Spring naar inhoud

- - - - -

Hier gaan we weer: zwaar onweer.

• Log in om te reageren
122 reacties op dit onderwerp
Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#31 Geplaatst 23 augustus 2011 - 09:31

Nee, het regent hier binnen :evil:
Er is een dakpan verschoven en daardoor sijpelt hier nu water naar binnen.
Heb er net een emmer onder gezet. Domme regen.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 23 augustus 2011 - 09:34

Frances zei:

Hier ook even opgeklaard Karolien... Ugh ik heb Steven heeeel hard vastgepakt. Ik vroeg me af, wat doen jullie dan met de katten? Ik krijg dan direct rampscenario's in mijn hoofd dat de bliksem inslaat, en wat met de katten?!!!

De buren naast ons aan 1 kant en de buurvrouw aan de overkant zijn allemaal op (brug)pensioen en dus heel de dag thuis; zij kunnen alarm slaan als er iets is. De overburen hebben ook het telefoonnr van mn mama die vlakbij woont, dus als er iets gebeurt, dan is er altijd wel heel snel iemand ter plaatse. Vandaag gaat mijn mama sowieso even langs om te checken of alles ok is met de dieren.

Gelukkig heeft geen een van de huisdieren schrik van onweer (ook Killian niet - oef, want mijn labrador vroeger was daar panisch voor!), dus in paniek slaan, doen ze toch al niet.
Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#33 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:01

hier heeft het ook heel de nacht gedonderd en gebliksemd heb ook niet veel geslapen en moet vandaag examen gaan doen, hopelijk lukt het
voorlopig is het over, ik hoop dat het zo blijft

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:06

Hier regent het ook binnen, het water in de traphal van het appartement stroomt gewoon van de trappen :( Ik hou mijn hart vast dat het niet binnen komt

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#35 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:16

Hier werd het daarjuist precies nacht. Je zag buiten niks meer, zo donker was het... Heb mijn ma al gebeld dat ze Killian uit zijn buitenren moet halen en in zijn bench binnen in huis moet gaan zetten, want wil echt niet dat hij hierin buiten blijft zitten (ook al is zijn ren overdekt en is er een groot schuilhok aan).
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:21

Hier ziet het intussen weer erg zwart buiten en is het weer volop aan het donderen en bliksemen.
Poezen schijnen er gelukkig geen last van te hebben en de paardjes staan veilig op stal.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#37 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:23

Net voor het begon zei de buurman, slaapwel he. 10u in de ochtend en precies nacht, en nu valt het hier met bakken uit de lucht, en mijn 2 schatjes zijn nog buiten :cry:

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#38 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:31

HIer daarnet ook precies nacht en nu valt het ook met bakken uit de lucht. Poezels zitten zoals altijd binnen en de honden heb ik ook maar binnengeroepen.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:46

Hier ook donker!!!! Heb zelfs de gordijnen terug dichtgedaan.

En ja.. weer onweer...

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#40 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:53

Gisterenavond en vannacht was er onweer, maar niet zo erg vond ik. Wel gezellig. Nu was het hier daarnet pikdonker, maar nu is het precies al terug lichter aan't worden. Dus het waait hier precies voorbij?

Lorwen
Lorwen
  • 411 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:53

Hier was het daarnet zo donker dat het net middernacht was... en dat om 10u30 's ochtends!  Nog nooit meegemaakt!  Hopelijk zijn de kitties ok, zal deze middag maar eventjes gaan zien
Groetjes van ons allemaal!
Geplaatste afbeelding

Guest_cies_*
Guest_cies_*

#42 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:57

Wat scheelt er toch met ons klimaat !!!

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:00

Ja, wat een nacht zeg, ik ben een paar keer moeten opstaan, ik had de venster langs de zijkant van het huis opengelaten (daar kan normaal geen regen in) maar nu dus wel en ben in het midden van de nacht beginnen dweilen.  Het viel echt met bakken uit  de lucht, en donderen en bliksemen, mijn poezeltjes warn dus wel bang

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:03

Hier werd het daarnet ook plots even nacht... het trekt naar Nederland, vrees ik :(

En rond 3 à 4pm zou't bij ons herbeginnen (maar niet zo hevig als daarnet, volgens buienradar, want we gaan niet in't rood vallen)

Onze Jacko heeft mij elk uur wakker gemaakt vannacht, met uitzondering van 4am :s
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:06

Ons Kiara heeft er bang van!! Ze blijft rond mij draaien, knuffels vragen,...
Daarstraks (toen het heftig begon te worden), kwam ze van de veranda naar binnen (in de veranda hoor je alles natuurlijk eens zo hard).
En ze heeft in de keuken geplast (op mijn pas gedweilde vloer 8) ). Dit heeft ze nog NOOIT gedaan en de kattenbak staat er 1 meter vanaf...
Zou dat van de schrik zijn?