Spring naar inhoud

- - - - -

2 oktober: KS-party dagje

• Log in om te reageren
406 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#106 Geplaatst 15 september 2011 - 22:25

Lieveke85 zei:

super, zal het morgen allemaal eens nakijken wie er ondertussen betaald heeft dat ik dat ook wat kan opvolgen :)

Het gaat toch niet te moeilijk zijn om genoeg juweeltjes te maken he, want het is natuurlijk wel kort op deze lading juweeltjes weer he.

Ben alweer volop bezig... ;) :LOL: en ik verwacht morgen m'n nieuwe lading kraaltjes en onderdeeltjes :goofy: , dus maandag ga ik er volop tegenaan :)

(Af en toe neem ik ook deel aan kunstmarktjes...en daarvoor heb ik ook andere juweeltjes = niet zelf gemaakt. Is het ok voor jullie als ik deze ook meebreng en aan een "mini-prijsje" verkoop ? Dan is het een mooie stand en het is toch allemaal tvv de poezekes hé ?).

+ heb ook nog wat materiaal van de poezekes die ze hier totaal niet gebruiken en ook nog wat zelf gebreide sjaals die ik zelf poezesjaalkes noem omdat ze zo zacht zijn...

Zal ervoor zorgen dat het een mooi standje zal worden... :) ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#107 Geplaatst 15 september 2011 - 22:34

...even een bedenking, is het niet gewoon makkelijker als mensen hun gerief zelf gaan afzetten bij een asiel ipv dat eerst aan jullie te komen afgeven en dat jullie het dan moeten brengen? Of is het voor 1 specifiek doel bedoeld?

Guest_Dolores_*
Guest_Dolores_*

#108 Geplaatst 15 september 2011 - 22:39

@Lieveke:  Ik ben van Deurne dus Antwerpen centrum is voor mij super bereikbaar.  Ik zou het inderdaad handiger vinden om op voorhand af te spreken...

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#109 Geplaatst 15 september 2011 - 22:42

Mauro zei:

Ben alweer volop bezig... ;) :LOL: en ik verwacht morgen m'n nieuwe lading kraaltjes en onderdeeltjes :goofy: , dus maandag ga ik er volop tegenaan :)

(Af en toe neem ik ook deel aan kunstmarktjes...en daarvoor heb ik ook andere juweeltjes = niet zelf gemaakt. Is het ok voor jullie als ik deze ook meebreng en aan een "mini-prijsje" verkoop ? Dan is het een mooie stand en het is toch allemaal tvv de poezekes hé ?).

+ heb ook nog wat materiaal van de poezekes die ze hier totaal niet gebruiken en ook nog wat zelf gebreide sjaals die ik zelf poezesjaalkes noem omdat ze zo zacht zijn...

Zal ervoor zorgen dat het een mooi standje zal worden... :) ;)

uiteraard mag je ook andere dingen verkopen dan enkel je zelfgemaakte juweeltjes hoor.

vond je Fimo beeldjes ook wel heel mooi, ik heb er spijtig genoeg geen tijd en plaats voor voorlopig om dit zelf te doen *hint* ;)

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#110 Geplaatst 15 september 2011 - 22:44

sneeuwwitje zei:

...even een bedenking, is het niet gewoon makkelijker als mensen hun gerief zelf gaan afzetten bij een asiel ipv dat eerst aan jullie te komen afgeven en dat jullie het dan moeten brengen? Of is het voor 1 specifiek doel bedoeld?

Bij ons zal alles naar " Het blauwe kruis" in Wommelgem gaan, uiteraard zijn de mensen vrij om te kiezen om hun spulletjes ergens anders te doneren he

Dolores zei:

@Lieveke:  Ik ben van Deurne dus Antwerpen centrum is voor mij super bereikbaar.  Ik zou het inderdaad handiger vinden om op voorhand af te spreken...

Ik moet volgende week toch nog in Deurne zijn om een prijzen op te halen voor de tombola eventueel spreken we dan ineens even af.

Guest_Dolores_*
Guest_Dolores_*

#111 Geplaatst 15 september 2011 - 22:45

in orde :)

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#112 Geplaatst 15 september 2011 - 23:31

Wow super spannend allemaal! Ik kijk er al hard naar uit!
Groetjes van Goabees, Moesjke, Savke, Xela en Easy! :p :a :catwalk

Guest_Dolores_*
Guest_Dolores_*

#113 Geplaatst 15 september 2011 - 23:58

Ik hoop alleen dat ik snel antwoord krijg van Cisca zodat ik er zeker van ben dat ik mee op de lijst sta :)

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#114 Geplaatst 16 september 2011 - 09:13

Dolores zei:

Ik hoop alleen dat ik snel antwoord krijg van Cisca zodat ik er zeker van ben dat ik mee op de lijst sta :)

dat zal zeker geen probleem zijn hoor, maar cisca heeft het de laatste dagen een beetje druk

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#115 Geplaatst 16 september 2011 - 12:06

Het witte huis gaat ook voor leuke prijsjes zorgen! :thumb:

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#116 Geplaatst 16 september 2011 - 12:18

Dat zijn heel lieve mensen ook

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 16 september 2011 - 14:01

Het eerste weekend van oktober wordt drukker dan verwacht. Zaterdag naar een feestje en zondag de KS party :d Ik kom nu al tijd te kort!
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#118 Geplaatst 16 september 2011 - 14:11

Ik zal er dus ook zijn :LOL: en heb al enkele mensen pb's gestuurd dat ze ook willen komen, hopelijk komen ze ook! :LOL:

Bewerkt door Solotje, 16 september 2011 - 14:11.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#119 Geplaatst 16 september 2011 - 14:32

Kijk er echt naar uit om zoveel ks-ertjes eens "in het echt" te zien ... :goofy: :heart: ;)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#120 Geplaatst 16 september 2011 - 14:35

Mauro zei:

Kijk er echt naar uit om zoveel ks-ertjes eens "in het echt" te zien ... :goofy: :heart: ;)

Ik ook :LOL: