Spring naar inhoud

- - - - -

het buitenleven van Tini ...:)

• Log in om te reageren
162 reacties op dit onderwerp
carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#106 Geplaatst 17 juli 2013 - 23:52

dank jullie lieve poezen mama's ...ook jullie schatten zullen het wel super fijn hebben .. :loveshower:

wat heb ik vandaag gedaan ?

Bijgevoegde thumbnails

• 2013 07 16 fietstocht 002.JPG

Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#107 Geplaatst 17 juli 2013 - 23:54

ha ha zie ze daar liggen, puur genieten :love4:

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#108 Geplaatst 18 juli 2013 - 00:00

dus ja
veeeeeeeeeeeeeeeeeeel geslapen op mijn favourite plekje...op een bankje, door mama gemaakt en in de schaduw maar ook met een heel goed
overzicht

mama laat , als ze weg gaat  , mij slapen ..
ze kan het niet over haar hart krijgen mij wakker te maken

ik slaap rustig en ga dan naar binnen

weglopen zal ik niet doen want ik ben beetje " angst poes"

vandaag liep er een wilde fazant in de tuin !!!

ik ging er naar toe :catwalk
wat een raar beest
spannend hoor :miauw:

maar plots begon die fazant toch wel heel erg veel lawaai te maken en te rennen door de tuin
was niet op mijn gemak en liep snel naar mama ..... :catwalk

mama moest toch even lachen en zei:
" mijn kleine lieve grote held :))) dat is een fazant "

ma ja mama, dat is toch een raar  beest hoor en zooooooooooo groot

nu gaat mama slapen

daaaaaaaaaag allemaal ..ik ben nog niet moe hoor en zal nog beetje spelen in huis :catplay
Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 5.721 berichten
  • 2 katten

#109 Geplaatst 18 juli 2013 - 00:26

:love3: :lol2: Wat een avontuur weer daar :lol2:
Veel te beleven in de natuur nu dat de zomer door breekt :thumb:
Fijn dat jullie zo genieten en spannende dingen zien in eigen tuin!!

Hier ook eindelijk eens genoten van mijn eigen tuintje vant weekend met gezellig bezoek :)
Vandaag weer aan het werk geweest want dat houd nooit op hé om alles netjes te houden.
De eerste tomaatjes beginnen al te vormen, durf stiekem te geloven dat ze dit jaar gaan lukken :thumb:

Slaapwel meiden :rub:

Wat een heerlijk plekje maakte je mama :love3:
sorry laatste keer

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#110 Geplaatst 22 juli 2013 - 23:48

mama vond mij even niet

maar ik lag lekker te slapen tussen haar bieslook  :catsleepy

tuin en tini 014.JPG

tuin en tini 021.JPG
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#111 Geplaatst 23 juli 2013 - 00:10

Doet Tini goed haha!! Ik was Balou vanmiddag ook kwijt en had haar de hele ook al niet gezien. Ik achter in de tuin roepen (meestal zit ze toch daar achter ergens in de bosjes) maar Balou kwam niet, dus ik maar een rondje om het huis...heb ik wel 3x gedaan en mijn zoekgebied flink uitgebreid (en dat met die hitte)...begon me al lichtelijk zorgen te maken...dus naja nog 1x een rondje achter mijn huis door het parkje...heel hard geroepen en ja hoor ineens hoor ik gemiauw, mevrouw was gewoon even oost-indisch doof ofzo...maja was gelukkig een opluchting weer.

Balou kwam net even binnen...goede timing want ze is vandaag jarig!!! Dus heb haar wat lekkers gegeven en even met haar geknuffeld. Kan ik straks lekker mn bed in (hoewel lekker)...en Balou zal wel buiten overnachten denk ik met dit weer....geef haar eens ongelijk!! Geniet nog lekker samen met Tini buiten.
Geplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 5.721 berichten
  • 2 katten

#112 Geplaatst 23 juli 2013 - 00:23

Knappe foto van Tini :love3:
Tot de late uurtjes buiten genieten :thumb:

sorry laatste keer

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#113 Geplaatst 23 juli 2013 - 23:01

Oooooooch...zo blij nog eens foto's te zien van lieve Tini !!!!!! :loveshower: :loveshower: :dancer: :love:

Tini ziet er echt super goed uit !! En zoooo mooi... :heart:

Zo fijn te lezen dat het zo gaat met lieve Tini...!! En super dat je ze zo kan vrij laten in jullie tuin... :heart: (Ben ik gezond jaloers op...wou dat ik Mauro en Naomi hier ook die vrijheid kon geven... :()

Geniet van een mooie avond buiten...samen met Tini... :hug:
Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#114 Geplaatst 25 juli 2013 - 00:09

:birthday:  voor balou !!!

hoe gaat het er mee ?

ma ja, met dit mooie weer willen ze niet graag naar binnen hé..is Balou binnen nu?

en op mijn werk is iedereen gek van die foto van Tini ...allez ja, ik maakte ze beetje gek ... :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#115 Geplaatst 25 juli 2013 - 00:14

Bekijk berichtcarooootje, op 25 juli 2013 - 00:09, zei:

:birthday:  voor balou !!!

hoe gaat het er mee ?

ma ja, met dit mooie weer willen ze niet graag naar binnen hé..is Balou binnen nu?

en op mijn werk is iedereen gek van die foto van Tini ...allez ja, ik maakte ze beetje gek ... :loveshower: :loveshower:
Dank je wel!! Balou is niet binnen, in mijn nieuwe woning kan ik haar ook niet snachts binnen houden en met dit weer staat mijn slaapkamerraam open, dus ja dan is er helemaal geen mogelijkheid om haar binnen te houden. Maar moet zeggen dat ze 9 vd 10 keer een groot deel van de nacht wel bij me slaapt.
Verder was ze vanavond weer spoorloos (en ik was een nachtje weg geweest, dus verwachte wel dat ze snel zou komen als ze me zou horen...maar na een uur nog niets..dus paniek sloeg toe), maja uiteindelijk gevonden aan de andere kan van de weg...geen drukke weg hoor gelukkig, maar echt blij was ik er niet mee...schrok er ook wel van. Maja kan haar toch niet tegenhouden he...en gelukkig is ze wel een voorzichtige kat en bang voor auto's.

Haha maar tis ook wel echt een hele mooie foto van Tini hoor!! Zitten jullie nog buiten?
Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#116 Geplaatst 25 juli 2013 - 00:15

dank je Nivo

dank je Mauro...enne echt Els, je kan je tuin catproof maken ...heb gereageerd op je topic

maar tini wil hierbij nog iets zeggen : :)))

ikke wel van mama geleerd hebben om niet weg te lopen..want dan is mama heel erg boos omdat ze bang is en ik ben ook opgevoed als " binnen katje" maar vind het super fijn om nu zoveel buiten te zijn....
als mama werken gaat , dan laat ze  de deur open omdat ze mij vertrouwd en ook ja, de omheining :))
en dat is wel fijn...als mama s'middags thuis komt dan ben er ik er altijd en ben tot nu toe nooit weg gelopen ...ma ja, ben ook beetje angst poes die snel schrik heeft van fel lawaai en vreemde dingen

mama tegen tini:

mijn lieve schat.."houden zo hé"...nooit weglopen ..je hebt hier al zoveel ...waarom nog weglopen ? knuffel van je mama
Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#117 Geplaatst 25 juli 2013 - 00:25

hey chanatas

ja we zitten nog buiten :miauw: ..maar straks naar binnen want anders geraak ik morgen niet op om te gaan werken

maar t'is zo zalig weer en dat vindt tini ook :catwalk

goed dat je je Balou gevonden hebt en dat ze schrik heeft van auto's

dikke knuffel voor jullie twee van tini en ikke
Geplaatste afbeelding

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#118 Geplaatst 26 juli 2013 - 00:37

Heerlijk dat je nog zo lang buiten hebt kunnen zitten met Tini!! Zal ze vast zalig hebben gevonden!!
Ik denk dat Balou de weg was overgestoken omdat ik er een nachtje niet was...ze is erg aan me gehecht, dus misschien ging ze wel op onderzoek uit, ze kent de buurt natuurlijk nog niet heel erg goed...vannacht heeft ze praktisch de hele nacht bij me in bed gelegen. Vond ik zelf niet heel erg prettig, tis natuurlijk erg warm en dan nog een kat tegen je aan helpt niet echt...en buiten dat begon Balou enorm te spinnen en kwijlen toen ik haar aaide en ze naast me lag...en daarna ging ze dus met haar pootjes op mijn naakte huid!! En ja die nageltjes zijn niet erg prettig haha...Maar aan de andere kant vond ik het wel fijn dat ze bij me in de buurt was. Als ik weer eens een nachtje wegga dan gaat het luikje weer op het nachtslot....en met minder mooi weer moet ze maar binnen blijven...ik moet echt even opzoek naar een oppas voor mijn kat hier in de buurt...mis dat wel heel erg hoor...maja mn nieuwe buurvrouw heeft een kat zag ik (alleen is ze er volgens mij niet vaak, heb haar dus ook nog niet gesproken) en de nieuwe buren tegen over me die hebben ook een kat zeiden ze...dus er zijn mogelijkheden haha!!

Nou ik ga lekker mijn bedje in!! En hopelijk komt Balou zo nog even langs, dan slaap ik wat lekkerder!!
Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#119 Geplaatst 26 juli 2013 - 23:32

hey chanatas

moest toch even glimlachen toen je dit vertelde over Balou
toch schattig hé :loveshower: :loveshower:

en we zouden het zo missen

nog fijne avond voor jullie

t'is zalig weer , nog lekker warm
t'is Tini , Balou en.....gewoon weg: een  zalig poezen weertje :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#120 Geplaatst 31 juli 2013 - 23:46

mijn scheete peteet :)))) geniet enorm van de mooie avond

en ik ook :loveshower: :loveshower:

er mogen nog vele van die zulke avonden komen !!!
Geplaatste afbeelding