Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#691 Geplaatst 11 maart 2012 - 09:57

Sofie uit antwerpen zei:

Toen ik 6 dagen overtijd was zijn we in het stad ne grote pizza met veel ansjovis gaan eten en jaaaa om 6u s'morgens kreeg ik flinke weeen en zijn we met 5cm opening naar het ziekenhuis gereden. Oh wie weet maak ik het ooit nog eens mee maar voorlopig heb ik de handen vol met men 2 schatjes :x

Bah Pizza, ik mag er niet aan denken !!!
Ik krijg haast geen hap meer door men keel.
Al wat ik eet blijft op men maag liggen. Het enige wat ik momenteel nog eet zijn fruit en groenten en zelfs dat met tegenzin en dwang. De honger is over en ik heb nergens trek meer in momenteel.
Ze blijft goed bewegen en dat is af en toe pijnlijk, maar weeên heb ik niet.
Morgen terug naar de gynecologe, weer aan de monitor en weer afwachten. Als ze 10 dagen overtijd rekenen dan is dat voor zondag. Maar ik hoop toch dat ze dan toch de vrijdag nemen om in te leiden. Nog een hele week wachten zie ik echt, echt niet zitten !!!!!!!!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#692 Geplaatst 11 maart 2012 - 12:31

Fijn dat je goed hebt kunnen slapen :)

Ik hoop voor jou mee dat ze sneller komt, je weet nooit he!
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#693 Geplaatst 11 maart 2012 - 12:35

Ik hoop dat je meisje nu toch snel beslist om jullie eindelijk te ontmoeten! :)

Succes! :geluk:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#694 Geplaatst 11 maart 2012 - 13:31

ze heeft het veel te goed in mama's buik ;)
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#695 Geplaatst 11 maart 2012 - 15:51

Sihirci zei:

Hoop dat het net gaat als bij mijn schoonzus. Weeën begonnen en binnen twintig minuten was de bevalling achter de rug.

Dat wil je niet... bij de meeste vrouwen die zo snel bevallen, kan het lichaam niet rustig aanpassen aan wat er gebeurt en de lichamelijke klachten na zo'n bevalling zijn vaak zeer langdurig.

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 11 maart 2012 - 15:51.

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#696 Geplaatst 11 maart 2012 - 15:59

Ginger-en-Noortje zei:

Dat wil je niet... bij de meeste vrouwen die zo snel bevallen, kan het lichaam niet rustig aanpassen aan wat er gebeurt en de lichamelijke klachten na zo'n bevalling zijn vaak zeer langdurig.

klopt, je protie weeën krijg je toch , als het niet is om te bevallen, dan achteraf als naweeën.
Geplaatste afbeelding

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#697 Geplaatst 11 maart 2012 - 16:01

2 feroesti, ze komt heus wel vroeger dan vrijdag, geniet er nog even van en voor je het weet heb je een mooie dochter in je armen.
Het feit dat je geen zin hebt in eten wijst ook op een aankomende bevalling. :geluk:
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#698 Geplaatst 11 maart 2012 - 16:21

Ginger-en-Noortje zei:

Ingrid heeft vier kindjes gekregen, de laatste heeft de geboorte alles bij elkaar vier uur geduurd. Ze heeft nooit naweeën of andere klachten achteraf gehad. Na de laatste heeft ze nog wel vaak gezegd dat die bevalling zo eindeloos lang had geduurd.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#699 Geplaatst 11 maart 2012 - 17:23

Voorweeën, naweeën, welke weeën ook, ze mogen nu wel komen !
Ik ben er helemaal klaar voor :p om ze aan te kunnen.
Maar ja, ons meisje heeft er blijkbaar nog even geen zin in.

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#700 Geplaatst 11 maart 2012 - 17:53

feroesti zei:

Voorweeën, naweeën, welke weeën ook, ze mogen nu wel komen !
Ik ben er helemaal klaar voor :p om ze aan te kunnen.
Maar ja, ons meisje heeft er blijkbaar nog even geen zin in.

Het kleintje moet echt wel goe in uw buikske zitten, ze heeft er echt nog geen zin in. En elke keer denk ik als ik hier kom piepen, ja, nu zal het wel zover zijn maar toch niet dus. :)

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#701 Geplaatst 11 maart 2012 - 19:42

Fleterna zei:

Het kleintje moet echt wel goe in uw buikske zitten, ze heeft er echt nog geen zin in. En elke keer denk ik als ik hier kom piepen, ja, nu zal het wel zover zijn maar toch niet dus. :)

Hihi, we denken hetzelfde.  Elke keer ik hier kom neuzen denk ik "ze zal nu toch wel al?" :)

Nathalie, geniet straks maar van nog een nachtje lekker slapen, zodat je morgen helemaal fit bent, wie weet beslist ze om morgen te komen.  

We denken op jou in alle geval en mocht het heel misschien toch voor deze nacht zijn :geluk: :b

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#702 Geplaatst 11 maart 2012 - 20:12

Nog niet :o

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#703 Geplaatst 11 maart 2012 - 20:15

Sihirci zei:

Ingrid heeft vier kindjes gekregen, de laatste heeft de geboorte alles bij elkaar vier uur geduurd. Ze heeft nooit naweeën of andere klachten achteraf gehad. Na de laatste heeft ze nog wel vaak gezegd dat die bevalling zo eindeloos lang had geduurd.

4 uur eindeloos lang? Das niks he! Een collega van mij is opnieuw langdurig ziek en invalide door haar bevalling van slechts 90 minuten. Haar lijf heeft daar, nu 1,5 jaar later nog altijd een klap van.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#704 Geplaatst 11 maart 2012 - 20:19

Ginger-en-Noortje zei:

4 uur eindeloos lang? Das niks he! Een collega van mij is opnieuw langdurig ziek en invalide door haar bevalling van slechts 90 minuten. Haar lijf heeft daar, nu 1,5 jaar later nog altijd een klap van.

Hé, me geen schrik aan jagen hé !!!
Ik sta hier wel op ontploffen hé :ha .
(Grapje hoor, kan ik best tegen.)
De duur van de bevalling maakt me niets uit, wel dat het eindelijk gebeurt !!!!!!!!! ;)
Bij de eerste duurde het 14 uren en bij de tweede 4 uren en beiden zalige bevallingen.  Schrik heb ik niet, alleen wat stress voor wanneer het eindelijk begint. IK WIL BEVALLEN !!!!!!!!!

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#705 Geplaatst 11 maart 2012 - 20:26

Is't dan niet waar wat ze zeggen dat seks helpt om alles in gang te zetten? :oops: :x

Geplaatste afbeelding