Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#391 Geplaatst 27 januari 2012 - 21:55

veeel beterschap :hug:

geniet van de rust, nu het nog kan zou ik zeggen ;) En van stapels boeken en films :) !

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#392 Geplaatst 27 januari 2012 - 22:03

Veel beterschap en laat je maar goed in de watten leggen.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#393 Geplaatst 28 januari 2012 - 01:12

Ohhh da's even verschieten... Verzorg je maar goed, en rust maar zoveel je kan met dat baby'tje!
Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#394 Geplaatst 28 januari 2012 - 07:28

oo wat lees ik nu?? Niet leuk zeg! Moet je echt tot aan de bevalling in bed blijven of kan het zijn dat binnen een paar weken, het tij gekeerd is?

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#395 Geplaatst 28 januari 2012 - 09:22

Nog eventjes volhouden Feroesti ;)

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#396 Geplaatst 28 januari 2012 - 11:43

Dat moet inderdaad wel enorm verschieten geweest zijn.  Verzorg je maar goed!

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#397 Geplaatst 28 januari 2012 - 12:45

Hier toch nog even het bed uit gerolt...

Pfffff lastig hoor dat niksen !! Ondertussen heb ik al 2 dikke boeken verslonden en zijn er weer uren en een nacht voorbij gegaan.
Het wordt inderdaad het bed houden tot ons meisje er is.
De navelstreng zal zich niet meer herstellen, hopelijk gewoon stabiel blijven nu, met de rust.
Ze beweegt nu wel terug meer als donderdag, ze tuimelt en stampt er maar op los, wat erg veel pijn doet nu.
Men ribben zijn gekneusd en men heup doet erg veel pijn. Rondlopen doe ik vanzelf niet meer, dat gaat ook niet want ik ga gewoon door men heup.
Het enige lastige is, dat ik door al dat liggen gewoon niet meer kan slapen.
Eigenlijk zou het beste zijn dat ze nog tot week 37 kan blijven zitten in men buik, dan is ze helemaal klaar om geboren te worden.

De kinesist kon gisteren niets voor me doen. Hij heeft me wel eventjes gekraakt aan de onderrug en bekken, maar veel hulp biedt dit niet en is ook erg ongemakkelijk. Het is gewoon beter dat ik rust en niets belast.
Men spieren voelen wel veel meer ontspannen door te rusten en de harde buiken zijn veel minder tot niets in vergelijking met donderdag en in elk geval niet meer pijnlijk.
De stress van het verschieten en de paniek en tranen van donderdag zijn weggeëbt en ik heb er me in berust. Het is zo onwerkelijk, ik voel me net afgesloten van de buitenwereld met momenten en denk niets meer en voel me een zombi.

Het is echt aftellen, wat zal ik blij zijn als we toch al 3 weken verder zijn...
Maandagavond weer op controle, hopelijk blijft alles stabiel nu. Het zou toch voor mij een serieuze domper zijn als ze nu gehaald moest worden.
Een keizersnede en couveuzekindje zie ik echt niet zitten !!!
Al die tijd zo'n vlekkeloze en leuke zwangerschap gehad en nu dit op het eind :(

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#398 Geplaatst 28 januari 2012 - 12:59

feroesti zei:

Hier toch nog even het bed uit gerolt...

Pfffff lastig hoor dat niksen !! Ondertussen heb ik al 2 dikke boeken verslonden en zijn er weer uren en een nacht voorbij gegaan.
Het wordt inderdaad het bed houden tot ons meisje er is.
De navelstreng zal zich niet meer herstellen, hopelijk gewoon stabiel blijven nu, met de rust.
Ze beweegt nu wel terug meer als donderdag, ze tuimelt en stampt er maar op los, wat erg veel pijn doet nu.
Men ribben zijn gekneusd en men heup doet erg veel pijn. Rondlopen doe ik vanzelf niet meer, dat gaat ook niet want ik ga gewoon door men heup.
Het enige lastige is, dat ik door al dat liggen gewoon niet meer kan slapen.
Eigenlijk zou het beste zijn dat ze nog tot week 37 kan blijven zitten in men buik, dan is ze helemaal klaar om geboren te worden.

De kinesist kon gisteren niets voor me doen. Hij heeft me wel eventjes gekraakt aan de onderrug en bekken, maar veel hulp biedt dit niet en is ook erg ongemakkelijk. Het is gewoon beter dat ik rust en niets belast.
Men spieren voelen wel veel meer ontspannen door te rusten en de harde buiken zijn veel minder tot niets in vergelijking met donderdag en in elk geval niet meer pijnlijk.
De stress van het verschieten en de paniek en tranen van donderdag zijn weggeëbt en ik heb er me in berust. Het is zo onwerkelijk, ik voel me net afgesloten van de buitenwereld met momenten en denk niets meer en voel me een zombi.

Het is echt aftellen, wat zal ik blij zijn als we toch al 3 weken verder zijn...
Maandagavond weer op controle, hopelijk blijft alles stabiel nu. Het zou toch voor mij een serieuze domper zijn als ze nu gehaald moest worden.
Een keizersnede en couveuzekindje zie ik echt niet zitten !!!
Al die tijd zo'n vlekkeloze en leuke zwangerschap gehad en nu dit op het eind :(

Ik ben 3.5 weken geleden bevallen van een dochtertje op 36 weken na 9weken totale platte rust en het breken van mijn vliezen op 35 weken. Ik ben ook bevallen van een keizersnede en ze hadden me verzekerd dat het een couveusekindje zou worden... Ze heeft NIET in de couveuse gelegen enkel 1 dag in verwarmd bedje en voor de voedingen mocht ze telkens op mijn kamer komen :goofy: . Misschien dat dit berichtje je toch wat meer moed en hoop geeft :) .
Veel sterkte en rust maar goed. Je buik is nu nog couveuse voor je kindje ;)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#399 Geplaatst 28 januari 2012 - 13:25

Heidiken zei:

Ik ben 3.5 weken geleden bevallen van een dochtertje op 36 weken na 9weken totale platte rust en het breken van mijn vliezen op 35 weken. Ik ben ook bevallen van een keizersnede en ze hadden me verzekerd dat het een couveusekindje zou worden... Ze heeft NIET in de couveuse gelegen enkel 1 dag in verwarmd bedje en voor de voedingen mocht ze telkens op mijn kamer komen :goofy: . Misschien dat dit berichtje je toch wat meer moed en hoop geeft :) .
Veel sterkte en rust maar goed. Je buik is nu nog couveuse voor je kindje ;)

Bedankt voor deze steunende boodschap, dat doet deugd !!!

Nu snel terug men bed in en overal waar ik langsloop een oogje dichtknijpen. Voor men man en kinderen is dit een spoedcursus huishouden...en ik probeer niet te zagen ;)

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#400 Geplaatst 28 januari 2012 - 17:16

veel moed voor die moeilijke laatste loodjes!!!

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#401 Geplaatst 28 januari 2012 - 18:46

Rust lekker uit en veel sterkte de komende tijd!
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#402 Geplaatst 28 januari 2012 - 18:47

Laat je lekker soigneren :x

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#403 Geplaatst 28 januari 2012 - 19:41

feroesti zei:

Bedankt voor deze steunende boodschap, dat doet deugd !!!

Nu snel terug men bed in en overal waar ik langsloop een oogje dichtknijpen. Voor men man en kinderen is dit een spoedcursus huishouden...en ik probeer niet te zagen ;)

Ik had twee vroeggeboortes.  Margot is 5 weken te vroeg geboren en woog 2,880 kg en moest ter controle ook maar 1 dag in de couveuse.  Ik lag al 6 weken toen in het ziekenhuis.  Je ziet Feroesti dat je niet meteen het ergste moet denken.  Houd de moed er in!!!! xxx

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#404 Geplaatst 28 januari 2012 - 21:11

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#405 Geplaatst 29 januari 2012 - 13:48

Wat vervelend seg... gelukkig redelijk laat op de zwangerschap. Zo is de kans toch groter dat je uw baby'tje langer in je buik kan houden. En langer is beter hé.

Ik zou zot worden als ik niet meer uit mijn bed mocht komen, ik zou verplichte opsluiting en dwangbuis krijgen vrees ik.

Heel veel beterschap en bezigheid ondertussen !!!!