Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenschrikdraad

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 21 juni 2009 - 18:56

Dag kskes,

kan er iemand mij helpen?
Ik ben van plan om mijn tuintje katproof te maken, ik heb een mailtje gestuurd naar Vego en dit krijg ik terug.
Heeft hier iemand ervaring met?
Wat moet ik nemen?

Het is voor ons onmogelijk een algemene offerte te maken voor een kattenschrikdraadinstallatie. Immers, het aantal onderdelen en dus de prijs is afhankelijk van een aantal keuzes die ú moet maken:

Bijvoorbeeld:

- Wilt u de "lichte" schrikdraadgenerator HTG-1.5 of de "zware" Minigard XXP?
- Wilt u de schrikdraad installeren via onze isolatorsteunen K029 op de schutting of wilt u gebruik maken van onze schroefisolatoren 80088?
- Hoeveel meter hoogspanningskabel heeft u nodig, met andere woorden wat is de afstand tussen het begin van de schrikdraad en de schuur waarin u de generator ophangt?
- Wilt u met het door ons aanbevolen drie-draadssysteem werken of denkt u dat u met twee draden kunt volstaan?
- Hoe lang wordt de schrikdraad, met andere woorden hoeveel isolatorsteunen en/of isolatoren heeft u nodig?
- Wilt u gebruik maken van onze kunststof draadspanners K030 om de draden te spannen?
- Wilt u uw installatie voorzien van een bliksembeveiliging of acht u dat niet noodzakelijk?

In het algemeen kunnen wij stellen dat een installatie voor een eenvoudige stadstuin, afhankelijk van de keuzes die u maakt, tussen EUR 150,00 en EUR 250,00 kost.

Op onze site www.kattenschrikdraad.nl vindt u uitgebreide informatie over het aanleggen van een schrikdraadinstallatie, waaronder de lezenswaardige folder "Snel aan de slag met het Koltec kattenschrikdraad systeem"  en vindt u een bestelformulier, waarop u precies dát kunt bestellen wat u nodig heeft.

Met vriendelijke groeten,

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 21 juni 2009 - 19:16

ik heb geen ervaring met schrikdraad, hopelijk kan iemand anders je helpen :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 21 juni 2009 - 19:30

hier ook geen ervaring met schrikdraad........
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#4 Geplaatst 21 juni 2009 - 19:33

Ik heb wel via die site besteld. Je moet eerst en vooral voor jezelf uit maken hoe je deze wilt bevestigen hé. Je moet dan ook de te af te maken tuin gaan opmeten om te zien hoeveel schrikdraad je nodig gaat hebben. Ook moet je dan eerst nog weten of je 2 draden boven elkaar of 3 draden boven elkaar van die schrikdraad wilt bevestigen enz....

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 21 juni 2009 - 19:51

Met schrikdraad heb ik geen ervaring. Denk ook niet dat wij het zullen gebruiken later in de tuin. Er zal waarschijnlijk eerder een grote ren komen, omdat we op zoek zijn naar een huis met een vrij grote tuin, wordt het dan namelijk ook wat te moeilijk om heel de tuin af te zetten.

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 24 juni 2009 - 15:43

Ik zou precies geen schrikdraad gebruiken :-k