Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#601 Geplaatst 06 maart 2012 - 04:24

Neen hoor, snap ook niet waarom de banner ineens verdween.
Is gemaakt via een site, met een link en het ligt daar wel aan. 'k  Ken niet zoveel van computers en was al blij eentje te vinden...

Alles is hier nog rustig. Het ziet er niet naar uit dat er onmiddelijk iets te gebeuren staat. Geen harde buiken, geen voorweeën enkel enorme nesteldrang en energie momenteel. Ik kon maar weer eens niet slapen en ben opgestaan om 03.00 u van de HONGER !!!!!!!
Nu net een glaasje vers sinaasappelsap en een geroosterd broodje met banaan naar binnen gewerkt en weer wachten...

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#602 Geplaatst 06 maart 2012 - 06:36

Jee meis, wat zijn jullie er vroeg bij :)

Hoop dat je nu niet lang meer op je meisje hoeft te wachten.
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#603 Geplaatst 06 maart 2012 - 11:51

Hier is het ook al een tijdje 's morgens mijn eerste werk: kijken bij KS of Nathalie al bevallen is ;)
Het zal nu toch wel niet lang meer duren, binnenkort ligt dat kleine wondertje niet meer op je maag maar in je armen!!! :hug:

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#604 Geplaatst 06 maart 2012 - 12:07

Het komt nu wel heel dichtbij dus ik wil je bij deze heel veel succes wensen.

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#605 Geplaatst 06 maart 2012 - 20:20

Volgens mij zit da klein prutske echt wel goe in uw buikske. Ze heeft duidelijk geen haast. Hopelijk gaat het met de mama nog een klein beetje. :hug: :hug: :hug:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#606 Geplaatst 06 maart 2012 - 21:03

's Morgens vroeg op zijn heeft zo z'n voordelen.
Tegen 6.00 u 's morgens had ik al uitgebreid ontbeten, de hond gewassen, Elliot helemaal uitgekamt, de afwas gedaan, de was erdoor gedraaid inclusief de plaids van in de zetels, gedoucht en de badkamer opgeruimd. Lekker rustig en helemaal alleen in huis (de kinderen lagen nog heerlijk te slapen en men ventje is al om 04.30 u gaan werken, bezorgd omdat ik al vroeger dan hij op was )

Het geeft natuurlijk ook wel wat nadelen, doodvermoeid tegen de middag.
Dan maar men bed in gekropen, maar wakker geworden van de krampen en diaree. Ja, nu gaat het beginnen, dacht ik....
Wel dus niet, tegen 15.00 u is alles weer stilgevallen en ben ik dan maar weer na een bad, het bed in gedoken.
2 uren geslapen, met als resultaat dat ik nu natuurlijk niet moe meer ben en het niet zie zitten om het bed in te kruipen. Omgekeerd leven dus, wat het gezin hier niet echt leuk vind.
Geen weën te bemerken, alleen maar een actieve stampende baby in men buik. Bovendien krijgen ik en men ventje natuurlijk de ganse tijd telefoontjes om te vragen hoe het is. Pffffff eigenlijk heb ik daar geen behoefte aan, ik weet ook dat het lang duurt. Veel te lang ook naar men goesting !!!! Het is wachten tot het doorzet en hopelijk duurt dit niet al te lang meer. En er is weer niets op tv wat me kan boeien !!!!!!

Bewerkt door feroesti, 06 maart 2012 - 21:03.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#607 Geplaatst 06 maart 2012 - 21:08

feroesti zei:

Bovendien krijgen ik en men ventje natuurlijk de ganse tijd telefoontjes om te vragen hoe het is. Pffffff eigenlijk heb ik daar geen behoefte aan, ik weet ook dat het lang duurt.

Zet je telefoon uit of je antwoordapparaat aan..... las t net nog ergens in een van mijn tijdschriften. Dan houden ze vanzelf op.

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#608 Geplaatst 06 maart 2012 - 21:15

Ginger-en-Noortje zei:

Zet je telefoon uit of je antwoordapparaat aan..... las t net nog ergens in een van mijn tijdschriften. Dan houden ze vanzelf op.

Ahnee, want dan denken ze dat je aan het bevallen bent :LOL:

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#609 Geplaatst 06 maart 2012 - 21:24

Elfje zei:

Ahnee, want dan denken ze dat je aan het bevallen bent :LOL:

Inderdaad en dan bellen ze naar men moeder of zus.
Het ging al zelfs de ronde dat ik afgeopen week-end al bevallen was.
Iemand had me zogezegd gezien in het ziekenhuis :catscratchhead , terwijl ik daar niet geweest ben.
Tja met de kinderopvang hier zitten ze ook natuurlijk echt te wachten en te speculeren.
's Morgens doe ik nog steeds de vroege shift en ontvang ik de kindjes en ouders. (mijn zus slaapt met haar gsm momenteel voor moest het nodig zijn) Telkens zijn de ouders verbaasd me weer te zien in de ochtend...
Dit kan nog even doorgaan, inleiden is pas na 10 dagen over tijd.
Pffffff nog 11 extra dagen zie ik wel echt niet zitten hoor !
Maar ja, veel keuze is er niet, het is wachten tot ons dametje besluit dat ze er klaar voor is.
Volgens de gynecoloog is dit bij een derde kindje wel eerder uitzonderlijk, de meesten zijn zelfs iets te vroeg. Maar ja, met dit meisje weet je nooit, ze heeft ons al telkens verrast...

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#610 Geplaatst 06 maart 2012 - 22:36

feroesti zei:

Inderdaad en dan bellen ze naar men moeder of zus.

zet het op je antwoordapparaat!

"dit is de voicemail van feroesti.
ik ben nog niet aan 't bevallen.
voor praktische mededelingen of vragen: spreek een boodschap in.
voor meer informatie rond de vermoedelijke bevallingsdatum: hang op en wacht op verdere berichtgeving."

:x

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#611 Geplaatst 07 maart 2012 - 01:24

:geluk: :thumb: :thumb: :geluk: :thumb: :geluk:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#612 Geplaatst 07 maart 2012 - 07:06

Alicia zei:

zet het op je antwoordapparaat!

"dit is de voicemail van feroesti.
ik ben nog niet aan 't bevallen.
voor praktische mededelingen of vragen: spreek een boodschap in.
voor meer informatie rond de vermoedelijke bevallingsdatum: hang op en wacht op verdere berichtgeving."

:x

:ha :ha

Ik heb geen antwoordapparaat, het is een vast telefoontoestel, geen gsm. De gsm heeft men ventje mee naar z'n werk.

Verder hier een zeer rustige en goede slaap gehad deze nacht.
Opgestaan deze morgen met krampen, maar dat ben ik inmiddels al gewoon. Het lijken me vooral darmkrampen te zijn en heel veel winderigheid. Blijkbaar heeft ze het naar haar zin in men buik en blijft ze nog even genieten.

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#613 Geplaatst 07 maart 2012 - 10:38

je lieve meisje houd de spanning erin :cheer:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#614 Geplaatst 07 maart 2012 - 13:25

Vervelend hè als ze ons zo in spanning willen houden!
Alvast heel veel succes!

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#615 Geplaatst 07 maart 2012 - 16:28

De laatste dag is bijna om, morgen de uitgerekende datum.
Maar ja, dat zegt op zich niets natuurlijk.
Toch voel ik nu vanalles ( wel nog niets echt serieus) en verlies ik toch lichtjes wat slijm. Ik heb ook de indruk dat ze ferm gezakt is en ik voel een druk op men schaambeen.
Spannend !!!! Het komt nu wel erg dichtbij en hoop dat die oefenweeën nu eindelijk eens doorzetten.

In elk geval heeft men dochter Zjoli beloofd om hier een berichtje te zetten als ik bevallen ben. Zo hoeven jullie geen 4 dagen op nieuws te wachten als ik in het ziekenhuis ben.