Spring naar inhoud

- - - - -

Hier gaan we weer: zwaar onweer.

• Log in om te reageren
122 reacties op dit onderwerp
Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#46 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:08

Hier zat de dakgoot verstopt daarnet. Resultaat? Het regent binnen en het ganse huis staat vol met emmers :(

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#47 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:12

Het lawaai van de hagel op onze veranda was gewoon niet te aanhoren.
Gezien pruts en Neo nog buiten waren had ik de deur van de veranda ietske opengelaten, maar heel de veranda onder water.
Toen het minderde kwamen ze allebei al miauwend aangelopen, en zo nat, ocharme. Gelukkig zijn er hier wat schuilplekjes in de tuin. En daar kwamen ze dan ook vandaan. Want die hagel op hun bollekes, zou geen deugd doen denk ik. Ocharmkes toch

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:19

hier hadden we ons eigenste kleine waterval van coo in onze veranda :trance: :trance:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#49 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:21

Mijne man belde een half uur geleden ook dat het bij hun op het werk (diest) pikzwart buiten is, net 10u 's avonds. Het is dan beginnen regenen het kwam met bakken naar beneden, dus weeral water overlast daar.  Hier is het momenteel kalm en het klaart op, hopelijk is het gedaan voor vandaag, ben stikop heb heel weinig geslapen. Middernacht tot 2u30 zwaar onweer, dan ingedommeld, om half 5 terug op want maak de boterhammekes voor mijn zoon die mee studentenjob werk doet bij mijne man op het werk. Om iets na 5u terug bed, kon niet meer slapen, dommel terug in, mijn zus stuurd me een sms die zit aan zee dat het daar ook ferm onweerde. Rond half 9 Mir die een berichtje stuurde, ben kort daarna maar opgestaan want mag vandaag precies niet slapen. :evil:

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#50 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:22

Oef hier is het onweer voorbij.
Deze morgend ben ik letterlijk tegen de grond geslagen van de donder en bliksem. Het was net boven ons huis.
Ik was poezen aan het verzorgen en zij stoven van schrik naar alle verstopplaatsen.
Het werd ook volledig donker. De electriciteit was uitgevallen. Gelukkig snel zaklamp gevonden, en de plom aangezet.
Brr.. heb schrik gehad. Normaal ben ik niet bang, maar nu toch mijn ventje even gebeld op zijn werk.

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#51 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:25

Wij zaten hier op het werk te werken (wel duh) op de tweede verdiep.  Het was wel aan het onweren, maar we hadden niet de indruk dat het zo erg was.  Passeer ik het raam en kijk ik naar buiten.  Staat heel de straat blank, 50 cm hoog als het niet meer was! :trance:

En ik was nog aan het vloeken deze ochtend omdat ik geen plaats vond in het straat! ... Ik zweer het ik vloek nooit meer op het feit dat ik geen plaats vind in het straat. :louche:
Ik heb foto's genomen, ik zal ze vanavond erop plaatsen.  Hallucinant hoor. :o

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#52 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:29

Hier is het nu ook weer opgeklaard... Vraag me af of we het ergste nu gehad hebben... Hoop van wel, maar hoor net op de radio dat er opnieuw een onweerszone aankomt. :( Ik heb het nu echt wel gehad hoor!!!
Geplaatste afbeelding

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:41

ik heb ook de indruk dat we er nog niet vanaf zijn, nu lijkt het opgeklaard, maar...

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:43

Hier is het ook terug licht geworden...

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:48

Hier heeft het de hele nacht gebliksemd en gedonderd en veel geregend, maar hagel was er gelukkig niet bij.

Floraisonskat
Floraisonskat
  • 2.292 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:49

hier gaan we weer.... :trance: ben het wel beu ondertussen.....

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#57 Geplaatst 23 augustus 2011 - 11:51

Floraisonskat zei:

hier gaan we weer.... :trance: ben het wel beu ondertussen.....

Ik ook; maar helaas wordt het toch terug donkerder en hoor ik het al terug rommelen. :(
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#58 Geplaatst 23 augustus 2011 - 12:10

Hier is het dus echt volledig overgewaaid. Een beetje regen gehad, maar niet hard. Verder niets.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#59 Geplaatst 23 augustus 2011 - 12:14

Alé de zon is regen hmmm onweer gaan halen. Ze scheen net heerlijk, en nu word het donker er donderd en bliksemt het al terug. Pfff ben het echt beu.
Ik herinner me als kind dat het eerst een week of zo warm was en dan kregen we een warmte onweer. Nu moet het zelf niet warm zijn, en krijgen we knetterende onweren met een hoop schade. :(

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#60 Geplaatst 23 augustus 2011 - 12:14

Lap, hier is het dus terug aan het onweren, minder erg als deze morgen en deze nacht maar toch. Weer leuke bliksem en donder en pakken regen

Ik heb de inruk dat het elk uur van de nacht heeft geonweerd. Ik heb in alle geval alle uren gezien door de enorme blikseminslagen en de daaropvolgende donder. Deze morgen was het het ergst en heeft één dakgoot het water niet kunnen slikken door de hagel waardoor er wat water binnengesijpeld is. Ik kan alleen hopen dat er geen water is binnengesijpeld in de stopcontacten en het electrisch vuur