Juliët is geboren !!
#721 Geplaatst 12 maart 2012 - 13:11

#722 Geplaatst 12 maart 2012 - 13:21

Héél véél succes voor een héél vlotte bevalling!

#723 Geplaatst 12 maart 2012 - 14:08
Nog een half uurtje en dan vertrek ik naar de gynecologe. Hopelijk kan ze in elk geval iets doen aan die pijnlijke aambei.
Het is ineens gisterenavond opgekomen, toen nog niet zo erg als nu, ervoor had ik geen last. Maar nu stulpt die ader serieus uit en die stomme homeopathische zalf helpt absoluut niet !!!
Ik kan die ader ook niet terug duwen door de druk van ons meisje, dus het voelt als een naald die steekt.
#724 Geplaatst 12 maart 2012 - 14:10

#725 Geplaatst 12 maart 2012 - 14:10
feroesti zei:
Nog een half uurtje en dan vertrek ik naar de gynecologe. Hopelijk kan ze in elk geval iets doen aan die pijnlijke aambei.
Het is ineens gisterenavond opgekomen, toen nog niet zo erg als nu, ervoor had ik geen last. Maar nu stulpt die ader serieus uit en die stomme homeopathische zalf helpt absoluut niet !!!
Ik kan die ader ook niet terug duwen door de druk van ons meisje, dus het voelt als een naald die steekt.
Je moet er ook niet op rekenen dat die nog terug op zijn plaats blijft voor de bevalling hoor. Dat wordt oefenwerk op de bekkenbodemspieren NA de bevalling.
#726 Geplaatst 12 maart 2012 - 14:17
Evyke81 zei:
Ja, maar ik ben bang dat die straks gaat knappen bij de bevalling.
Die ader staat zeer straks gespannen en het is een serieuze bult en uiterst pijnlijk. Misschien kunnen ze het nog voor de bevalling dichtschroeien of zo.
In elk geval , ik hoop dat ze er eventueel iets kunnen aan doen...
Nog een kwartiertje en dan vertrekken we.... zo spannend !!!!!
Ik denk wel dat ik nog naar huis terug zal mogen komen. Er zit nog teveel tijd tussen de weeën en ze zijn nog niet intens genoeg. Maar veel zal er vanaf hangen hoeveel vruchtwater er nog is en hoe het eruit ziet. En ook natuurlijk hoe ze ligt, want je weet het nooit met dit meisje. Ze heeft al tuimelingen genoeg gemaakt...
#730 Geplaatst 12 maart 2012 - 14:40

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!
#731 Geplaatst 12 maart 2012 - 15:14
Komaan mama, nu nog even doorbijten, en je hebt haar in je armen

#734 Geplaatst 12 maart 2012 - 16:12
3 cm opening en weeën om de 20 min., maar nog niet krachtig genoeg.
Het kan nog alle kanten op : of het valt stil en dan kan het nog dagen duren.
Of de weeën worden krachtiger en dan kunnen we op deze avond laat of nacht rekenen.
We hebben wel een uiterlijke datum gekregen : vrijdag !!!
Als het niet doorzet mag ik vrijdagmorgen om 07.00 u binnen om men vliezen te breken.
Maar eigenlijk zoals ik het nu aanvoel zal het wel doorzetten, want de pijn wordt toch steeds erger merk ik.
#735 Geplaatst 12 maart 2012 - 16:21