Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#646 Geplaatst 09 maart 2012 - 11:02

Je hebt nog 9 dagen voor ze gaan inleiden, dat is best lang, ze komt wel vanzelf. (morgen volgens mijn eerder gegokte datum). :geluk:

Bewerkt door noukie, 09 maart 2012 - 11:05.

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#647 Geplaatst 09 maart 2012 - 19:23

Cisca zei:

Tjee zeg je geduld word wel op de proef gesteld he.
Hoop voor je dat de bevalling zich nu toch snel aandient hoor en idd liefste zonder in te leiden dat is een hel :(
Er zijn wel allerlei truukjes op de bevalling te laten beginnen maar of ze ook echt werken??????

Ja bepaalde truckjes kennen we. Zo heb ik al liters shweppes gedronken en dit al 2 weken !!! Maar helpen, neen hoor.
Seks zou ook helpen, maar vergeet het maar, daar heb ik geen zin in hoor !! En ananas zou ook helpen, maar dat lust ik niet zo en daar krijg ik pijn in men mond van.

(Een ticker die na datum gaat heb ik niet gevonden.
En eigenlijk zoek ik ook niet, misschien alle moeite voor niets als het nu ineens begint... Die ticker of banner is nu wel het minste wat me bezig houd.)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#648 Geplaatst 09 maart 2012 - 19:26

noukie zei:

Je hebt nog 9 dagen voor ze gaan inleiden, dat is best lang, ze komt wel vanzelf. (morgen volgens mijn eerder gegokte datum). :geluk:

Morgen zou heerlijk zijn !!!!
Maar eerlijk , ik zie dat niet meteen gebeuren. Ik voel me gewoon veeeeeeeeeeeel te goed en heb totaal geen klachten. Stilaan zou ik nu toch meer druk moeten voelen of toch tenmiste meer verlies moeten hebben. Net of men lichaam nu in rust is en ons dametje gewoon heerlijk goed ligt. Ze ligt ook pakken confortabeler dan vorige week , nu ze in de juiste positie ligt. Ze beweegt genoeg, maar ook dat is nu geheel pijnloos en meer dan wat getrappel voel ik niet.
Het enige wat ik voel zijn hele lichte mentruatiepijnen in men rug, maar zelfs minder pijnlijk als echte maandstonden.

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#649 Geplaatst 09 maart 2012 - 19:54

Ooit komt ze d'r wel uit, hoor ....ze zal daar veel te goed zijn, hé.

wilde dingens doen zou ook helpen....wild dansen, in de kermis in "wilde dingen kruipen"..... :) .

Hopelijk wordt ze vlug geboren.

succes, hé

gr.

veerle

Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#650 Geplaatst 09 maart 2012 - 20:02

Naar de cinema gaan helpt ook naart schijnt haha! Door het geluid en trillingen!
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#651 Geplaatst 09 maart 2012 - 20:38

alé laat dat kindje nu toch eens doen ze heeft een 5 sterrenrestaurant/hotel en als ze er weggaat moet ze het doen met hele dagen melk, alleen slapen, weg van de warmte, het zalige moedergeluid,... :) ;)

Bewerkt door brit, 09 maart 2012 - 20:42.

Guest_SteffiJ_*
Guest_SteffiJ_*

#652 Geplaatst 09 maart 2012 - 20:41

Liever lekker warm in mama's buikje! :)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#653 Geplaatst 10 maart 2012 - 05:45

Amaaaai wat een nacht !!
Al de hele nacht harde buiken en lichte weeën. Net niet serieus genoeg om naar het ziekenhuis te vertrekken. Maar ik heb de indruk dat er kleine gulpjes vruchtwater lekken. Straks (op een meer normaal uur) bel ik toch maar even de materniteit op om te vragen wanneer ik best kan laten checken hoever ik sta.
Echt veel opening heb ik niet, maar als er vruchtwater lekt dan zal het toch niet zo lang meer duren vermoed ik.
Tussenin heb ik wat kunnen slapen deze nacht, maar toch telkens elk uur ongeveer wakker geschrokken van lichte pijn. Dit is nu al sedert 23.00 u gisterenavond en mag nu eindelijk wel eens echt helemaal doorzetten !!!!

katje75
katje75
  • 1.008 berichten
  • 4 katten

#654 Geplaatst 10 maart 2012 - 07:06

Da's goed nieuws toch, jullie meisje heeft besloten dat vandaag een prima dag is om de wereld in te komen :)
:rub: Nikki, Bailey,Hummer en Dexter

Diesel* en BamBam*, voor altijd in mijn hart !

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#655 Geplaatst 10 maart 2012 - 07:58

feroesti zei:

Amaaaai wat een nacht !!
Al de hele nacht harde buiken en lichte weeën. Net niet serieus genoeg om naar het ziekenhuis te vertrekken. Maar ik heb de indruk dat er kleine gulpjes vruchtwater lekken. Straks (op een meer normaal uur) bel ik toch maar even de materniteit op om te vragen wanneer ik best kan laten checken hoever ik sta.
Echt veel opening heb ik niet, maar als er vruchtwater lekt dan zal het toch niet zo lang meer duren vermoed ik.
Tussenin heb ik wat kunnen slapen deze nacht, maar toch telkens elk uur ongeveer wakker geschrokken van lichte pijn. Dit is nu al sedert 23.00 u gisterenavond en mag nu eindelijk wel eens echt helemaal doorzetten !!!!

Als het vruchtwater in gulpjes lekt is het een scheurtje bovenaan meestal :d . Bij mijn laatste dochter was dit ook zo. Ik heb nog 1 week in ziekenhuis gelegen en op 36 weken hebben ze dan een keizersnede gedaan omdat het volledig stillag en inleiden niet kon omdat ik al een keizersnede gehad had. Ik wil maar zeggen dat als je een scheurtje hebt je nog heel lang kan liggen hoor :x . Maar jij hebt je tijd mooi uitgedaan en 9/10 gaan ze je vliezen volledig breken in dit geval :)
Succes met de bevalling!

Guest_Kristel_F_*
Guest_Kristel_F_*

#656 Geplaatst 10 maart 2012 - 09:00

spannend :) veel succes en doet da goed he :LOL:

Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#657 Geplaatst 10 maart 2012 - 09:04

Succes!
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2