Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#961 Geplaatst 17 maart 2012 - 11:37

Van harte proficiat, Feroesti :heart: :heart: Juliët is zo mooi...geniet maar van ieder momentje... :heart:

Jammer dat de bevalling niet echt verlopen is zoals je had gehoopt...hopelijk kan je dit snel achter jou laten en ten volle genieten van je dochtertje :oops:
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#962 Geplaatst 17 maart 2012 - 11:48

Van harte gefeliciteerd met jullie meisje en wat een helse bevalling, ze hadden je veel eerder epidurale moeten geven.  Gelukkig is het nu voorbij en kan je volop genieten van jullie gezinnetje !!!

Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#963 Geplaatst 17 maart 2012 - 11:51

Proficiat met jullie prachtige Juliet :heart: . Op de eerste foto vind ik haar helemaal Nick en op de rechtse zie ik precies meer van jouw trekken :) .
Het geboortekaartje vind ik echt wel zeeeer mooi.

Zeer spijtig dat je bevalling op die manier is verlopen en dat in deze tijden. Ik vind het echt verschrikkelijk. Ik zou zelf ook naar de ombudsdienst van het ziekenhuis trekken, maar uiteindelijk en spijtig genoeg verandert dat niets aan de zaak. Ik zou ook enorm kwaad zijn en zou het ook niet kunnen laten om mijn zeg eens goed te doen, maar ja, je hebt zo van die mensen die altijd wel door iemand een hand boven het hoofd gehouden worden en het lijkt wel alsof kritiek of klachten hen bovendien totaal niet raken, dat is best wel frustrerend.

Ik wens je een spoedig herstel toe en samen veel genot van jullie mooie meisje. Wat fijn dat ze zo flink is.  

Bewerkt door Marieke, 17 maart 2012 - 11:55.

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#964 Geplaatst 17 maart 2012 - 12:06

Wat een vreselijke bevalling moet dat geweest zijn, gelukkig heb je er een heel mooi meisje voor teruggekregen :heart: nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :flower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#965 Geplaatst 17 maart 2012 - 12:43

Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, Nathalie en partner. Heel veel geluk.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#966 Geplaatst 17 maart 2012 - 13:44

Marieke zei:

Ik zou zelf ook naar de ombudsdienst van het ziekenhuis trekken, maar uiteindelijk en spijtig genoeg verandert dat niets aan de zaak. Ik zou ook enorm kwaad zijn en zou het ook niet kunnen laten om mijn zeg eens goed te doen, maar ja, je hebt zo van die mensen die altijd wel door iemand een hand boven het hoofd gehouden worden en het lijkt wel alsof kritiek of klachten hen bovendien totaal niet raken, dat is best wel frustrerend.

Zou ik toch ook zeker doen hoor!!! Als niemand daar op reageert, dan leert die vroedvrouw ook niet bij en laat ze dit nog bij veel andere vrouwen gebeuren :censored: !!

Van harte een dikke proficiat met jullie prachtige kleine meisje!! Ze ligt daar zo lief in haar wiegje :love: !! Wat een geluk dat ze niets aan die zware bevalling overgehouden heeft..... want dit moet ook wel best traumatisch geweest zijn voor haar!! Maar aangezien ze nu zo'n rustige baby is, blijkt dat ze het prima doorstaan heeft!!
Proficiat voor jou en je man, en voor de grote zus en broer Zjoli en Jelte :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

ps. zo'n mooi kaartje!!!!!

Bijgevoegde thumbnails

• Baby.png

Bewerkt door Lut, 17 maart 2012 - 13:45.

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#967 Geplaatst 17 maart 2012 - 14:13

Wow, wat een mooi meisje! Proficiat met de geboorte van Juliëtje, geniet ervan!

Maar wat een horrorbevalling, en inderdaad, het had ook fout kunnen gaan... Daar mag je niet aan denken maar hopelijk trekken ze er lessen uit. Ik ben blij dat ik altijd in een UZ ben bevallen, daar zijn ze met velen en zijn er altijd gynecologen van wacht. Gelukkig is je meisje perfect, en is alles goed afgelopen.

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#968 Geplaatst 17 maart 2012 - 14:50

Wat een mooie meid!!! Proficiat!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#969 Geplaatst 17 maart 2012 - 15:34

Proficiat met jullie mooie meisje :thumb: :heart: . Heel leuk geboortekaartje (maar misschien moet je vragen aan een modje om je adres te doorhalen, dit is namelijk leesbaar op het kaartje ;) )
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#970 Geplaatst 17 maart 2012 - 16:07

Proficiat met jullie prachtige dochtertje en een spoedig herstel voor jou!En er gebeuren nog zoveel flaters in ziekenhuizen,je zou bang zijn dat je er moet zijn.Dat zou toch niet meer mogen deze tijd.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#971 Geplaatst 17 maart 2012 - 19:57

Heel erg gefeliciteerd met je kindje, het is een prachtig meisje :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#972 Geplaatst 17 maart 2012 - 20:29

Prachtige baby :love: van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje! :flower:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#973 Geplaatst 17 maart 2012 - 20:40

Van harte Proficiat met je wolkje van 1 dochter :flower: :flower: :flower:
Hopelijk ben je die nare nacht rap vergeten en kun je  genieten van een wondermooi meisje  . :) ;)

Het geboortekaartje is prachtig :heart:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#974 Geplaatst 17 maart 2012 - 21:33

Wat een pracht van een dochter :heart: Nogmaals proficiat!

Maar jeetje, wat een hel moest het geweest zijn. Gewoonweg schandalig hoe het verlopen is. Ik hoop dat jij, je man en je dochter het snel kunnen verwerken.

Misschien is het inderdaad een idee om een soort van klacht in te dienen bij het ziekenhuis. Zo'n dingen kunnen echt niet!

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#975 Geplaatst 17 maart 2012 - 21:58

een hele mooie flinke dochter :flower:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk