Spring naar inhoud

- - - - -

2 oktober: KS-party dagje

• Log in om te reageren
406 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#361 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:27

DORIS zei:

Ik heb geen probleem om contact te leggen.Zal te maken hebben met mijn werk.Ik vond het heel leuk en zo kun je een gezicht op de berichten plakken.
Els had er dikke spijt dat je er niet was.

Ik vond het ook enorm jammer! Dat was mijn eerste vraag na dat ik mij had voorgesteld :oops: Blijkbaar was ik juist aangekomen toen zij vertrokken was, maar ik begrijp dat ze inderdaad doodop was. Heb haar dan ook direct een smsje gestuurd. Moest mezelf ook forceren om nog af te komen, want had maar geslapen tot 12u terwijl ik pas in bed lag om 7u door die fuif waar iedereen elkaar in de steek had gelaten en mijn verantwoordelijkheidsgevoel "te" groot was :oops: :evil:

Ik zit nog altijd met barstende koppijn door (net geen) 9u non stop achter de toog te staan :(

Bewerkt door Spanishke, 03 oktober 2011 - 14:28.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#362 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:28

Die met het hele mooie Bumeesje in haar handen :heart:

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.912 berichten
  • 5 katten

#363 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:30

Met het witte kleedje en het poesje ;) Ik denk dat ik al weg was toen jij bent aangekomen :)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#364 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:35

Ja dat denk ik ook .Ben gaan kijken bij de foto's en heb je niet in 't echt gezien.Toch niet dat ik het mij herinner.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#365 Geplaatst 03 oktober 2011 - 14:39

Was toch heel fijn Katrien dat je toch nog bet gekomen hoor!!!

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#366 Geplaatst 03 oktober 2011 - 18:06

ja, het was inderdaad wat spijtig dat de mensen van het asiel zich afzonderde van de rest, want als die binnenkwamen wist ik zelf ook niet wie ze waren, heb ik pas gehoord na een paar vragen stellen, enkel de verantwoordelijke kende ik.

Nu bij mij zijn ze wel komen zeggen dat het er super uitzag allemaal. Het geld overhandig ik hun volgend weekend op hun opendeurdag, want eerder geraak ik er niet meer tijdens hun openingsuren.

En als Cisca (en haar ventje) het nog zien zitten, kan het nog wel is zijn dat dit nog eens herhaald gaat worden hoor ;)

Guest_Liselotte_*
Guest_Liselotte_*

#367 Geplaatst 03 oktober 2011 - 18:12

Dank je wel, Cisca! Ik zit nog altijd met spanning af te wachten totdat het grote moment is aangebroken... :pray:

Guest_Dolores_*
Guest_Dolores_*

#368 Geplaatst 03 oktober 2011 - 18:47

Ik ben echt heel blij dat jullie dit initiatief nemen en zoveel moeite doen voor de opvang van katten en kittens maar ik ben gewoon iemand die sociaal helemaal niet goed is aangelegd.  Ik was inderdaad maar vijf minuten ofzo gebleven omdat ik me heel ongemakkelijk voelde (ik voel me altijd ongemakkelijk als ik op een grote groep mensen af moet stappen) en mijn mama was erbij en die voelde zich helemaal niet op haar gemak omdat zij zelfs niet actief is op deze website dus was het gedeeltelijk ook wel haar idee om zo snel terug te vertrekken.  Maar maak je geen zorgen, dat ik niet sociaal aangelegd ben is niet jullie schuld.  Ik persoonlijk zou het gewoon wat opgefleurd hebben en wat muziek opzetten...  Stond er muziek op?  Het kan zijn dat ik het vergeten ben...  
Uiteindelijk is dit mijn mening en geef ik gewoon mijn mening, dat neemt niet weg dat jullie een ontzettend goed hart hebben, dat jullie geld inzamelen voor de katten en kittens.

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#369 Geplaatst 03 oktober 2011 - 19:51

Haha ik wist zelfs niet eens dat er mensen van het asiel waren. Ik was waarschijnlijk veel te druk bezig met vanalles!
Groetjes van Goabees, Moesjke, Savke, Xela en Easy! :p :a :catwalk

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#370 Geplaatst 03 oktober 2011 - 20:00

Tuurlijk mag dat Lieveke!!

Ja hoor Dlores er stond muziek op, al kletsten we harder op een gegeven moment ;)

Ja jij had je hart verloren he Goabees ;) helaas gaat het je niet lukken zag ik op je fb, jammer klikte enorm tussen jullie

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#371 Geplaatst 03 oktober 2011 - 20:26

Goabees zei:

Haha ik wist zelfs niet eens dat er mensen van het asiel waren. Ik was waarschijnlijk veel te druk bezig met vanalles!

vanalles zou ik nu niet zo zeer zeggen, je was vooral te druk bezig met ons Trixie, maar ik zal wel eens passeren met hun als ze iets ouder zijn om je vriend te overtuigen he ;) of je kan zeggen dat je het onderweg van je werk naar huis ergens vond en ja zoiets zielig kan je toch niet gewoon laten zitten he :d

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#372 Geplaatst 03 oktober 2011 - 20:30

Uhhh dat gaat wat moeilijk zijn wss zal ze de foto's al wel hebben laten zien en zal heel toevallig zijn zo een zelfde poesje te vinden zekers....... ;)

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#373 Geplaatst 03 oktober 2011 - 20:37

oooh het zag er tof uit op de foto's :thumb: :thumb:
Spijtig dat we er niet meer geraakt zijn.

Het was al vrij laat dat we terug waren van de Ardennen.
En ik was ook kapot.  Het was een emotioneel weekend voor ons.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#374 Geplaatst 03 oktober 2011 - 20:39

Froetske zei:

oooh het zag er tof uit op de foto's :thumb: :thumb:
Spijtig dat we er niet meer geraakt zijn.

Het was al vrij laat dat we terug waren van de Ardennen.
En ik was ook kapot.  Het was een emotioneel weekend voor ons.

geen probleem Froetske, we gaan da zeker nog eens organiseren hoor, maar nu ff rust, want mijne vriend ziet da ni direct terug zitten

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#375 Geplaatst 03 oktober 2011 - 20:41

Lieveke85 zei:

geen probleem Froetske, we gaan da zeker nog eens organiseren hoor, maar nu ff rust, want mijne vriend ziet da ni direct terug zitten

Het was ook veel om op zo'n korte tijd te organiseren he ;)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.