Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#661 Geplaatst 10 maart 2012 - 09:58

Pffffff, het is stil gevallen om 7.00 u en dan maar weer men bed ik gekropen. Toch weer kunnen slapen tot 9.30 u en momenteel is alles weer rustig. Straks ga ik douchen en stofzuigen en maar weer eens opruimen.
Ik heb wel wat vochtverlies, maar weinig en nu ook totaal geen weeën meer. Als het echt vruchtwater is wat ik verlies, dan zou het toch allemaal binnen de 24 uren moeten gaan gebeuren. In elk geval is het een weinig kleurloos vocht wat lekt en kan ik gewoon rustig blijven en hoef ik nog niet onmiddelijk naar het ziekenhuis toe. Echt veel opening voel ik nog niet trouwens.
Wat dit men eerste kindje was ik waarschijnlijk toch deze nacht binnen gegaan. Maar bij een derde weet je dat echte weeën toch pakken pijnlijker zijn en ik wacht liever thuis af dan daar nog een hele dag te moeten verblijven.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#662 Geplaatst 10 maart 2012 - 10:02

Altijd laten checken he, als je je niet zeker voelt... Dan ben je gerust dat alles in orde is, en je moet toch niet de hele tijd in het ziekenhuis blijven als alles nog ok is?

:hug: ik maak mij ongerust in jouw plaats :)

Ik hoop dat die weeën snel beginnen, dat je haar snel in je armen kan houden!
Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#663 Geplaatst 10 maart 2012 - 10:08

feroesti aan de monitor wil niet zeggen dat je moet blijven hoor ik ben met 4cm opening terug naar huis gestuurd om 11u (was wel een foutje van gyné zijn assistente)
maar heb al wandelend (om de weeën te verminderen) een lekker biefstuk met champignonsaus en kroketjes gegeten mmmm
en om 15u terug binnen gegaan om 19u33 bevallen

dus best even laten cheken ;)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#664 Geplaatst 10 maart 2012 - 10:18

Spannend zeg, het ga nu echt opschieten, wie weet heb je morgen je je kindje al in je armen, hoe vinden je kids het eigelijk, nu je zo begonnen zijn,gaan ze ook bij de bevalling zijn of wachten ze in de wachtkamer..

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#665 Geplaatst 10 maart 2012 - 10:23

veel succes en nog een tip :) laat je grote tenen eens goed masseren :thumb:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#666 Geplaatst 10 maart 2012 - 10:32

Succes zeg!
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#667 Geplaatst 10 maart 2012 - 10:40

Ongerust ben ik niet hoor.
Het is alleen spannend. Zolang als ze goed beweegt maak ik me geen zorgen.
Even schoonmaken om de zinnen te verzetten. Veel bewegen en dan zal het wel doorbreken zeker ???? HOOP IK !!!

De kinderen mogen niet bij de bevalling aanwezig zijn. Dat is niet toegestaan in het ziekenhuis en eigenlijk willen ze dat ook niet. Ze gaan naar mijn zus (die in de straat van het ziekenhuis woont) als het zover is en komen dan van zodra hun zusje geboren is als eerste kijken. :LOL:
Ze blijven er zeer rustig bij, geen stress. Ze slapen lekker en doen hun bezigheden. Onze Jelte is gaan voetballen momenteel en ons Zjoli zal me (tegen haar zin) helpen met schoonmaken.

Bewerkt door feroesti, 10 maart 2012 - 10:41.

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#668 Geplaatst 10 maart 2012 - 10:50

Het kan altijd zijn dat het vruchtwater is en uit zichzelf niet doorzet hoor. Ik zou toch even naar materniteit gaan voor controle.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#669 Geplaatst 10 maart 2012 - 11:01

Ja, ik ook...

Ik zou in jouw plaats denken dat de kleine dat vruchtwater nodig heeft en mij zorgen maken dat het er nu te weinig heeft en dat dat niet goed is. Maar da's misschien omdat het mijn 1e is, en niet mijn 3e?
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#670 Geplaatst 10 maart 2012 - 11:05

Heidiken zei:

Het kan altijd zijn dat het vruchtwater is en uit zichzelf niet doorzet hoor. Ik zou toch even naar materniteit gaan voor controle.

Ja, maar daar heb ik deze namiddag ook wel nog tijd voor. Ik wacht liever nog wat af. Men ventje en zoon zijn naar de voetbal en ik ga hen niet onnodig ongerust maken door hen nu al terug te roepen. Af en toe heb ik wat harde buiken, dus wacht ik gewoon liever af en voel af en toe zelf eens hoe ver het staat. Momenteel nog zeker geen opening genoeg om me ongerust te maken en ze beweegt goed.
Het water wat ik verlies is ook kleurloos, dus hoef ik me geen zorgen te maken. Wel heb ik opgebeld naar de materniteit en daar werd ik ook aangeraden af te wachten. Het kan geen kwaad om vruchtwater te verliezen, dat mag tot 24 uren voor de bevalling.
Ik heb geen zin om te gaan en weer naar huis gestuurd te worden of dat ze men vliezen helemaal breken en het zo geforceerd wordt. Ik laat de natuur gewoon even z'n gang gaan en blijf liefst zo lang mogelijk thuis, hier voel ik me het meest ontspannen wat de weeën ten goede komt.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#671 Geplaatst 10 maart 2012 - 11:21

'kay, als materniteit zegt dat dat 24u zo mag zijn, dan zijn we weer gerustgesteld :)

Afwachten dan nu...
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#672 Geplaatst 10 maart 2012 - 11:22

Zo spannend.................. :catwalk

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#673 Geplaatst 10 maart 2012 - 11:35

Spannend! Veel succes voor de bevalling, hopelijk vandaag nog :geluk:

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#674 Geplaatst 10 maart 2012 - 13:19

Het kan precies elke moment gebeuren nu :)
Alvast veel succes!

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#675 Geplaatst 10 maart 2012 - 13:19

succes voor strakjes. En jup t'is voor het weekend :loveshower: :loveshower: