Geplaatst 18 maart 2012 - 20:46
Ze is prachtig! Ik vind het heel erg dat jouw bevalling zo verlopen is! Er zullen best wel momenten zijn waar het normaal is, en ook niet erg als mensen lang wachten moeten, of terug naar huis, maar als ik jouw verhaal zo lees, lijken die keuzes me in jouw geval allemaal niet logisch. Ik hoop dat het hier anders zal zijn. Gelukkig begeleidt onze verloskundige het allemaal, en zij zal dan ook beslissen wanneer wij naar het ziekenhuis zullen gaan. Als we daar aankomen, is onze komst al aangekondigd en dan zullen we niet snel terug naasr huis moeten denk ik... Ook zijn we een poos geleden naar een info-avond geweest in het ziekenhuis en daar heb ik ook allelei vragen gesteld. Zoals bijvoorbeeld, wat als ik midden in de nacht een epidurale (wij noemen dat ruggenprik) wil? Wel, dan moet de anaesthesist uit bed worden gebeld. En dat doen ze, zonder morren. Wat dat betreft ben ik wel al gerustgesteld. Voor jullie verwerking van dit hele verhaal zou ik zeker eens dit hele voorval aankaarten bij een klachtenpost of iets dergelijks van het ziekenhuis.