Spring naar inhoud

- - - - -

Hier gaan we weer: zwaar onweer.

• Log in om te reageren
122 reacties op dit onderwerp
Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#106 Geplaatst 26 augustus 2011 - 10:11

Het heeft hier in de vroege ochtend serieus geonweerd, daarna is het wat uitgeklaard, maar intussen is het alweer serieus aan 't gieten.

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#107 Geplaatst 26 augustus 2011 - 10:46

Joloka zei:

Die oranje lucht was wel mooi he :oops: .

Was inderdaad mooi. :)

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#108 Geplaatst 11 september 2011 - 13:17

'Hier net aan de grens (graauw,NL nabij St gilles/St niklaas) Gisteravond om 19.45 ineens pik en pikdonker!
800 lichtontladingen per 5 minuten en hagelstenen tot 6cm groot!
de putten in me voortuintje, deukjes in me auto en bij me collega & zus flinke gaten in de golfplaten van de garage/kattenren.
Zie foto: HVZeeland.nl - Nieuws en achtergronden rond veiligheid en hulpverlening in de provincie Zeeland

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#109 Geplaatst 11 september 2011 - 16:10

Hier heeft het gisteren wat weer licht geweest meer niet zelf geen gedonder, gelukkig maar we hebben al genoeg gehad deze zomer. :evil:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#110 Geplaatst 11 september 2011 - 16:52

Tripkippiej zei:

'Hier net aan de grens (graauw,NL nabij St gilles/St niklaas) Gisteravond om 19.45 ineens pik en pikdonker!
800 lichtontladingen per 5 minuten en hagelstenen tot 6cm groot!
de putten in me voortuintje, deukjes in me auto en bij me collega & zus flinke gaten in de golfplaten van de garage/kattenren.
Zie foto: HVZeeland.nl - Nieuws en achtergronden rond veiligheid en hulpverlening in de provincie Zeeland

Amai, ben zwaar onder de indruk, hier heb ik het zware onweer met inderdaad bijzonder veel blikseminslagen van ver gezien maar ter plaatse niks

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#111 Geplaatst 11 september 2011 - 17:10

:trance: :trance: , hier gisterenavond gelukkig ook alleen maar wat bliksemschichten
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#112 Geplaatst 11 september 2011 - 17:43

Gisterenavond was hier ook alleen lichtspel in de lucht geen gedonder geen hagelstenen... zacht en donkergrijze lucht... maar vandaag heeft het al bijna een hele dag geregend.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#113 Geplaatst 11 september 2011 - 17:47

hier ook alleen maar lichtflitsen ,
katten zaten met zijn 10 nen buiten te genieten terwijl....
ik denk moest er donder bij zijn was het een stormloop naar binnen geweest
daarnet is er wel heel even een zware regen geweest
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#114 Geplaatst 11 september 2011 - 17:51

Hier hebben we gisteren helemaal niks gehad. Geen regen, geen bliksem, niks. Zojuist hier ook een ferme regenbui. Precies dat ze de kraan opengedraaid hadden hierboven.
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#115 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:09

Sodeju, ik schrik me net echt een ongeluk. Ineens een klap :trance: , blijkbaar is er weer onweer... bah! Ik hoop dat het snel over is

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#116 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:12

Beau zei:

Sodeju, ik schrik me net echt een ongeluk. Ineens een klap :trance: , blijkbaar is er weer onweer... bah! Ik hoop dat het snel over is

Ja ze hadden het gegeven, wel raar hé en het is niet eens warm. Het zal wel rap overvliegen.

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#117 Geplaatst 07 oktober 2011 - 00:55

Daarom het is niet warm geweest en ik had geen flits of wat dan ook gezien en dan ineens zo'n klap, bah ik ben zo bang voor onweer :oops:

Roos* en Minousch
Roos* en Minousch
  • 4 katten

#118 Geplaatst 07 oktober 2011 - 15:38

Hier(in de buurt van Amsterdam) heeft het gisterenavond en vanmorgen aardig geonweerd en geregend, nu is het al een tijdje droog en schijnt de zon af en toe, het is wel fris....

Groetjes van Linda, Lisa, Chico, Vlinder en Kira
Geplaatste afbeelding

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#119 Geplaatst 07 oktober 2011 - 17:28

Alweer onweer aan de gang en hagel :louche:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#120 Geplaatst 07 oktober 2011 - 17:36

vanmorgen erg hard geregend en veel wind maar verder soms het zonnetje dat kwam piepen
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding