Spring naar inhoud

* * * * - 2 stemmen

Juliët is geboren !!

• Log in om te reageren
1239 reacties op dit onderwerp
Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#976 Geplaatst 17 maart 2012 - 23:04

Proficiat! :flower:

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#977 Geplaatst 17 maart 2012 - 23:46

een beetje aan de late kant, maar van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Enkel spijtig dat de bevalling een beetje een horror is geweest door onkunde van sommige mensen die u eigenlijk hadden moeten bijstaan

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#978 Geplaatst 17 maart 2012 - 23:56

Hele dikke proficiat! :flower: en eh... :bday: voor Juliët ;)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#979 Geplaatst 18 maart 2012 - 08:34

Wat een heerlijk rustige baby !!! Wat een verschil als bij onze oudsten.
Onze oudsten hebben beiden ADHD en dat was bij de geboorte wel al duidelijk. We gingen er dus van uit dat gezien de hoge erfelijkheid het deze keer ook wel zo zou zijn. Maar wat een verschil !!!
Drinken en slapen, dag en nacht. 's Nachts zo'n 3 voedingen van amper 20 min. en meteen terug slapen. Heerlijk !
Wenen doet ze nauwelijks, als we haar zo'n 2 keer per dag eens horen wenen is dat al veel. Ze glimlacht zo mooi en is zo voldaan en gelukkig na haar voeding.

Ze hadden ons gewaarschuwt dat gezien onze leeftijd de nachten slopend zouden zijn. Maar eigenlijk slaap ik pakken beter als toen ik zwanger was en ik voel me super. Hopelijk blijft het zo, maar slopend en vermoeiend is het zeker niet. Zowel mijn ventje als ikzelf zitten boordevol energie.
Gisteren zijn we zelfs met het hele gezin gaan winkelen. Zo'n 2 uurtjes even gaan shoppen voor de oudsten. Hen ook even flink verwennen dus met schoenen en kledij. Al die tijd heeft ons Juliëtje gewoon doorgeslapen in de kinderwagen.

Straks neem ik nieuwe foto's als ze in bad gaat.
We zijn hier met z'n vieren flink verliefd !! De oudsten zijn zo trots op hun mooie zusje !

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#980 Geplaatst 18 maart 2012 - 08:35

heerlijk nathalie das genieten en dat is welverdiend
:heart:

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#981 Geplaatst 18 maart 2012 - 10:56

Super om te lezen Nathalie, dat alles zo super gaat met jullie kleine meisje. Jullie genieten duidelijk ten volle van jullie kleine wondertje. :) ik kijk in ieder geval al uit naar nieuwe foto's van jullie prinsesje. :d

Bewerkt door Fleterna's evita, 18 maart 2012 - 10:57.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#982 Geplaatst 18 maart 2012 - 10:58

Van harte proficiat en wat heerlijk dat alles zo goed gaat!

Geplaatste afbeelding
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#983 Geplaatst 18 maart 2012 - 11:06

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#984 Geplaatst 18 maart 2012 - 12:16

Stom, vergeten foto's te nemen tijdens haar badje. Maar ja, met Zjoli en Jelte er bij rats vergeten. Ze is ook zo grappig als ze smoeltjes trekt tijdens het wassen.

Toch net deze allerte foto genomen, nu ze eens wakker was.

Bijgevoegde thumbnails

• Juliët 019.jpg
  • Juliët 018.jpg

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#985 Geplaatst 18 maart 2012 - 12:17

:thumb: :thumb: :thumb:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#986 Geplaatst 18 maart 2012 - 12:33

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je mooie meisje, het is echt een prachtig popje! :love:
Eindelijk is ze er, je "batjes-baby"! :LOL:
Opletten dit jaar hé, binnen een 3-tal maanden zijn de Izegemse batjes er opnieuw! ;)

Wel jammer dat de bevalling zo moeilijk is verlopen, schandalig als je leest wat je allemaal hebt moeten doorstaan! :r
Gelukkig ligt alles nu achter je en kan het genieten beginnen. :thumb:

Bewerkt door haemoglobine, 18 maart 2012 - 12:34.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#987 Geplaatst 18 maart 2012 - 13:21

haemoglobine zei:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je mooie meisje, het is echt een prachtig popje! :love:
Eindelijk is ze er, je "batjes-baby"! :LOL:
Opletten dit jaar hé, binnen een 3-tal maanden zijn de Izegemse batjes er opnieuw! ;)

Wel jammer dat de bevalling zo moeilijk is verlopen, schandalig als je leest wat je allemaal hebt moeten doorstaan! :r
Gelukkig ligt alles nu achter je en kan het genieten beginnen. :thumb:

Voor alle zekerheid heb ik van de gynecologe de minipil gekregen. Deze keer geen risico's ;)
Maar het zit er ook niet in voor meteen hoor !!! Met die aambeien en die knip mag ik er niet aan denken ! En zo'n minipil vertrouw ik ook niet  !
Binnen 6 weken krijg ik een spiraal, dat lijkt me veiliger in elk geval.

Ja, in juni zijn er weer batjes en deze keer mag Juliëtje mee. En we zijn dolgelukkig dat ze er is !! Zo'n mooi ongelukje is gewoon heerlijk !!
Absoluut een geluk bij een ongelukje ;)
Ons kleine lieve wondertje :love3: :love3: :love3: , we zouden haar nooit meer kunnen missen !

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#988 Geplaatst 18 maart 2012 - 13:52

Zo mooi :heart: nogmaals proficiat !!
Geplaatste afbeelding

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#989 Geplaatst 18 maart 2012 - 14:03

Proficiat met zo'n prachtig kindje! Ze is echt schattig!! :heart:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#990 Geplaatst 18 maart 2012 - 14:06

Juliët is echt een poppemieke he, zo'n mooi babyke!!! Ik ben verot op haar prachtig bovenlipje :loveshower: :love: :loveshower: !!!

Ben zo blij voor je dat ze zo'n rustige baby is :hug: !! Zo zie je toch he, veel mensen steken ADHD of moeilijke kinderen op een moeilijke geboorte...! Jullie schattemieke is bewijs dat het er niet altijd iets mee te maken heeft he :thumb: