Spring naar inhoud

- - - - -

Zwart wit zwervertje: up pag 3

• Log in om te reageren
40 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 18 augustus 2011 - 09:38

Met het poesje gaat het goed! :LOL: Haar vacht ziet er al VEEL beter uit! Ze komt dagelijks twee maal eten van lekkere brokjes. :h Nu nog een ontwormingspilletje geven en dan zie ik dat wel in orde komen... :) Als ze wat sterker is (wat meer weegt) ga ik eens naar de DA bellen. dan kan ze misschien gesteriliseerd worden. Maar eerst nog wat eventuele reactie afwachten op mijn advertenties van "gevonden kat"... en die in winkels enzo. Je weet maar nooit dat 't poesje haar baasjes kwijt is. (Maar ik betwijfel dat ten zeerste)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 25 augustus 2011 - 18:06

Upje: Moeshie (haar voorlopige? naam) mag blijven! :dancer: Ik mag van Steven met haar naar de DA en wanneer ze volledig gezond verklaard is, wordt ze volledig opgenomen in ons gezinnetje :love3: Ze is zo lief en al wat bij gekomen :love3:

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 25 augustus 2011 - 18:34

Geweldig nieuws. Goe gedaan!!!! Veel geluk en plezier met je poezel!
Geplaatste afbeelding

Guest_linne_*
Guest_linne_*

#19 Geplaatst 25 augustus 2011 - 19:13

:duim: :duim: proficiat met de aanwinst en met je goede zorgen voor deze poes :heart: :heart: :heart: Ben blij dat ze mag blijven :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 25 augustus 2011 - 19:59

oo wat leuk dat ze mag blijven, ik hoop dat ze snel gezond verklaard word.

Guest_zuurstof_*
Guest_zuurstof_*

#21 Geplaatst 26 augustus 2011 - 16:04

:dancer: :dancer:

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 26 augustus 2011 - 16:22

Fantastisch nieuws ! ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 26 augustus 2011 - 16:31

Wat lief van Steven dat je haar mag houden :thumb: :love3:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 26 augustus 2011 - 16:33

Joepie! Dat is supernieuws voor Moeshie. Ik duim dat de DA haar gezond verklaard. :thumb: :thumb:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 26 augustus 2011 - 22:02

Ik hoop het ook! Maar helaas zal dat dus pas na Cuba zijn :( Ik hoop dat mijn schoonmoeder haar eten wil komen geven, onze buren zijn namelijk ook net op vakantie... Ze is echt zo ongelofelijk lief! :love3: :loveshower:

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#26 Geplaatst 26 augustus 2011 - 22:08

Oh super Frances! :dancer:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 28 augustus 2011 - 11:40

Ik heb een vraagje. Als ik Moeshie aan het aaien ben, maar echt goed aan het aaien hé, en ik trek mijn hand weg, dan slaat ze zo met haar pootjes (ja ja klauwen open... :onzeker: ) Of als ik eventjes niet kan aaien, dan slaat ze gewoon naar mijn benen... Dus soms wordt ze nogal agressief. Iemand een idee hoe dat komt, waarom? Het valt mij echt op dat ze dat doen wanneer ik stop met aaien.

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 28 augustus 2011 - 13:17

Obelix durft dat ook te doen om meer aandacht te vragen. Vangt soms ook naar mijn vingers als hij zuigzin heeft, alsof hij me wil zeggen dat hij die tepel nu wil, onmiddellijk en zonder wachten...

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#29 Geplaatst 28 augustus 2011 - 13:24

Frances zei:

Ik heb een vraagje. Als ik Moeshie aan het aaien ben, maar echt goed aan het aaien hé, en ik trek mijn hand weg, dan slaat ze zo met haar pootjes (ja ja klauwen open... :onzeker: ) Of als ik eventjes niet kan aaien, dan slaat ze gewoon naar mijn benen... Dus soms wordt ze nogal agressief. Iemand een idee hoe dat komt, waarom? Het valt mij echt op dat ze dat doen wanneer ik stop met aaien.

Dat doet de zwerfkat die bij mijn ouders komt ook als ik hem aai! Volgens mij is dat echt puur voor de aandacht.. Ze zijn het alleen wat meer gewoon om altijd 'alert' te zijn en hebben denk ik ook niet zo goed door dat dat eigenlijk pijn doet!

Ik trek dan altijd weg, aai eventjes niet meer, en als ik dan terug ga aaien doet ie weer lief.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 28 augustus 2011 - 13:46

Fearke slaagt ook met zijn poot als we voorbij lopen en hem vergeten te aaien als hij in het mandje aan de krabpaal ligt. MoucheMouche begint het ook vaker te doen, ook soms gewoon als ze op een stoel zit ofzo en je loopt er voorbij, slaagt ze met haar poot, maar het blijft altijd wel zacht. Ze gebruikt wel niet haar nagels en Fearke ook niet.

Bewerkt door Spanishke, 28 augustus 2011 - 13:46.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: