Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#796 Geplaatst 13 maart 2012 - 07:22

Hey meiske, amai petje af voor jou, helemaal in je eentje de nacht en die weeën zo door komen. Ik begrijp dat je je ventje nu nog zoveel mogelijk wil sparen. Het worden voor hem ook zware dagen.
Je zult nu waarschijnlijk wel terug in het ziekenhuis zijn en nu zal het einde wel in zicht zijn. Succes hè meid en doe da goed hè. Xxx

Bewerkt door Fleterna's evita, 13 maart 2012 - 07:23.

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#797 Geplaatst 13 maart 2012 - 07:42

Hoe zou het nu zijn? :s

Guest_Kristel_F_*
Guest_Kristel_F_*

#798 Geplaatst 13 maart 2012 - 08:00

Jezus, ik lees dit allemaal net :( Wat een verschrikkelijk ziekenhuis, ze hadden jouw nooit zo vroeg naar huis mogen sturen, toch niet als de weeën zo kort op elkaar volgen, zielig is dat :evil: Ik begrijp best dat je gefrustreerd was en bezorgd om je meisje. Wel echt chapeau dat je je er de avond/nacht alleen hebt doorgeslaan en je ventje zijn nachtrust gegund hebt. Ik hoop dat je ondertussen toch terug binnen bent en al bezig met bevallen of zelf je meisje al in je armen hebt. Ik wens je veel succes en je gaat dat goed doen. Van zodra je haar vast hebt ben je alle ellende vergeten :)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#799 Geplaatst 13 maart 2012 - 08:02

Hopelijk al bevallen en aan't genieten van 't kleintje...
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#800 Geplaatst 13 maart 2012 - 08:16

Mag hopen dat je nu volop aan het genieten ben van je kleine meisje en dat alles achter de rug is!

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#801 Geplaatst 13 maart 2012 - 08:16

zo spannend .... lees echt al dagen mee.... wat ontzettend knap dat je vannacht toch nog aan je mannetje kon denken ... dikke knuffel... hopelijk heb je je meisje al
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#802 Geplaatst 13 maart 2012 - 08:27

Nu in spanning wachten op het eerste berichtje :LOL:
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#803 Geplaatst 13 maart 2012 - 08:32

Wat een gedoe zeg, ik begrijp niet dat ze je zomaar naar huis hebben gestuurd, toch zeker omdat je al wat over tijd bent.  Bij Joël had ik 2 cm toen ik binnenging, ze waren eerst nog niet zo pijnlijk, maar de weeën kwamen regelmatig en kort op elkaar dus moest ik blijven van hen.  En het heeft toen nog wel lange tijd geduurd vooraleer ik volledige ontsluiting had, dus toen had ik wel liever naar huis geweest om mijn eigen te kunnen afleiden ofzo, want heb daar serieus wat rondjes in die kamer gelopen.  Hier komt de gynaecoloog ook pas wanneer je volledige ontsluiting hebt, ze wordt wel verwittigd wanneer je daar aankomt en als er verdere vordering is.  Bij Dean was ze hierdoor echter wel bijna te laat, de cmters vlogen er door en toen ik volledige ontsluiting had, kreeg ik ineens enorme persweeën dus de vroedvrouwen hadden het bijna alleen moeten doen ;)

Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#804 Geplaatst 13 maart 2012 - 08:58

Ai Ferousti, is dat een klein streekziekenhuis? Ik ben telkens in een UZ bevallen, en dat zou dat toch ondenkbaar zijn! Misschien moet je maar gewoon in het UZ van Brugge gaan bevallen? Zeg dat je geen vertrouwen meer hebt in je eigen gyn, nu ja, ik neem altijd van die radicale besluiten.

Hoe dan ook, ze hadden je vliezen kunnen breken. Of ev. om de weeën wat sterker te maken, ik dacht echt dat het in kannen en kruiken zou zijn. Nu ja, ze komt er wel, dat is zeker, maar ik hoop dat het nu  toch wel heel gauw is!

Ik denk aan je.

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#805 Geplaatst 13 maart 2012 - 09:03

Ma zeg wat een ziekenhuis! Ze hadden je toch idd een zetpil kunnen geven of je water breken, dit is geen behandeling hè zeg!

Hopelijk is het ondertussen allemaal achter de rug en heb je je kleine meisje in je handen!

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#806 Geplaatst 13 maart 2012 - 09:12

Ik ben echt wel heel benieuwd, het grote moment zal nu toch echt wel aangebroken zijn. Ik kan gewoon niet wachten op het verlossende bericht hier.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#807 Geplaatst 13 maart 2012 - 09:18

Ik vind dit eigenlijk echt schandalig van het ziekenhuis! Hopelijk heb je je meisje inmiddels al in je handen of heb je op z'n minst al meer ontsluiting.

In een bad gaan om weeën op te vangen, ging hier ook niet. :wi

Geplaatste afbeelding

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#808 Geplaatst 13 maart 2012 - 09:30

Schandalig dat ze de vliezen niet breken. Dit doen ze meestal niet s'avonds omdat de gyn van wacht dan moet opkomen en die komen niet graag s'nachts. Dit weet ik van mijn gyn. Bij mijn laatste bevalling heeft hij me dit zelf gezegd. (Is wel een man van rond de 50 -55 en nog ouderwetse principes. Ik studeer gynecologie dus moet ik s'nachts eruit voor de bevallingen. Geen probleem ik doe niet mee met de wachtdienst ik kom zelf.) Hij zei me zelf om te vragen om de vliezen te breken zodat het vooruit zou gaan. Ik kreeg als antwoord het is nog maar 5 uur en dan moeten we de gyn. bellen. :evil: :evil: Ik heb hen geantwoord wel bel dan maar eens om te vragen welk advies hij me gegeven heeft. Ze gingen dan uiteindelijk de vliezen breken, alles lag klaar en ik zet me goed en de vliezen zijn spontaan gebroken :LOL: :LOL: Ik was ze toch nog voor!!!
Sterkte meid. Hopelijk ligt ze toch al in jouw armen. :loveshower: :loveshower:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#809 Geplaatst 13 maart 2012 - 09:38

Kwam gelijk kijken, maar nog niets bekend, hopelijk heeft ze haar beebje al in de armen..
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#810 Geplaatst 13 maart 2012 - 09:38

feroesti zei:

Als dit zo doorgaat kan ik misschien nog thuis bevallen met de huisarts...
Want blijkbaar moet ik in het ziekenhuis op geen steun rekenen.
De gynecologe vond het niet eens de moeite om af te komen, alles werd telefonisch met de vroedvrouw in het bureautje (dus zonder onze aanwezigheid) geregeld....
Wat een aanpak, ik ben behoorlijk teleur gesteld.

Ik ben niet van plan de hele nacht zo af te zien zonder te weten hoever ik sta en hoe de hartslag van ons meisje is... Die onzekerheid en bezorgheid is té groot !!

Komt me precies heel bekend voor... 6 dagen overtijd en met weeën om de 5 min terug naar huis gestuurd worden. Kom maar eens terug als ze om de 2 min komen... Kan ik er aan doen dat het toevallig die dag druk is??? Dit ook zonder maar een gyn te zien. En dan vind iedereen het lachwekkend dat ik 3 dagen later eerst naar de materniteit wilde bellen om te vragen of ik MOCHT komen. :onzeker:

Daarom deze keer een vroedvrouw thuis... die hartslag en opening controleerd en eventueel ook een thuis bevalling kan uitvoeren indien nodig.
Misschien kan je ook nog een vroedvrouw zoeken, dan ben je misschien al een beetje gerustgestelder.