Spring naar inhoud

- - - - -

pukkelpop stopzetten ?

• Log in om te reageren
130 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 19 augustus 2011 - 00:48

Vinden jullie ook dat het pukkelpop festival moet afgelast worden uit respect voor de vele slachtoffers van het noodweer van donderdag 18 augustus . ;)
Geplaatste afbeelding

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#2 Geplaatst 19 augustus 2011 - 00:55

Nee, niet echt.
Het is erg wat er is gebeurt maar vind niet dat ze zo radicaal moeten handelen.
Denk niet dat de mensen die zijn overleden dit zouden hebben gewild.

Daarbij zitten er veel mensen die lang hebben moeten sparen voor hun ticket en zeer lang hebben uitgekeken naar bepaalde groepen.
Denk dat er nu al veel hebben gevloekt dat Foo Fighters niet heeft opgetreden...
Velen kwamen immers juist voor hen donderdag. :trance:

Nogmaals het is erg voor die mensen en hun nabestaanden en ik betig er mijn medeleven voor maar PP aflassen, als de schade meevalt zeker niet doen!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 19 augustus 2011 - 00:59

Hier is teveel geld mee gemoeid, ze kunnen dat zo maar niet stopzetten, of ze gaan failliet. Het is nog te zien of ze alles voor morgen terug op poot gezet gaan krijgen.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 19 augustus 2011 - 01:24

de schrik zit er bij velen goed in ,er was heel veel paniek zoiets verwerk je niet op 2 dagen ,er zijn ook veel festivalgangers die willen dat het stopgezet wordt ,mijn nichtje heeft veel geluk gehad want ze zat in de bewuste tent ,ze is in shock en opgehaald  ,om naar huis te gaan ,mijn zoon is federale politie en moet standby blijven ,misschien wordt ie nog opgeroepen om te gaan helpen , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_stijnt_*
Guest_stijnt_*

#5 Geplaatst 19 augustus 2011 - 03:02

Awel ik ben sinds 11h terug van pukkelpop en het was ongeloofelijk :misselijk: Ik ging vandaag speciaal voor de foo fighters, maar wat een ravage :( Ik heb het nog nooit zo weten stormen, gelukkig stonden we niet aan main stage op dat moment :s ik ben ook blij dat ik niet op de camping lig, maar elke dag naar huis ga, want daar dreven de tentjes letterlijk in het water! Wat ene miserie! Ik ben er nog steeds niet tegoei van.. Een vriendin van mij werkt in het ziekenhuis en die vertelde me dat er mensen waren toegekomen met een dwarslaesie (verlamming) en ook een amputatie, ze had in de computer gekeken.. Ongelofelijk!

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 19 augustus 2011 - 06:01

Pukkelpop 2011 is officieel afgelast | Humo: The Wild Site

Bij deze...

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 19 augustus 2011 - 07:19

net gekeken naar het vrt journaal. Ziet er verschrikkelijk uit. Ik kan begrijpen dat het volledig is afgelast. :(
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 19 augustus 2011 - 07:32

Wij gingen normaalgezien morgen. Ik vind het een moeilijke maar juiste beslissing van de organisatie om Pukkelpop niet meer te laten doorgaan. Niet alleen voor de slachtoffers, maar ook qua organisatie (opruimen, die camping, helft van de podia geraakt niet meer opgebouwd) lijkt het onmogelijk om het festival te laten doorgaan.
Hopelijk hebben ze volgend jaar wat meer geluk, want dit is al het tweede tragische jaar op rij.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 19 augustus 2011 - 07:54

Terecht... Ik zou mij daar niet meer kunnen amuseren persoonlijk. Ik krijg er nog steeds een krop van in mijn keel. :o

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 19 augustus 2011 - 08:26

Ik vind het eigenlijk maar heel normaal dat ze het aflassen, uit medeleven voor de slachtoffers :cry:

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 19 augustus 2011 - 08:39

Het is idd de beste beslissing. Zou geen moment zijn om daar nu wat te liggen feesten...

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#12 Geplaatst 19 augustus 2011 - 08:43

Ik zou me niet voor kunnen stellen dat er daar nu weer mensen zouden gaan feest vieren. Het is gewoon te erg. Ik vind het een hele goede keuze om het af te lassen.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 19 augustus 2011 - 08:43

Gisteren is het afgelast, vandaag en morgen zal waarschijnlijk doorgaan.
Er is inderdaad te veel geld mee gemoeid. Vele 10.000'den personen hebben reeds kaarten gekocht ed. Ook is dit festival voor verscheidene personen hun 'enigste' inkomst. Waar ze dan wel een jaar mee toekomen O:) .
Het is een ravage ginder, maar gingen proberen deze nacht de draineren en wat podia te herstellen.
Indien ze het zouden aflassen.. reken maar eens uit hoeveel inkomsten ze ten eerste mislopen en ten tweede terug zouden moeten betalen.
Ik denk aan schadevergoedingen van artiesten, kaartenverkoop festivalgangers (zullen wel terugbetaald worden dan), alle kosten die er reeds gemaakt zijn,...
Nee, ik ben er vrij zeker van dat het niet volledig zal afgelast worden.

Veel sterkte voor alle slachtoffers!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#14 Geplaatst 19 augustus 2011 - 08:45

dolfjeweerwolfje zei:

Gisteren is het afgelast, vandaag en morgen zal waarschijnlijk doorgaan.
Er is inderdaad te veel geld mee gemoeid. Vele 10.000'den personen hebben reeds kaarten gekocht ed. Ook is dit festival voor verscheidene personen hun 'enigste' inkomst. Waar ze dan wel een jaar mee toekomen O:) .
Het is een ravage ginder, maar gingen proberen deze nacht de draineren en wat podia te herstellen.
Indien ze het zouden aflassen.. reken maar eens uit hoeveel inkomsten ze ten eerste mislopen en ten tweede terug zouden moeten betalen.
Ik denk aan schadevergoedingen van artiesten, kaartenverkoop festivalgangers (zullen wel terugbetaald worden dan), alle kosten die er reeds gemaakt zijn,...
Nee, ik ben er vrij zeker van dat het niet volledig zal afgelast worden.

Veel sterkte voor alle slachtoffers!

Ze hebben net laten weten op het nieuws dat het afgelast is ook voor vandaag en morgen

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 19 augustus 2011 - 08:50

*mikkeke* zei:

Ze hebben net laten weten op het nieuws dat het afgelast is ook voor vandaag en morgen

Toch? Amai, daar schrik ik van!
Oh ja, er was om 8u een extra nieuwsuitzending zeker?

Ze zullen het terrein en podia niet meer zo snel kunnen herstellen dan. Anders had het volgens mij wel doorgegaan hoor!

Hopelijk voor hen hebben ze een zeer goede verzekering!

Al ben ik wel blij voor de vele slachtoffers ....