Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#946 Geplaatst 17 maart 2012 - 09:02

ooooh wat een mooi prinsesje!! proficiat!!!
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#947 Geplaatst 17 maart 2012 - 09:35

elixeryen zei:

Gefeliciteerd met je mooi meisje. Wat een lichtgewichtje trouwens.
Ik vind het jammer te lezen dat je bevalling zo verlopen is, neen niet jammer, ik vind het schandalig en ronduit grof! Hopelijk kan je dit alles binnenkort een plaatsje geven.. Mara dat is iets dat je niet vergeet denk ik.
Dat van die trance herken ik, echt raar hé. :wi

Bij Nayra heb ik ook een epidurale genomen, toen mijn ontsluiting niet vorderde. Een uur later zat ik plots op 10. Epidurale heeft wel vaker dat effect zij een vv toen tegen mij.

Wat fijn dat de bv zo goed gaat! Het is toch steeds anders met een 'nieuw' baby'tje. Ook leuk dat de stuwing meevalt, hier deed het best wel pijn. Borsten masseren kan dan helpen en een warmte-element doet soms ook wonderen.

Dat trance gevoel is inderdaad een zeer rare ervaring.
Je hebt zoveel pijn en dit urenlang en ineens zegt je lichaam dat het genoeg geweest is en wordt je gehele denken en doen gewoon uitgeschakeld.
De pijn werd ineens anders, het was er nog , alleen was ik zo suf en verward dat het ineens minder vreselijk aanvoelde. Echt spijtig dat dit pas na 6 uren helse pijn gebeurde.
In trance had ik wel nog even kunnen doorgaan, alleen moest ik dan ineens aan de monitor gaan liggen en men veilige trance plekje op de bal en uit men hoofd verlaten. Toen werd het weer een hel, uit men ritme gehaald en gewoon niet kunnen aan de monitor liggen vanwege te veel pijn. Ik was razend dat ze me uit men veilige gevoel hadden gehaald !!!!!
Gelukkig koppelde men mij snel los van de monitor, men zag hele zware pieken van weeën die zelfs door de lijnen van de hartslag van ons kleintje liepen.
Haar hartslag was trouwens 201 !!!, volledig in overdrive.
Toen werd meteen mijn water gebroken (waardoor het nog erger werd meteen) en eindelijk was de verlossende epidurale er. Nog 2 helse weeën en ineens aboslute rust en onmiddelijk in diepe slaap !
Deze week heb ik de hele bevalling goed besproken met de gynecologe. De vroedvrouw heb ik niet meer terug gezien na die nacht. Maar eigenlijk is zij het vooral die me in de steek liet door gewoon niets te doen en slechts 1 keer de gynecologe op te bellen zonder de correcte info blijkbaar.
Toch had ook de gynecologe moeten komen om te kijken. Dat neem ik haar erg kwalijk en dat weet ze. Zo verdien je natuurlijk gemakkelijk je brood op de plank.
Juliëtje haar hoofdje was de eerste dag ook vreselijk toegetakeld. Haar fontanel was naar binnen gezogen en de beenderen waren over mekaar geschoven wat een uitstulping en zeer blauwe kleur veroorzaakte. De kinderarts heeft haar grondig onderzocht om toe te kijken of haar schedeltje niet gebarsten was.
Gelukkig was dat niet het geval en na enkele uren nam de zwelling sterk af.
De volgende ochtend was er haast niets meer van te zien en nu is het helemaal weg.
Het had vreselijk fout kunnen gaan en eigenlijk is zo'n zware en pijnlijke bevalling echt overbodig op de dag van vandaag. Was dit men eerste kind geweest , had ik er zeker geen meer gehad. Dit zullen ik en men ventje nooit vergeten, maar het verwerken zeker wel. We moeten het achter ons laten en genieten van dit kleine wondertje !!
Ze is zo mooi, zo lief :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Bewerkt door feroesti, 17 maart 2012 - 09:36.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#948 Geplaatst 17 maart 2012 - 09:44

Wat een verhaal :(
Proficiat met jullie dochtertje, geniet er maar van nu.

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#949 Geplaatst 17 maart 2012 - 09:44

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie Juliët!

Wat een nachtmerrie die bevalling zo zeg :hug:

Gelukkig is dat nu voorbij en heb je je mooie meisje lekker thuis bij je. En kun je gaan herstellen en van je meisje genieten. :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_SteffiJ_*
Guest_SteffiJ_*

#950 Geplaatst 17 maart 2012 - 09:44

Het is echt een prachtmeisje, :love3: een kleine fijne prinses! Echt schandalig van die vroedvrouw :louche: en wat een geluk dat haar schedeltje helemaal goed gekomen is!

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#951 Geplaatst 17 maart 2012 - 09:45

Haar geboorte kaartje :

Bijgevoegde thumbnails

• Juliët 012.jpg
  • aangepast.jpg

Bewerkt door Pixel, 17 maart 2012 - 23:02.
Reden van bewerken: Privégegevens verwijderd.

Guest_SteffiJ_*
Guest_SteffiJ_*

#952 Geplaatst 17 maart 2012 - 09:48

Heel mooi, echt girly girly. :love3:

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#953 Geplaatst 17 maart 2012 - 09:59

Proficiat met jullie kleine Juliët! Wat een mooie baby! En een kleintje precies :)
Hopelijk kan je die verschrikkelijke bevalling snel achter je laten. Echt schandalig dat het zo is moeten lopen...

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#954 Geplaatst 17 maart 2012 - 10:11

Een dikke proficiat met jullie dochtertje. Wat een schattig meisje. :love3:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Armani
Armani
  • 15.762 berichten

#955 Geplaatst 17 maart 2012 - 10:21

Feroesti,
Van harte proficiat en
een spoedig herstel na wat je allemaal meemaakte.

kaartje1.jpg

Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#956 Geplaatst 17 maart 2012 - 10:24

super mooi kaartje!!
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#957 Geplaatst 17 maart 2012 - 10:28

Proficiat met de mooie dochter :) . En wat een verhaal zeg, wat een incompetente mensen. Sorry maar heb daar geen ander woord voor. :evil:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#958 Geplaatst 17 maart 2012 - 11:11

Proficiat met de kleine meid, en inderdaad een heel lief kaartje. Geniet van je kleine meid en probeer de nare ervaring snel achter je te laten... :geluk:
Geplaatste afbeelding

Ozy
Ozy
  • 1.168 berichten
  • 3 katten

#959 Geplaatst 17 maart 2012 - 11:24

Gelukkig kan je nu alles achter jouw laten en gaat alles goed met de kleine meid.
Dikke proficiat en geniet er maar van.

jessy89
jessy89
  • 650 berichten
  • 4 katten

#960 Geplaatst 17 maart 2012 - 11:25

wat een mooie meid.
spijtig van die helse ervaring.
nu kan je volop van je lieve meid genieten.