Spring naar inhoud

- - - - -

pukkelpop stopzetten ?

• Log in om te reageren
130 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 19 augustus 2011 - 08:50

Het wordt inderdaad volledig afgelast wat eigenlijk een juiste beslissing is na wat er gebeurd is .
Ik zou mij niet kunnen voorstellen om daar nu nog plezier gaan te maken

Bewerkt door babetatilla, 19 augustus 2011 - 08:52.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 19 augustus 2011 - 08:56

Het volledige festival is inderdaad afgelast. Normaal gezien zouden wij morgen gaan, maar ik ben eerlijk gezegd blij dat het niet doorgaat. Ik zou me er zelf niet goed bij voelen om te gaan staan feesten op een plaats waar er zoveel gewonden zijn gevallen en ook mensen overleden zijn.
Vrienden van ons waren gisteren al ter plaatse, en morgen zouden wij met hen afspreken. De hele avond kregen we hen niet te pakken door het platliggende gsm-verkeer; maar rond middernacht dan toch eindelijk een berichtje doorgekregen met het verlossende nieuws dat alles in orde was.

Vreselijk gewoon wat er gebeurd is... Mijn gedachten gaan uit naar alle getroffenen...
Helaas is het weer iets wat je als organisatie van een dergelijk festival niet in de hand hebt, en het is echt jammer dat dit moest gebeuren. Wij waren in Diepenbeek (vlak bij Hasselt) op het moment van het onweer voor een puppyklasje voor Killian, en het was ginder echt precies alsof de hel losbrak. Heb nog nooit zoveel schrik gehad van een storm als gisteren, en de ravage op de straten was enorm.  
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 19 augustus 2011 - 09:17

Terecht! Ik vind het niet meer dan normaal. Enkel en alleen uit respect voor de slachtoffers hoort dat zo. Zoiets heeft niemand in de hand. Ikzelf was gisteren rond 4u nog naar mijn werk (vergadering) en had een topje aan want het was bakken en volop zon. Toen ik buiten kwam (5u30) schrok ik mij, het was plots donker en tonnen regen vielen uit de lucht :o . Terug thuis begon het te hagelen, stormen en bliksemen. Hevige rukwinden, ongelofelijk. Het ging echt heel snel allemaal en elke keer leek het erop dat het gedaan was maar 't werd telkens erger. Zonde van de mensenlevens :cry: .

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 19 augustus 2011 - 09:28

Amai, bekijk nu de nieuwsuitzendingen...; de tranen staan in mijn ogen :trance:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 19 augustus 2011 - 09:48

dolfjeweerwolfje zei:

Amai, bekijk nu de nieuwsuitzendingen...; de tranen staan in mijn ogen :trance:

Bij mij ook :( Dat geschreeuw :(

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 19 augustus 2011 - 09:59

Er komt nu een persconferentie op VRT

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 19 augustus 2011 - 10:07

Wij zijn gisteren ook geweest en ik begrijp de beslissing om het festival helemaal stop te zetten.  Momenteel kan ik eigenlijk nog niet bevatten, wat er allemaal gebeurd is daar.  Het was echt verschrikkelijk.  

Geplaatste afbeelding

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 19 augustus 2011 - 10:07

Ik heb er nog steeds kippenvel van. Vind het een juiste beslissing. Ik zou ook niet kunnen gaan feesten op een plaats waar net vijf mensen en vele gewonden zijn gevallen. Heel veel festivalgangers zullen ook wel in shock zijn.

Ciske
Ciske
  • 699 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 19 augustus 2011 - 10:09

het is echt verschrikkelijk, wat een trauma voor al die mensen.  :cry:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 19 augustus 2011 - 10:13

ik krijg hier kippenvel van , het VRT nieuws staat al van vanmorgend op

ik vind het terecht dat het werd stopgezet , zeker naar alle gewonden en sterfgevallen toe

ik zou me ook niet meer kunnen amuseren
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_stijnt_*
Guest_stijnt_*

#26 Geplaatst 19 augustus 2011 - 10:29

pfff het is toch jammer! Ik hoop wel voor de organisatie dat ze de tickets terug vergoeden, anders vrees ik dat het volgens jaar een pak minder volk zal zijn op het festival!

Bewerkt door stijnt, 19 augustus 2011 - 10:29.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 19 augustus 2011 - 10:30

Juiste beslissing, Wij gaan vaak ook naar festivals, Ik was ook naar huis gegaan.

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 19 augustus 2011 - 10:32

Terecht dat het afgelast is, zoveel miserie! Uit respect voor de gewonden en overledenen.
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 19 augustus 2011 - 10:33

stijnt zei:

pfff het is toch jammer! Ik hoop wel voor de organisatie dat ze de tickets terug vergoeden, anders vrees ik dat het volgens jaar een pak minder volk zal zijn op het festival!

Om eerlijk te zijn, is dat geld wel het laatste wat momenteel door mijn hoofd gaat! Vind het veel belangrijker dat eerst de puinhoop wordt opgekuist en dat alle betrokkenen goed thuis geraken; dat de gewonden verzorging krijgen en dat de families van de overledenen worden opgevangen. Wat er met de terugbetaling van de tickets gebeurt, zijn op dit moment zorgen voor later. Het menselijke aspect moet nu op de eerste plaats komen!
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 19 augustus 2011 - 10:36

Karolientje zei:

Om eerlijk te zijn, is dat geld wel het laatste wat momenteel door mijn hoofd gaat! Vind het veel belangrijker dat eerst de puinhoop wordt opgekuist en dat alle betrokkenen goed thuis geraken; dat de gewonden verzorging krijgen en dat de families van de overledenen worden opgevangen. Wat er met de terugbetaling van de tickets gebeurt, zijn op dit moment zorgen voor later. Het menselijke aspect moet nu op de eerste plaats komen!

Ga ik helemaal mee akkoord! Weet je wat er nog in Haiti gebeurd is? Of de orkaan in Amerika? Die mensen hadden geen huis meer. Dit is erg, ja inderdaad. Maar hoeveel heb je betaald voor je ticket? Allee ik bedoel maar gewoon, dat is "weggesmeten geld" op dit moment ja, maar ja kweet niet juist hoe ik het moet verwoorden, maar liever 100 euro kwijt dan mijn beste vriend.