Ondertussen pas ik alweer in men vertrouwde jeans en ben ik wonderwel snel hersteld. Dat ze zo flink is en me men nachtrust laat doet ook veel natuurlijk.
Men had mij zo gewaarschuwd op men leeftijd dat het slopend zou zijn (vooral de nachten), maar tot nu toe nog niets van gemerkt hoor
's nachts heeft ze wel haar voeding nodig, maar het is drinken en terug slapen om de 4 uren. We vallen zo weer in slaap en mijn man en kinderen slapen gewoon door, horen niets.
Het is alleen maar heerlijk genieten !
Toch moet ik dringend naar de kiné toe. Tot op heden heb ik dat telkens uitgesteld (zie het eigenlijk ook niet zitten).
Men bekken is nog lichtjes schuin en men bekkenbodem spieren moeten dringend getraind worden. Maar ik zie het niet zitten, met de borstvoeding om de 3 uren overdag vind ik de kiné daar niet in passen. Ik zeul haar niet graag mee naar zoiets en aan huis komen is uitgesloten omdat modderbad voor men rug en elektriciteit nodig zijn en dat mobiel niet lukt.
Ik voel me ook uitstekend en men buik is geheel verdwenen. De problemen van urineverlies en dergelijk zijn ook vanzelf opgelost, dus dringend vind ik die kiné niet. We zien wel, misschien ga ik dan wel als de uren tussen haar voedingen wat oplopen.