Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#91 Geplaatst 04 augustus 2011 - 11:59

hey meid, ik ben ontzettend blij voor jullie dat alles in orde is met jullie kleintje. Geniet ten volle van je zwangerschap hè. :hug:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#92 Geplaatst 04 augustus 2011 - 12:38

Super dat alles in orde is! :LOL:
Nogmaals gefeliciteerd! :flower: :flower: :flower:

Nu alles er goed uitziet kun je er echt ten volle van beginnen genieten! :thumb:
En met wat veiligheidsmaatregelen, aanpassingen en steun komt alles zeker in orde!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#93 Geplaatst 04 augustus 2011 - 12:42

Goed nieuws :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#94 Geplaatst 04 augustus 2011 - 16:46

Super dat het goed is zeg, proficiat hoor..

Even een vraag, waarom geef je de katten nu geen rauw vlees meer, is dat omdat je het dan aanraakt of vanwege hun ontlasting dan??
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#95 Geplaatst 04 augustus 2011 - 17:12

brithany zei:

Super dat het goed is zeg, proficiat hoor..

Even een vraag, waarom geef je de katten nu geen rauw vlees meer, is dat omdat je het dan aanraakt of vanwege hun ontlasting dan??

Ik weet niet of het schadelijk is in hun ontlasting, 'k weet er eigenlijk zelf niet zoveel over. Het lijkt me nu toch tijdelijk niet aangewezen in verband met de toxoplasmose en de risico's.
En bovenal omdat ik het nu niet kan ruiken , noch zien, ik wordt misselijk van rauw vlees :misselijk:
De huisarts raadde het ook af om dit nu te geven.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#96 Geplaatst 04 augustus 2011 - 18:54

Oke, ja was zo maar eens nieuwsgierig hoor, ik weet idd wel dat je moet uitkijken met kattenbakken verschonen en met rauw vlees eten dus vandaar ik het zomaar vroeg, maar zou ook geen risico nemen hoor, en als je er misselijk van word haha dan beter van niet hee :LOL: :LOL:

Goh echt zo leuk zo nakomelingetje, hoe vinden je kinderen het trouwens? Goh dat ga echt een verwend beebje worden denk ik met zulke grote broers en of zussen??

feroesti zei:

Ik weet niet of het schadelijk is in hun ontlasting, 'k weet er eigenlijk zelf niet zoveel over. Het lijkt me nu toch tijdelijk niet aangewezen in verband met de toxoplasmose en de risico's.
En bovenal omdat ik het nu niet kan ruiken , noch zien, ik wordt misselijk van rauw vlees :misselijk:
De huisarts raadde het ook af om dit nu te geven.

Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#97 Geplaatst 04 augustus 2011 - 19:51

Proficiat met je zwangerschap!! Wat een verhaal, zeg... Maar mijn derde was ook een 'ongelukje' en ik ben heel erg blij met hem. Mijn drie kindjes volgen heel snel op elkaar, jij moet eigenlijk weer 'opnieuw' beginnen, maar dat heeft zeker zijn charmes. En je zal ook wel hulp hebben aan jouw twee andere rakkers.

Over toxoplasmose: ik draag sowieso altijd wegwerphandschoenen om een eventuele infectie te voorkomen, dus dat zou ik zeker doen in jouw geval. Ook voor cmv: je kan zo'n alcoholsuspenser kopen, zodat je je handen kan ontsmetten als je in contact kwam met 'lichaamsvloeistoffen' van kinderen zonder daarin echt panisch te worden.

Ik wens je een prachtige zwangerschap toe en een wolk van een baby!

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#98 Geplaatst 04 augustus 2011 - 20:02

Heel heel tof voor jullie dat alles goed blijkt te gaan , het blijft spannend , geniet er maar maximaal van :thumb: :thumb:

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#99 Geplaatst 05 augustus 2011 - 08:20

Gefeliciteerd! Ik wens je een schitterend babietje en een prachtige zwangerschap!

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#100 Geplaatst 05 augustus 2011 - 11:04

Nu jullie gerustgesteld zijn door de echo kan het genieten pas echt beginnen...  van harte proficiat!  

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#101 Geplaatst 05 augustus 2011 - 11:30

Wel last van misselijkheid, maar voorlopig moet ik gelukkig (nog niet) braken. Wel een constant zeer ambetant gevoel in me'n maag en ik moet telkens kleine hoeveelheden eten. 'k Kan geen rauw vlees zien , noch ruiken, dus koken is echt een probleem, ik heb echt braakneigingen :misselijk: . Om 05.00 u 's morgens begint de misselijkheid en moet ik in bed beschuit eten om braken te vermijden. Ook tandenpoetsen is een hel.

Dat had ik bij onze dochter ook, maar nog veel erger en wel 9 maanden lang.

Hopelijk wordt het niet nog erger, pffffff bij haar heb ik tot zelfs bij de bevalling gebraakt. Er zijn verschillende ziekenhuisopnames nodig geweest toen omdat ik steeds afviel.

Bij onze zoon had ik totaal geen last van misselijkheid en kon ik 9 maanden echt genieten.

De schrik dat het erger wordt zit er dus wel in.
Hopelijk gaat het binnen een paar weken over.
Nog een weekje verlof en dan weer aan het werk. Zoals ik me nu beroerd voel, wordt het lastig.
Maar het moet !! Niet werken betekend geen inkomen met mijn job en dat kan ik me echt niet permiteren. Dus geen trunterij en er sterk tegenaan, de misselijkheid trotseren. Dat lijkt me ook wel de beste oplossing...
Destijds bij ons Zjoli bleef ik gewoon in bed, wat de misselijkheid gewoon nog erger maakte. Nu maak ik me echt sterk en dwing ik me tot eten, tja dat is het voordeel van ouder te zijn en toch iets meer verstand te hebben zeker :ha

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#102 Geplaatst 05 augustus 2011 - 11:36

wie weet een meisje dus :mrgreen:

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#103 Geplaatst 05 augustus 2011 - 11:50

Juiste instelling Feroesti!  Je kan het!  Ik weet ook hoe vervelend het is, maar heb het nooit zo lang gehad :s
9 maanden is wel erg lang, maar ik heb gehoord dat er nu wel medicatie voor zwangere vrouwen bestaat, dus misschien eens horen bij de gynae als het te lang zou duren ;)

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#104 Geplaatst 05 augustus 2011 - 12:45

:flower: gefelciteerd met het onverwachte goede nieuws :dancer:
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#105 Geplaatst 05 augustus 2011 - 13:40

veerlevs zei:

Juiste instelling Feroesti! Je kan het! Ik weet ook hoe vervelend het is, maar heb het nooit zo lang gehad :s
9 maanden is wel erg lang, maar ik heb gehoord dat er nu wel medicatie voor zwangere vrouwen bestaat, dus misschien eens horen bij de gynae als het te lang zou duren ;)

Ja, primperan mag je nemen. Niet dat dat echt helpt dan hoor. :roll: