Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn drie bengaalse deugnieten

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 28 augustus 2011 - 15:18

Hahaha. Mooie katten! En je kat naar een bokser uit Snatch vernoemen getuigt nog van een goed gevoel voor humor ook! :thumb:

What's next? Bullet Tooth Tony? Boris the Blade? Boris the Bullet-dodger? Franky Four Fingers?

:lachen:

citroengeel
citroengeel
  • 445 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 27 september 2011 - 13:32

Zijn drie hele mooie deugnieten dat je heb.
Volgende maand mag ik mij deugniet gaan afhalen.Kijk er al naar uit maar het duurt nog zolang voor hij bij ons is.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#18 Geplaatst 28 september 2011 - 04:11

mooie katten!!! ik denk dat ik Casanova 'ken'! hij komt volgens mij van bij dezelfde persoon waar ik mijn egyptische mau's heb gehaald. ze zaten boven in rennen (kooien) en casanova kwam omhoog geklommen om aandacht te vragen. ik was verliefd op hem, maar hij wou hem niet wegdoen... verdorie toch, als het toch hem is, heb ik er spijt van dat hij het me niet heeft laten weten! want was op slag verliefd op die knappe, lieve kerel :heart:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 28 september 2011 - 09:07

Prachtige katten! :love:

Guest_lady Colomba_*
Guest_lady Colomba_*

#20 Geplaatst 01 oktober 2011 - 20:33

@ Nele : Casanova komt van Bengalforrest, zijn ermee gestopt. Het klopt wel dat ze hem eerst voor zich wilden houden, maar ze hadden volgens mij enkel bengalen, geen  egyptische mau's. Ze hadden maar een paar nestjes per jaar. Wij hebben hem al van sinds februari 2007.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#21 Geplaatst 02 oktober 2011 - 02:24

bengalforrest, nee, die naam zegt mij niets... kweet dat de naam van die gast waar mijn mau's van kwamen (dat moment moesten ze allemaal weg, en ik heb er 3 geadopteerd) Jurgen was...

maarja, tdoet er niet toe hé, bengaaltjes zijn prachtig!!!! :heart: hopelijk kan je er nog superlang van genieten! :)
Geplaatste afbeelding