Spring naar inhoud

- - - - -

Hier gaan we weer: zwaar onweer.

• Log in om te reageren
122 reacties op dit onderwerp
zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 23 augustus 2011 - 14:45

De fotootjes vanop het werk.  Wij zitten op 2e verdiep. ;)

Bijgevoegde thumbnails

• 2011-08-23 10.48.40.jpg
  • 2011-08-23 10.48.50.jpg

Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#77 Geplaatst 23 augustus 2011 - 14:47

zzzaramia zei:

De fotootjes vanop het werk. Wij zitten op 2e verdiep. ;)

Wow, heftig. Geen schade?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 23 augustus 2011 - 14:50

oei...

Guest_Mauje_*
Guest_Mauje_*

#79 Geplaatst 23 augustus 2011 - 14:57

Heftig

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 23 augustus 2011 - 14:58

Wij hebben geen schade nee, daar wij op de tweede verdieping zitten en mijn auto stond achter de hoek dus is ook niet ondergelopen.

Het gebouw zelf stond wel onder water.  De bureau van de eigenaar en de opslagplaats van een andere huurder zijn ondergelopen.
Alle bewoners in het straat zijn op dit moment hun gang aan het kuisen.  Water is ondertussen wel weggetrokken.

Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#81 Geplaatst 23 augustus 2011 - 15:03

zzzaramia zei:

Wij hebben geen schade nee, daar wij op de tweede verdieping zitten en mijn auto stond achter de hoek dus is ook niet ondergelopen.

Het gebouw zelf stond wel onder water. De bureau van de eigenaar en de opslagplaats van een andere huurder zijn ondergelopen.
Alle bewoners in het straat zijn op dit moment hun gang aan het kuisen. Water is ondertussen wel weggetrokken.

Ik hoop dat er geen blijvende schade is want een moederpoeltje kan aardig wat schade aanrichten (geur, kleur enz.). Is er schade aan die wagens die daar geparkeerd stonden?

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#82 Geplaatst 23 augustus 2011 - 15:11

Eragon zei:

Ik hoop dat er geen blijvende schade is want een moederpoeltje kan aardig wat schade aanrichten (geur, kleur enz.). Is er schade aan die wagens die daar geparkeerd stonden?

Ja ik hoop het ook.  Ik voel mee met de mensen die hier wonen in het straat hoor.

De eigenaar van ons gebouw geeft er blijkbaar niet veel om;  Wij hebben de deur beneden open gezet om een beetje te verluchten in de hal, maar daar wij op dit moment de enige huurders in het hoofdgebouw zijn en we toch in Schaarbeek zitten heb ik niet veel zin om die open te laten staan.  Wij zitten hier op dit mooment maar met 2.

De gang is dus op dit moment nog één grote drab en stank. en moet dringend gekuist worden, maar dat zit niet inbegrepen in mijn jobomschrijving en we betalen genoeg huur opdat de eigenaar dit zou moeten regelen. :louche:

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#83 Geplaatst 23 augustus 2011 - 15:56

Ann&Dirk zei:

Hier ook met grote oogjes naar buiten kijken, maar meer niet!

ik vind het altijd leuk als ze met grote oogjes naar buiten staren, zo schattig :heart:

die foto's hierboven zien er wel heftig uit ja, ocharme :trance:
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#84 Geplaatst 23 augustus 2011 - 16:34

Hier   ook hevig onweer van gisteren half twaaf tot vannacht bijna drie uur ,en heel veel regen . Ik ben niet echt bang maar s'nachts is het toch maar akelig .Weinig geslapen en om vijf uur begon het terug tot een uur of elf in de voormiddag ,en dan zijn ze nog aan het werken in een appartement boven mij :help: boren , kloppen om gek van te worden ,en de poezen zijn allebei bang van al dat lawaai . :o
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#85 Geplaatst 23 augustus 2011 - 16:39

Hier (Tienen) schijnt de zon nu maar tot een uur of half twee heeft het hier serieus gestormd. Ik ga straks toch eens langs onze bouwwerf (+/- 7 km verder) rijden om te kijken of alles daar in orde is. Gelukkig staat daar in de buurt ook een kanon van de fruitplantages en wordt onze werf (en later ons huis) een beetje beschermd tegen onweders.
Minder goed nieuws is dat manlief vanmiddag belde om te vertellen dat bij ons thuis (grens Vlaams-Brabant - Antwerpen, +/- 45 km van mijn werk en 50 km van het zijne) de ramen van de slaapkamers openstaan.... :evil: Als het geen slagregen is geweest, kan het nog wel meevallen. Dus duimen...

@zzzaramia: blijkbaar heeft het in Wemmel ook zo ondergestaan...

Shiva is gelukkig niet bang van onweer: die gaat aan het terrasraam zitten en probeert de bliksemschichten te vangen :catscratchhead . Gekke kat :lachen:

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 24 augustus 2011 - 01:21

ben om 4 h gaan slapen na mijn slaappilletje gepakt te hebben het was enorm heftig ,de katjes zaten aan de terrasdeur te kijken naar het lichtspel ,er zijn een paar winkels ondergelopen ,ze geven voor donderdag ook weer heftig onweder :help:
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#87 Geplaatst 24 augustus 2011 - 08:08

Fieke zei:

Hier (Tienen) schijnt de zon nu maar tot een uur of half twee heeft het hier serieus gestormd. Ik ga straks toch eens langs onze bouwwerf (+/- 7 km verder) rijden om te kijken of alles daar in orde is. Gelukkig staat daar in de buurt ook een kanon van de fruitplantages en wordt onze werf (en later ons huis) een beetje beschermd tegen onweders.

Minder goed nieuws is dat manlief vanmiddag belde om te vertellen dat bij ons thuis (grens Vlaams-Brabant - Antwerpen, +/- 45 km van mijn werk en 50 km van het zijne) de ramen van de slaapkamers openstaan.... :evil: Als het geen slagregen is geweest, kan het nog wel meevallen. Dus duimen...

Oei! Hopelijk geen water binnen gehad? En was alles OK op de bouwwerf?
Bij ons viel het wel mee: hier en daar wat beschadigde planten en bloemen in de tuin; maar anderzijds hebben de stinkerbloemetjes er nog nooit zo mooi en weelderig bijgestaan en de vissen waren helemaal in hun nopjes met al dat water dat er in de vijver was bijgekomen. :) Gelukkig is er ook niks gaan vliegen ofzo.
Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#88 Geplaatst 24 augustus 2011 - 15:42

Volgens mijn ouders had het vorige nacht heel de nacht verschrikkelijk geonweerd, zo erg dat de meeste wakker waren.
Ikzelf woon naast ouders en slaap met open raam, 's morgens wakker geworden alsof er niets gebeurd was.
geen onweer of zo gehoord.  Wel waren de 2 katten bij mij onder de deken gekropen in plaats van in hun mandje te blijven op het bed
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#89 Geplaatst 24 augustus 2011 - 15:49

Randa zei:

Volgens mijn ouders had het vorige nacht heel de nacht verschrikkelijk geonweerd, zo erg dat de meeste wakker waren.
Ikzelf woon naast ouders en slaap met open raam, 's morgens wakker geworden alsof er niets gebeurd was.
geen onweer of zo gehoord. Wel waren de 2 katten bij mij onder de deken gekropen in plaats van in hun mandje te blijven op het bed

Pilleke gepakt of borreltje gedronken ;)

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#90 Geplaatst 24 augustus 2011 - 15:51

vaste slaper altijd en overal, :d
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie