
nu de lente in het land is
is dat extra fijn hé

knuffel van Tini en ikke
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.