Spring naar inhoud

- - - - -

Zwart wit zwervertje: up pag 3

• Log in om te reageren
40 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 28 augustus 2011 - 20:25

Oh dus om aandacht :( Nu heeft ze dus de bovenverdieping hier ontdekt (zolder eigenlijk nog gewoon) dus nu is 't constant gemiauw en trippel trippel. Ik hoop dat ze 's nachts slaapt :8 ik vind het super dat ze hierboven zit, maar ze maakt zooo veel lawaai! Ze heeft trouwens al wat kennis gemaakt met Emiel :roll: Dieje was weer sneller dan 't licht toen ik de buitendeur opendeed en hup, daar stond Moeshie en ook Emiel! Ik hoop almaar dat er geen ziektes doorgegeven worden :onzeker:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 28 augustus 2011 - 20:38

Ik weet echt niet wat ik moet doen! 't Is ZO ZIELIG hoe die hier boven rondloopt en miauwt! :(

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#33 Geplaatst 28 augustus 2011 - 20:40

waarom ga je morgen niet met hem naar de DA en laat hem testen op FIV en FELV dan weet je in ieder geval of het kwaad kan dat de poezen met elkaar in contact komen en laten enten :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 28 augustus 2011 - 20:43

*mikkeke* zei:

waarom ga je morgen niet met hem naar de DA en laat hem testen op FIV en FELV dan weet je in ieder geval of het kwaad kan dat de poezen met elkaar in contact komen en laten enten :)

Omdat ik moet werken op de handelsbeurs en geen tijd heb :( Daarmee dat ik zei dat dat allemaal pas kan na Cuba :(

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#35 Geplaatst 28 augustus 2011 - 21:29

Frances zei:

Omdat ik moet werken op de handelsbeurs en geen tijd heb :( Daarmee dat ik zei dat dat allemaal pas kan na Cuba :(

mmmhh tja, lastig dan :cry: Lijkt me ook moeilijk om ze zo gescheiden te houden, ze zijn toch altijd zoooo snel. Wanneer vertrekken jullie op reis dan,?

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 05 september 2011 - 13:13

Na Cuba gaan we met haar naar de DA. Ze stelt het goed, eet goed. Enkel 1 verontrustend iets... Ik heb gezien dat twee kussentjes los hangen... Aan haar voorpoten, die bovenste zo... :( Echt enorm zielig! Ik mag er ook niet aankomen, dus ik veronderstel dat het wel pijn doet...!
Voor de rest fletst ze echt enorm hard, ze woont hier intussen boven :d Als ze de deur hier hoort open gaan, dan komt ze naar beneden en legt ze zich direct op haar rug, en maar ronken! :love3:

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 05 september 2011 - 13:19

Frances zei:

Na Cuba gaan we met haar naar de DA. Ze stelt het goed, eet goed. Enkel 1 verontrustend iets... Ik heb gezien dat twee kussentjes los hangen... Aan haar voorpoten, die bovenste zo... :( Echt enorm zielig! Ik mag er ook niet aankomen, dus ik veronderstel dat het wel pijn doet...!
Voor de rest fletst ze echt enorm hard, ze woont hier intussen boven :d Als ze de deur hier hoort open gaan, dan komt ze naar beneden en legt ze zich direct op haar rug, en maar ronken! :love3:

Bel dan toch gewoon de da?
Moet dat diertje afzien tot na jullie reis ofzo?
Elke dierenarts wil wel even na de werkuren komen zien hoor.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 05 september 2011 - 13:24

arifiene zei:

Bel dan toch gewoon de da?
Moet dat diertje afzien tot na jullie reis ofzo?
Elke dierenarts wil wel even na de werkuren komen zien hoor.

Arifiene, voor dat je oordeelt, ik heb tot en met gisteren gewerkt van 's ochtends tot 's avond laat op een beurs. Ik zit nu net 2 minuten bij wijze van spreken. Mijn excuses dat ik niet kan gaan momenteel. Ik ben er wel al voor naar de apotheek gelopen voor ontworming en een pipetje, extra eten. Gezorgd dat iemand kan komen tijdens onze reis. Een kattenluikje gekocht zodat ze binnen kan. Ik doe wat ik kan, of moet ik haar gewoon laten verhongeren?!

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 05 september 2011 - 17:20

Frances zei:

Arifiene, voor dat je oordeelt, ik heb tot en met gisteren gewerkt van 's ochtends tot 's avond laat op een beurs. Ik zit nu net 2 minuten bij wijze van spreken. Mijn excuses dat ik niet kan gaan momenteel. Ik ben er wel al voor naar de apotheek gelopen voor ontworming en een pipetje, extra eten. Gezorgd dat iemand kan komen tijdens onze reis. Een kattenluikje gekocht zodat ze binnen kan. Ik doe wat ik kan, of moet ik haar gewoon laten verhongeren?!

Ik zeg je net dat je een dierenarts kan laten komen, dan hoef je helemaal niet te gaan...

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 05 oktober 2011 - 11:16

arifiene zei:

Ik zeg je net dat je een dierenarts kan laten komen, dan hoef je helemaal niet te gaan...

Sorry voor mijn reactie, maar blijkbaar ben ik niet het enige 'slachtoffer' van jou soms iets wat te 'gemene' uitspraken.
Fangio & Bruno :heart:

BabyDreamXxX
BabyDreamXxX
  • 137 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 05 oktober 2011 - 11:18

Hey, wou even vragen of er eventueel niet iemand anders met het diertje naar de DA kan gaan? Ik begrijp het natuurlijk als het echt niet lukt he :)
Maar alleen al om van de 'overdreven' reacties af te zien, heb t gevoel dat sommige echt zo ver gaan en denken dat je het er niet voor over hebt... :onzeker:
Maar mijn mening? Voor zover ik zie doe je er alles aan wat je kan om ze het beste te bieden :d
Fangio & Bruno :heart: