Juliët is geboren !!
#91 Geplaatst 04 augustus 2011 - 11:59

#92 Geplaatst 04 augustus 2011 - 12:38

Nogmaals gefeliciteerd!

Nu alles er goed uitziet kun je er echt ten volle van beginnen genieten!

En met wat veiligheidsmaatregelen, aanpassingen en steun komt alles zeker in orde!
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo
#94 Geplaatst 04 augustus 2011 - 16:46
Even een vraag, waarom geef je de katten nu geen rauw vlees meer, is dat omdat je het dan aanraakt of vanwege hun ontlasting dan??

#95 Geplaatst 04 augustus 2011 - 17:12
brithany zei:
Even een vraag, waarom geef je de katten nu geen rauw vlees meer, is dat omdat je het dan aanraakt of vanwege hun ontlasting dan??
Ik weet niet of het schadelijk is in hun ontlasting, 'k weet er eigenlijk zelf niet zoveel over. Het lijkt me nu toch tijdelijk niet aangewezen in verband met de toxoplasmose en de risico's.
En bovenal omdat ik het nu niet kan ruiken , noch zien, ik wordt misselijk van rauw vlees

De huisarts raadde het ook af om dit nu te geven.
#96 Geplaatst 04 augustus 2011 - 18:54

Goh echt zo leuk zo nakomelingetje, hoe vinden je kinderen het trouwens? Goh dat ga echt een verwend beebje worden denk ik met zulke grote broers en of zussen??
feroesti zei:
En bovenal omdat ik het nu niet kan ruiken , noch zien, ik wordt misselijk van rauw vlees

De huisarts raadde het ook af om dit nu te geven.

#97 Geplaatst 04 augustus 2011 - 19:51
Over toxoplasmose: ik draag sowieso altijd wegwerphandschoenen om een eventuele infectie te voorkomen, dus dat zou ik zeker doen in jouw geval. Ook voor cmv: je kan zo'n alcoholsuspenser kopen, zodat je je handen kan ontsmetten als je in contact kwam met 'lichaamsvloeistoffen' van kinderen zonder daarin echt panisch te worden.
Ik wens je een prachtige zwangerschap toe en een wolk van een baby!
#98 Geplaatst 04 augustus 2011 - 20:02

#99 Geplaatst 05 augustus 2011 - 08:20
#100 Geplaatst 05 augustus 2011 - 11:04
#101 Geplaatst 05 augustus 2011 - 11:30

Dat had ik bij onze dochter ook, maar nog veel erger en wel 9 maanden lang.
Hopelijk wordt het niet nog erger, pffffff bij haar heb ik tot zelfs bij de bevalling gebraakt. Er zijn verschillende ziekenhuisopnames nodig geweest toen omdat ik steeds afviel.
Bij onze zoon had ik totaal geen last van misselijkheid en kon ik 9 maanden echt genieten.
De schrik dat het erger wordt zit er dus wel in.
Hopelijk gaat het binnen een paar weken over.
Nog een weekje verlof en dan weer aan het werk. Zoals ik me nu beroerd voel, wordt het lastig.
Maar het moet !! Niet werken betekend geen inkomen met mijn job en dat kan ik me echt niet permiteren. Dus geen trunterij en er sterk tegenaan, de misselijkheid trotseren. Dat lijkt me ook wel de beste oplossing...
Destijds bij ons Zjoli bleef ik gewoon in bed, wat de misselijkheid gewoon nog erger maakte. Nu maak ik me echt sterk en dwing ik me tot eten, tja dat is het voordeel van ouder te zijn en toch iets meer verstand te hebben zeker

#103 Geplaatst 05 augustus 2011 - 11:50

9 maanden is wel erg lang, maar ik heb gehoord dat er nu wel medicatie voor zwangere vrouwen bestaat, dus misschien eens horen bij de gynae als het te lang zou duren

#105 Geplaatst 05 augustus 2011 - 13:40
veerlevs zei:

9 maanden is wel erg lang, maar ik heb gehoord dat er nu wel medicatie voor zwangere vrouwen bestaat, dus misschien eens horen bij de gynae als het te lang zou duren

Ja, primperan mag je nemen. Niet dat dat echt helpt dan hoor.