Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#1066 Geplaatst 01 april 2012 - 08:41

oooooh Nathalie!!!
Sorry voor mijn late reactie, ik had blijkbaar per ongeluk mijn abonnement afgeklikt :oops:
Ik heb me vandaag bijgelezen, proficiat met je dochter hoor, ze is echt prachtig!
Wel jammer dat de bevalling niet zo vlot verliep, maar nu heb je echt een wolk van een baby'tje, ze is blijkbaar heel braaf, heel gezond en ik vind haar echt superschattig!
Dus wat wil je nog meer hé! :cheer: :b

Geplaatste afbeelding

lilo
lilo
  • 192 berichten
  • 4 katten

#1067 Geplaatst 01 april 2012 - 15:33

Proficiat, met jullie prachtige prinses!!! :heart: :love: :loveshower: :flower:
Wat een mooie meid!
Geplaatste afbeelding
lilo tjitske maya puck

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#1068 Geplaatst 04 april 2012 - 20:12

En, hoe gaat het met jullie kleine prinsesje? :)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#1069 Geplaatst 06 april 2012 - 12:11

Het gaat super !!!
Een heerlijke meid die dinsdag alweer 4 weekjes wordt.
De borstvoeding loopt uitstekend, ze is een goed drinkertje en van kloven of wat dan ook absoluut geen last. Het kan niet beter !!!

Deze fotookes waren nog in het ziekenhuis op dag 1.
Onze trotse broer en zus, oma (mijn mama) en mezelf zo trots als wat !!!

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_5775.JPG
  • IMG_5777.JPG
  • IMG_5784.JPG

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#1070 Geplaatst 06 april 2012 - 12:13

En dit is ons meisje nu :

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_5878.JPG
  • IMG_5888.JPG
  • IMG_5895.JPG

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1071 Geplaatst 06 april 2012 - 12:27

:heart:

Wat een prachtig kindje! Echt waar :)
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#1072 Geplaatst 06 april 2012 - 13:42

Wat een schat is het toch :heart:

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#1073 Geplaatst 06 april 2012 - 13:47

Prachtige foto's Nathalie :love3:
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1074 Geplaatst 06 april 2012 - 13:52

heel schattig!

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#1075 Geplaatst 06 april 2012 - 14:00

schattig mooi meisje
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#1076 Geplaatst 06 april 2012 - 14:35

Ondertussen pas ik alweer in men vertrouwde jeans en ben ik wonderwel snel hersteld. Dat ze zo flink is en me men nachtrust laat doet ook veel natuurlijk.
Men had mij zo gewaarschuwd op men leeftijd dat het slopend zou zijn (vooral de nachten), maar tot nu toe nog niets van gemerkt hoor :s
's nachts heeft ze wel haar voeding nodig, maar het is drinken en terug slapen om de 4 uren. We vallen zo weer in slaap en mijn man en kinderen slapen gewoon door, horen niets.

Het is alleen maar heerlijk genieten !

Toch moet ik dringend naar de kiné toe. Tot op heden heb ik dat telkens uitgesteld (zie het eigenlijk ook niet zitten).
Men bekken is nog lichtjes schuin en men bekkenbodem spieren moeten dringend getraind worden. Maar ik zie het niet zitten, met de borstvoeding om de 3 uren overdag vind ik de kiné daar niet in passen. Ik zeul haar niet graag mee naar zoiets en aan huis komen is uitgesloten omdat modderbad voor men rug en elektriciteit nodig zijn en dat mobiel niet lukt.
Ik voel me ook uitstekend en men buik is geheel verdwenen. De problemen van urineverlies en dergelijk zijn ook vanzelf opgelost, dus dringend vind ik die kiné niet. We zien wel, misschien ga ik dan wel als de uren tussen haar voedingen wat oplopen.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#1077 Geplaatst 06 april 2012 - 14:39

Toch oppassen met je bekken. Ik ben daar al meerdere malen voor naar de kiné gegaan. En als je te lang wacht kan je wel eens erg veel last krijgen.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1078 Geplaatst 06 april 2012 - 14:49

feroesti zei:

Ondertussen pas ik alweer in men vertrouwde jeans en ben ik wonderwel snel hersteld. Dat ze zo flink is en me men nachtrust laat doet ook veel natuurlijk.
Men had mij zo gewaarschuwd op men leeftijd dat het slopend zou zijn (vooral de nachten), maar tot nu toe nog niets van gemerkt hoor :s
's nachts heeft ze wel haar voeding nodig, maar het is drinken en terug slapen om de 4 uren. We vallen zo weer in slaap en mijn man en kinderen slapen gewoon door, horen niets.

Het is alleen maar heerlijk genieten !

Toch moet ik dringend naar de kiné toe. Tot op heden heb ik dat telkens uitgesteld (zie het eigenlijk ook niet zitten).
Men bekken is nog lichtjes schuin en men bekkenbodem spieren moeten dringend getraind worden. Maar ik zie het niet zitten, met de borstvoeding om de 3 uren overdag vind ik de kiné daar niet in passen. Ik zeul haar niet graag mee naar zoiets en aan huis komen is uitgesloten omdat modderbad voor men rug en elektriciteit nodig zijn en dat mobiel niet lukt.
Ik voel me ook uitstekend en men buik is geheel verdwenen. De problemen van urineverlies en dergelijk zijn ook vanzelf opgelost, dus dringend vind ik die kiné niet. We zien wel, misschien ga ik dan wel als de uren tussen haar voedingen wat oplopen.
Ik nam Storm gewoon mee hoor, in de maxicosi, ik legde hem aan, vertrok dan en meestal sliep hij gewoon verder in de MC. Eén keer heeft hij ffie gehuild maar ik pakte hem bij mij om de oefeningen te doen. Dat duurt ook niet zo heel lang hoor, een half uurtje per keer. Ik ben ook niet altijd flink gegaan maar heb wel lang last gehad. Dus toch maar beter doen ;)

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1079 Geplaatst 06 april 2012 - 21:34

Je hebt toch écht wel een héééééééél mooi kindje hoor Feroesti :love: :love: :love: Jullie mogen er terecht allemaal fier op zijn!!!! :thumb:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#1080 Geplaatst 06 april 2012 - 22:02

Een  dikke proficiat , ze is echt heel mooi !
Geplaatste afbeelding