feroesti zei:
Heel veel positief commentaar, maar helaas ook best wat negatieve reacties.
Vooral hier in de kinderopvang. Vragen of we het wel zien zitten, of ik beschaamd ben , of men man kwaad is op mij ????
(vooral die laatste vraag , wie denkt daar nu aan, een kindje maak je toch met tweeën ?)
Stomme vragen waar ik eigenlijk wel wat krevelig van werd.
Ik kreeg zelfs de vraag, omdat ik 's morgens een trui aan had, of ik het wou verbergen misschien.
Sedert gisteren dan maar een zwangerschapsbel om gedaan !!!
(kreeg ik gisteren ineens cadeau van men ma)
Zo ziet iedereen goed en duidelijk dat ik zwanger ben , geen schaamte en dus wel trots op men buikje !!
Maar alle seg

Hoe durven ze!
Dan is je dochter bijgedraait en kan je heerlijk genieten van haar enthousiasme en dan beginnen er weer anderen!
De termijn waarin je geen negatieve commentaar krijgt wordt zo wel kort he! Ik ben 22 en mensen zouden mij zeker te jong vinden. En op 35 ben je al te oud. Dat geeft je waarschijnlijk zo'n kleine 10 jaar om het gewenste aantal kinderen te krijgen.
Ik vind net als Marie 35 overigens echt helemaal niet oud! Mijn moeder was 30 toen ze van mij beviel, 32 bij mijn broertje. En ik heb echt niet het gevoel dat ik oude ouders heb ofzo? En alles is ook gewoon heel gezond en natuurlijk verlopen!
Hoe komen mensen erop aan je te vragen of je je schaamt? Of je man boos is op is op je? Sowieso, alsof een man het recht heeft boos te zijn op zijn vrouw als ze zwanger raakt? Zoals ze zegt, je bent toch met twee zeker!
Geniet er maar zoveel mogelijk van! En laat inderdaad maar heel trots dat buikje zien!