Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
Guest_mac jr_*
Guest_mac jr_*

#916 Geplaatst 16 maart 2012 - 22:38

zo'n schattig meisje ,

dikke proficiat !! geniet van je kleine meid

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#917 Geplaatst 16 maart 2012 - 22:42

Ze is echt prachtig, gelukkig verzacht dat de pijn van het voorgaande en hopelijk kan je die helse pijnen vlug achter je laten en geen nachtmerries meer maar dromen van jullie mooie meid.

Proficiat.

Guest_tito_*
Guest_tito_*

#918 Geplaatst 16 maart 2012 - 22:44

Wat is ze prachtig , nogmaals proficiat

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#919 Geplaatst 16 maart 2012 - 22:45

Ze is zo schattig. Geniet maar lekker van dat hummeltje. Proficiat. :flower:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#920 Geplaatst 16 maart 2012 - 22:58

Wat een mooi meisje zeg!
Schandalig hoe ze je behandeld hebben zeg zijn geen woorden voor :(
Hopelijk vergeet je die nachtmerrie heel snel en kan je volop genieten van Juliet :)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#921 Geplaatst 16 maart 2012 - 23:01

Gelukkig dat er een heel mooi resultaat gevolgd is :)
Proficiat met jullie dochtertje!

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#922 Geplaatst 16 maart 2012 - 23:09

feroesti zei:

We zijn thuis !!!!!!

Op 13 maart om 10.45 u is ons Juliët geboren na een hel van een bevalling.
Wie meelas die avond op 12 maart heeft al wat kunnen volgen, hier het verloop :
Nadat ik dus hier op het forum steun zocht om de weeën weg te blazen en het me steeds minder lukte, zijn we naar het ziekenhuis terug gegaan.
Om 01.30 u kwamen we aan en de vroedvrouw constanteerde nog steeds 3 cm, geen vooruitgang. De weeën werden steeds erger , maar de gynecologe wilde niet komen zolang ik niet meer ontsluiting kreeg. Nog steeds waren het volgens haar voorweeën ???!!!
Ik kreeg dus geen epidurale, en zelfs geen controle van de gynecologe, want die had blijkbaar geen zin in een nachtbevalling.

Tot 08.15 u heb ik dus helse weeën doorstaan. Ik heb gebrult en geschreeuwt van de pijn en kon gewoon de weeën niet meer wegblazen ! Onmenselijk was het , telkens weeën met amper 2 min. ertussen.
Toen de gynecologe eindelijk om 08.15 u toekwam was ze versteld van wat ze te zien kreeg, ik was dus volledig in trance geraakt en niet meer in staat een woord uit te brengen. Ik zat op een zitbal en wist niet meer waar en wie ik was. Voor mijn man echt een verschrikking die hele nacht om me zo te zien afzien !! De vroedvrouw had haar dus amper 1 keer opgebeld en niet de ernst van de situatie uit gelegd. Bovendien waren er die nacht 5 bevallingen (weliswaar van andere gynecologen), maar wel met diezelfde vroedvrouw. Ik was dus de ganse nacht gewoon in de steek gelaten !!!
Na controle bleek ons meisje schuin in men bekken te liggen en ik had 4 cm ontsluiting. Al die weeën en pijn waren dus de hele nacht haast voor niets geweest.
Ze brak men water en eindelijk kreeg ik epidurale om 09.30 u.
Ik viel in een diepe slaap en ineens werd ik wakker gemaakt om 10.30 u dat ik kon beginnen persen , ineens 10 cm ontsluiting. Ons meisje was ineens gekanteld en lag correct. Zeer onwerkelijk om ineens na al die pijn gewoon wakker te worden en na 4 keer persen ons meisje voor het eerst te zien !!!
We waren zeer emotioneel en zowel men ventje als ik hebben enorm gehuild.
Ze is perfect !!! Wat een schat van een baby !!! De borstvoeding is perfect, ze slaapt als een roosje en we zijn hier allemaal flink verliefd op haar !!!

Het is het waard geweest, maar had niet hoeven te gebeuren. Die bevalling is zeer traumatisch voor ons geweest en ik ben eigenlijk nog niet helemaal bekomen. Al 2 nachten droom ik van die horror !
De gynecologe heeft het flink te verduren gehad, want ik was razend en zeer zwaar aangeslagen. Bovendien was ik ook erg emotioneel en uitgeput.

Nu ja, het is voorbij en het genieten kan beginnen !!!
Hier is ze dan :
Juliët geboren op 13 maart, 2605 gram en 47.5 cm.

Wat een mooi meisje :heart:

Schande hoe men jou heeft laten lijden, hoop dat jij en je man die verschrikking snel te boven zullen zijn en volop van jullie mooie nieuwe dochter zullen kunnen genieten.

Heb een pb gestuurd ;)

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#923 Geplaatst 16 maart 2012 - 23:15

Wat een prachtige baby, maar wat een horrorverhaal!  Je zal er wel niet veel zin in hebben, maar ik zou daar toch de ombudsdienst van het ziekenhuis wel eens over contacteren hoor.  Wat een geluk dat er uiteindelijk noch met jou, noch met je baby iets is mis gegaan.  We hebben allemaal hard geduimd :LOL: :love3:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#924 Geplaatst 16 maart 2012 - 23:16

hele dikke proficiat!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.280 berichten

#925 Geplaatst 16 maart 2012 - 23:22

:heart: Een heel mooie babygirl Juliet, wat is ze mooi ,van harte gefeliciteerd hoor, groetjes aan heel de familie . :love3:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#926 Geplaatst 16 maart 2012 - 23:22

Een dikke proficiat met jullie dochtertje :)

Het is een grote schande wat jou is overkomen :evil: Ik hoop dat die twee (de vroedvrouw treft immers ook schuld) eens goed hun vet krijgen!
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#927 Geplaatst 16 maart 2012 - 23:28

Proficiat!
Maar wat een verhaal zeg! Dat moet echt verschrikkelijk zijn geweest! Hopelijk ben je er snel boven op en kan je volop genieten van je dochter.

Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#928 Geplaatst 16 maart 2012 - 23:31

wat een pracht meisje !!

geniet er van Feroesti, met volle teugen ...geniet van ieder moment

want

voordat je het beseft
zijn ze groot :LOL:

hopelijks kan je alle ellende ivm je bevalling vergeten ..

nog eens een dikke proficiat en dikke knuffel

ook van Tini :LOL:
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#929 Geplaatst 16 maart 2012 - 23:52

Prachtig kindje Nathalie, je hebt er hard voor gewerkt !

Wat een hel waar je bent doorgegaan...Doet me veel denken aan mijn eerste bevalling waar ik ook zo een trauma van had. Ik heb er alles bij elkaar geroepen, luisteren zouden ze want ik werd haast agri :evil: Bepaalde dingen gaan echte te ver, hulp nodig is hulp nodig.

Dat ga je nooit vergeten ! En jammer dat dit jouw afsluiting is(denk ik). Het had mensvriendelijker gekunnen. Dikke knuffel voor jou :hug , je hebt het verdorie goed gedaan !!! Flinke mama ^^

Dikke proficiat en geniet van jullie prachtig meisje. En een goed herstel gewenst !!!

Bewerkt door Serenity, 16 maart 2012 - 23:52.

Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#930 Geplaatst 17 maart 2012 - 00:04

wat een afschuwelijke nacht heb je gehad. Dat had nooit mogen gebeuren. Gefeliciteerd met je prachtige meisje. Ik hoop dat je deze vreselijke bevalling snel bent vergeten.