Spring naar inhoud

- - - - -

2 oktober: KS-party dagje

• Log in om te reageren
406 reacties op dit onderwerp
Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#376 Geplaatst 03 oktober 2011 - 20:53

Ik vind het jammer dat ik er niet was, het ziet er erg gezellig uit! En de kittens hebben duidelijk weer wat extra hartjes veroverd :d

Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#377 Geplaatst 03 oktober 2011 - 21:26

Ik heb me in ieder geval super geamuseerd en ik vind het ook schitterend dat we toch zoveel hebben kunnen inzamelen. :cheer:

En voor al die bij mij ami's hebben gekocht, ik hoop dat er veel plezier aan beleefd wordt.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#378 Geplaatst 03 oktober 2011 - 22:10

Thundernimf zei:

Neuh geen uitleg :) Dat is leuker om te kunnen raden :d trouwens ik vind mijn foto niet mooi :LOL:

Vind je foto net super schattig en mooi !! :heart: :love3: :catnoknow ;)
Geplaatste afbeelding

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#379 Geplaatst 03 oktober 2011 - 22:16

Lieveke85 zei:

vanalles zou ik nu niet zo zeer zeggen, je was vooral te druk bezig met ons Trixie, maar ik zal wel eens passeren met hun als ze iets ouder zijn om je vriend te overtuigen he ;) of je kan zeggen dat je het onderweg van je werk naar huis ergens vond en ja zoiets zielig kan je toch niet gewoon laten zitten he :d

Misschien kan ik voor een tussenoplossing zorgen. Mijn onderbuur/vriend van ons wil graag een katje. Als ik hem misschien kan overtuigen om Trixie te nemen dan zit ze niet zo ver en kan ik ze knuffelen wanneer ik wil. Maar eerst de buurman/vriend weten te overtuigen, want hij wou eigenlijk een volwassen kat.
Groetjes van Goabees, Moesjke, Savke, Xela en Easy! :p :a :catwalk

Annelore
Annelore
  • 1.187 berichten

#380 Geplaatst 03 oktober 2011 - 22:17

Waar staan de foto's? :catscratchhead Ik vind ze niet :catnoknow

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#381 Geplaatst 03 oktober 2011 - 22:36

Ben hier net even het topic aan het lezen en als ik op alle berichtjes "persoonlijk" wil antwoorden, vrees ik dat ik niet ga slapen... :slach:

Ga het dus even kort proberen "samenvatten"...:

Bedankt Cisca voor de warme ontvangst en het "openstellen" van jullie loods, heel fijn jou en je familie te leren kennen :heart:

Lieveke85 + ventje + broer : fantastisch wat jullie hebben georganiseerd op zo'n korte tijd en heel fijn wat jullie allemaal doen tvv het asiel en de lieve poezekes en ook heel fijn jullie te leren kennen :heart:

Thundernimf en partner, bedankt voor de mooie verrassing en fijn even kennis te kunnen maken, maar het ging allemaal zo snel... ;)

Adsagsona...zal je vooral blijven herkennen aan je spontane lach :heart:

Vriendin van Adsagsona en partner (weet de naam niet meer...sorry), hopelijk sta je goed met de "langere oorhangertjes".... :goofy: ;)

Zzzaramia (weet niet of dit correct is geschreven :catnoknow :oops: ), heel fijn jou en je mama te ontmoeten...en veel plezier met je juweeltjes !! Bedankt :heart: het armbandje volgt :)

Doris, zoals ik reeds had opgemerkt uit je lieve berichtjes...je bent ook zo lief en spontaan "in het echt"... :heart: :heart:

Goabees, vind je heel lief en super hoe je omgaat met de kittens :heart: armbandje volgt...

Spanishke...heel jammer dat we elkaar net hebben gemist... :( maar er volgen nog afspraakjes... :goofy: ;)

Biekevs, heel fijn je ook te leren kennen en wat een schatjes van kindjes... :heart:

Tinne, hoop echt dat het intussen beter gaat met jou...vond het heel fijn samen met jou aan "ons standje" te staan...en heel blij je beter te leren kennen :LOL: verzorg je goed !!

Alaantje...heb je niet lang "gezien", maar toch heel blij je te hebben ontmoet !! :love3:

Auryn, bedankt voor het lieve schildpadje...heel mooi !! Staat nu reeds op de kast in de woonkamer :heart: :love3:

Dolores, jammer dat je zo snel weg was...maar hopelijk toch tevreden met de oorhangertjes :heart: en hopelijk ook tot een volgende keer :)

En nu hoop ik echt dat ik niemand ben vergeten... :catnoknow ;) , ben echt wel moe en misschien een beetje "vergeetachtig" :lachen:

Kortom : ik vond het een mooie dag...!!!!

Voor iedereen : :flower: :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#382 Geplaatst 03 oktober 2011 - 22:53

Tjonge, Mauro.
Ik vond het eerder al maar nu wil ik het toch even zeggen.
Volgens mij ben jij een heel goed persoon.  Je komt altijd zo aardig over. :)

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#383 Geplaatst 03 oktober 2011 - 23:12

papaver zei:

Tjonge, Mauro.
Volgens mij ben jij een heel goed persoon. Je komt altijd zo aardig over. :)

Ze is ook een zeer goed persoon! Kan ik beamen! En ze is ook heel aardig! Lief en zeer vriendelijk! :thumb:

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#384 Geplaatst 03 oktober 2011 - 23:17

Goabees zei:

Ze is ook een zeer goed persoon! Kan ik beamen! En ze is ook heel aardig! Lief en zeer vriendelijk! :thumb:

Was jij niet dat meisje met een roze t-shirt dat een kitten eten gaf? Jij bent ongetwijfeld hetzelfde, daar kan ik niet naast kijken :d .

Resultaat: Ik heb teveel leuke mensen gemist!

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#385 Geplaatst 03 oktober 2011 - 23:29

papaver zei:

Was jij niet dat meisje met een roze t-shirt dat een kitten eten gaf? Jij bent ongetwijfeld hetzelfde, daar kan ik niet naast kijken :d .

Resultaat: Ik heb teveel leuke mensen gemist!

Yep dat ben ik! Dankje! :oops:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#386 Geplaatst 04 oktober 2011 - 00:49

papaver zei:

Tjonge, Mauro.

Mauro is er inderdaad eentje uit de 10 000, echt een geweldige sympathieke lieve dame met een zeer groot hart :loveshower:

En die volgende keer komt er zeker Els, nu ik mijn eigen wagentje en voorlopig rijbewijs heb kan ik wel eens een keertje langskomen als het past :)

Bewerkt door Spanishke, 04 oktober 2011 - 00:50.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#387 Geplaatst 04 oktober 2011 - 21:05

Tinne zei:

Het was ook veel om op zo'n korte tijd te organiseren he ;)

Het was zeker veel om op zo'n korte tijd te organiseren, dus ik ben super trots op mezelf dat het toch gelukt is.

Ann&Dirk zei:

Ik vind het jammer dat ik er niet was, het ziet er erg gezellig uit! En de kittens hebben duidelijk weer wat extra hartjes veroverd :d

Het was zeer jammer dat je er niet bij kon zijn en de kittens hebben inderdaad nog heel wat harten weten te veroveren

Goabees zei:

Misschien kan ik voor een tussenoplossing zorgen. Mijn onderbuur/vriend van ons wil graag een katje. Als ik hem misschien kan overtuigen om Trixie te nemen dan zit ze niet zo ver en kan ik ze knuffelen wanneer ik wil. Maar eerst de buurman/vriend weten te overtuigen, want hij wou eigenlijk een volwassen kat.

Het is inderdaad al een oplossing natuurlijk, dan mag ik toch wel eens met je mee om ze nog achteraf te gaan knuffelen?

Annelore zei:

Waar staan de foto's? :catscratchhead Ik vind ze niet :catnoknow

Een paar pagina's terug staan mauro haar foto's, ik ga zien dat ik sebiet ook even de foto's kan posten die ik getrokken heb.

Mauro zei:

Lieveke85 + ventje + broer : fantastisch wat jullie hebben georganiseerd op zo'n korte tijd en heel fijn wat jullie allemaal doen tvv het asiel en de lieve poezekes en ook heel fijn jullie te leren kennen :heart:

Dank je Mauro, ik vond het ook heel fijn om jouw te leren kennen.
Ik doe het met alle plezier voor het asiel en voor ons is het nog niet gedaan, want volgend weekend is het opendeur bij het asiel en dan gaan we ook wat helpen.

papaver zei:

Tjonge, Mauro.

Alle mensen die er waren, waren hele lieve en toffe persoontjes hoor

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#388 Geplaatst 04 oktober 2011 - 21:18

Ja als ik de buurman kan overtuigen mag je zeker nog komen om te knuffelen. Als hij dat goed vindt natuurlijk! Hahaha. :goofy:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#389 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:14

Idd, vind ik ook, Mauro lijjkt echt de meest "goede" persoon op deze aardbol :LOL:

Altijd zo leuke berichtjes!

Zag er heel gezellig uit, jammer dat ik er niet bij was!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#390 Geplaatst 05 oktober 2011 - 13:22

ik vind het heel jammer dat ik er niet bij kon zijn.....

dus: jullie moeten dat nog eens doen! :x
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...