tito zei:
Ze moest die monitor dag en nacht dragen. Tegen de tijd dat ze mocht stoppen mochten we afbouwen naar enkel tijdens het slapen, ik heb echt moeite gehad om de monitor los te laten. De monitor werd om de zoveel tijd uitgelezen en geanalyseerd. Bij de laatste uitlezing had ze nog 2 apneus van 16 sec.
Wat ik toch nog veel vond.
Een MR10 meet enkel de ademhalingsbewegingen, uit de slaaptesten is gebleken dat haar hartslag ook te laag zakte dus moest haar hartje ook gevolgd worden.
Toch eng hé !
Ondertussen hebben we zaterdag nog een alarm gehad en deze keer overdag. Opvallend bij dit en vorig alarm dat het beide keren was toen ze het toch wel warm had. De eerste keer had ik een extra dekentje bijgelegd in haar bedje omdat haar handjes koud aanvoelden en 2 uren later kregen we alarm.
Deze keer kwamen we van op uitstap en lag ze in de draagmand met haar mutsje aan en in een wikkeldeken. Omdat ik dringend naar de wc moest liet ik haar binnen even zo liggen en toen ging het alarm af. Beide keren had ze het dus blijkbaar te warm en ze reageert daar dus gevoelig op.
We zullen er dus extra moeten op letten dat ze nooit te warm ligt.
De slaaptest is dus nog niet binnen
Blijkbaar zijn er computer problemen en men vind de test niet terug.
Vandaag is men ventje er heen om toch wat meer uitleg te gaan vragen.
Ongeloofelijk dat zoiets kan !! Hopelijk hebben we toch snel resultaat , want dit duurt wel erg lang. En hopelijk vinden ze die test nog terug en moeten we niet weer een nachtje naar daar.
Verder gaat het supergoed met ons meisje.
Ze weegt al 4500 gram en de borstvoeding gaat enorm goed.
En !! ze slaapt nu ook al zo'n 6/7 uren door 's nachts