Spring naar inhoud

- - - - -

2 oktober: KS-party dagje

• Log in om te reageren
406 reacties op dit onderwerp
Guest_Dolores_*
Guest_Dolores_*

#346 Geplaatst 03 oktober 2011 - 12:55

ik vind het heel leuk dat er zo'n bedrag is ingezameld voor het asiel maar ik vond het niet zo gezellig.  Het was er zo donker en ik voelde me wat ongemakkelijk eigenlijk...

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.912 berichten
  • 5 katten

#347 Geplaatst 03 oktober 2011 - 12:56

Dolores zei:

ik vind het heel leuk dat er zo'n bedrag is ingezameld voor het asiel maar ik vond het niet zo gezellig. Het was er zo donker en ik voelde me wat ongemakkelijk eigenlijk...

Donker? :s

Guest_Dolores_*
Guest_Dolores_*

#348 Geplaatst 03 oktober 2011 - 13:05

Ja het was zo'n mooi weer buiten en iedereen zat binnen in die loods...  Ik bedoel er niets slechts mee maar bij mij kwam het wat donker over.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#349 Geplaatst 03 oktober 2011 - 13:06

Dolores zei:

ik vind het heel leuk dat er zo'n bedrag is ingezameld voor het asiel maar ik vond het niet zo gezellig.  Het was er zo donker en ik voelde me wat ongemakkelijk eigenlijk...

Het zal misschien ook te maken hebben met het feit dat niet alles is door gegaan. Er waren plannen voor meerdere 'kraampjes' maar dat is uiteindelijk niets geworden. En ja er waren geen lampen, maar echt donker was het niet vond ik.

Het was inderdaad mooi weer. Iedereen is daar anders in. Voor de ene is het te warm om een hele dag buiten te zitten, en de andere heeft niets liever. Ik begrijp wel dat je liever buiten had gezeten hoor! Het was echt prachtig weer.

Bewerkt door Tinne, 03 oktober 2011 - 13:08.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#350 Geplaatst 03 oktober 2011 - 13:14

Ik was er als laatste toegekomen en ze hebben de loods dichtgedaan voor een stuk omdat er teveel zon binnenscheen. Het was inderdaad prachtig weer, maar veel te warm om buiten in de zon te zitten. In de schaduw daarentegen was wel ideaal geweest.

Bewerkt door Spanishke, 03 oktober 2011 - 13:14.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#351 Geplaatst 03 oktober 2011 - 13:26

Wat een mooi bedrag voor het asiel :) ;)
Het zag er heel leuk uit en ik had wel een beetje spijt dat ik er niet bij was ,maar hier wilde mijn familie naar zee gisteren . :)
Zo op de foto's te zien zag het wel heel gezellig uit en proficiat aan degene die het allemaal ingericht hebben :flower: :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#352 Geplaatst 03 oktober 2011 - 13:32

Geen lampen, de tl verlichting stond nog thans aan
En idd het was in de loods veel koeler dan erbuiten dus kozen we voor binnen te zitten

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#353 Geplaatst 03 oktober 2011 - 13:34

Cisca zei:

Geen lampen, de tl verlichting stond nog thans aan
En idd het was in de loods veel koeler dan erbuiten dus kozen we voor binnen te zitten

Oeps dat heb ik niet gezien :oops: Ik denk dat het binnen donker leek, omdat de zon buiten zo fel scheen.

Bewerkt door Tinne, 03 oktober 2011 - 13:34.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#354 Geplaatst 03 oktober 2011 - 13:40

Die hangen an het plafond maar die is heel hoog he ;)

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.912 berichten
  • 5 katten

#355 Geplaatst 03 oktober 2011 - 13:59

Dolores zei:

Ja het was zo'n mooi weer buiten en iedereen zat binnen in die loods... Ik bedoel er niets slechts mee maar bij mij kwam het wat donker over.

Waarvan de deuren wagenwijd openstonden en je kon natuurlijk ook een stoel nemen en je in de zon zetten. Maar als ik me niet vergis ben jij toch de persoon die vijf minuten is langs geweest? Op zo'n tijd kan je natuurlijk niet veel gezelligheid creeëren :onzeker:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#356 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:18

Het zal te maken hebben met het feit dat we mekaar niet kenden.Sommige mensen leggen gemakkelijker contact dan andere.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#357 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:20

DORIS zei:

Het zal te maken hebben met het feit dat we mekaar niet kenden.Sommige mensen leggen gemakkelijker contact dan andere.

Ik ben als laatste toegekomen en wist ook eerst niet zo goed wat zeggen, maar heb dan maar in het wilde weg iedereen begroet. Nochtans is dat ook altijd een drempel die ik over moet, want zelf ben ik ook wel vrij verlegen :oops:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#358 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:22

Thundernimf zei:

Waarvan de deuren wagenwijd openstonden en je kon natuurlijk ook een stoel nemen en je in de zon zetten. Maar als ik me niet vergis ben jij toch de persoon die vijf minuten is langs geweest? Op zo'n tijd kan je natuurlijk niet veel gezelligheid creeëren :onzeker:

ik dacht eigenlijk hetzelfde :onzeker:
ik heb je niet eens gezien, en enkel gehoord dat je even langsgeweest was. spijtig, want ik had iedereen wel willen ontmoeten. en donker al helemaal niet. ik was trouwens heel blij dat we binnen zaten, ik kan zeer slecht tegen de warmte. alst buiten geweest was, was ik zeker zolang niet gebleven!

wat ik wel erg vond is dat die mensen van het asiel zich niet eens hadden voorgesteld ofzo... Ik zou toch zeker een "bedankt iedereen" gezegd hebben... uiteindelijk zijn die centjes toch voor hun he...

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#359 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:23

Ik heb geen probleem om contact te leggen.Zal te maken hebben met mijn werk.Ik vond het heel leuk en zo kun je een gezicht op de berichten plakken.
Els had er dikke spijt dat je er niet was.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#360 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:26

Thundernimf wie ben je op de foto's?