Spring naar inhoud

- - - - -

Hier gaan we weer: zwaar onweer.

• Log in om te reageren
122 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1 Geplaatst 22 augustus 2011 - 23:59

Zullen deze nacht niet veel slapen, het knetterd weer langs alle kanten.
Wat haat ik dat zwaar onweer, hopelijk is er geen schade bij niemand.

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 23 augustus 2011 - 00:13

Hier in Amsterdam nog niks, savonds alleen wat regen gehad. Net ff buienradar gecheckt, en rond 2 uur/half 3 gaat het hier weer hozen...maar als het goed is gaat de onweer aan Amsterdam voorbij!!Hoewel ik denk dat ik er toch niet wakker van wordt...echt gek van 1 miauw van mijn kat wordt ik wakker, maar door onweer kan ik heen slapen :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#3 Geplaatst 23 augustus 2011 - 00:17

Hier nauwelijks regen en alleen af en toe een flits. Toch raar he.. De ene dag zo verwoestend in deze omgeving, de andere keer merk je er niets van!

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#4 Geplaatst 23 augustus 2011 - 00:54

Oei amai ik heb niks gezegd, het begint hier nu pas :help:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 23 augustus 2011 - 00:54

hier in Genk is het hevig aan het onwederen gemene lichtflitsen ,wat haat ik dat , :evil:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 augustus 2011 - 01:40

en het blijft hier boven onze kop hangen :help: :help:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 23 augustus 2011 - 05:33

Gaan slapen rond 2u en moest er om half 5 al terug uit. Het heeft zo fel gebliksemd dat we alle stopcontacten eruit getrokken hebben, zelfs internet. De bliksemschichten gaven wel een ferm spectakel.  En deze ochtend om 5u hebben we terug wat gerommel gehad. Mijne man belde net overal afgevallen takken en blauwe pmd zakken in de straat, dus gevaarlijk rijden.

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#8 Geplaatst 23 augustus 2011 - 06:23

Hier weer niks geweest, buiten wat flitsen (geen donders gehoord) en een klein beetje regen...
(omg st gilles/zelzate)

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 23 augustus 2011 - 07:18

hier ook onweer (weet niet hoe erg het was ik heb er merendeel doorgeslapen) maar ml is tot 3 uur wakker gebleven, hij heeft tot dan gewaakt de schat

patje div900
patje div900
  • 356 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 23 augustus 2011 - 07:33

deze nacht wakker gewoorden om 23.50
opgestaan want was serieus an het rommelen
opgebleven tot 01.00 veel licht veel lawaai
de poezels wisten niet wat z ezagen de baas beneden midden in de nacht met hun slaapoogjes :)
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 23 augustus 2011 - 07:38

Hier is het nog steeds bezig. Is gisteren om 23u30 begonnen. Het ziet er hier echt donker uit. En de ene bliksem na de andere. Er geen wind é. Onze buurman heeft een windmolentje en dat beweegt compleet niet.
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 23 augustus 2011 - 08:00

deze nacht hier serieus gewaaid en af en toe eens een flits en wat gedonder. Nu is het continu aan het donderen :louche: en regen weeral...

Geplaatste afbeelding

akira
akira
  • 1.621 berichten
  • 6 katten

#13 Geplaatst 23 augustus 2011 - 08:03

Hier is het gisteren avond begonnen, waren foto's aan het nemen aan de achterkant en de donder zat aan de voorkant, deze morgen terug wakken geworden want het was hier weer hevig aan het bliksemen en donderden, hagelslag en rukwinden, daarnet was het gedaan maar nu herbegint het weer te regenen

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 23 augustus 2011 - 08:08

Hier is het toch best hevig geweest hoor. Ben erdoor wakker geworden :evil: rond 1u en pas tegen 4u terug in slaap gevallen!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 23 augustus 2011 - 08:10

Ben er wakker van geworden vannacht... Ben zo al geen fan van storm en onweer, en na vorige donderdag al helemaal niet meer... :(
Dat het gevaarlijk rijden was, heb ik ondervonden op weg naar t station. Op sommige plaatsen was er modder uit de velden op straat gestroomd, moest toch flink bijsturen om niet te slippen. En dan weer maar eens vertraging met de treinen. Kom ik in Tienen al met vertraging toe, roepen ze af dat de trein niet verder rijdt en dat ik moet overstappen. Hoppa weer eens een uur gedaan over een rit van 20 minuten.
Olivier was al vroeger weg naar het werk vanochtend omdat hij voor de ochtendspits naar Brussel door wilde rijden (moet daar experimenten gaan doen). Ik hoop wel dat hij me vanavond in Leuven kan oppikken, want heb geen zin om met de trein naar huis te gaan.
Hier in Leuven is het trouwens weeral flink donker aan t worden. :(
Geplaatste afbeelding