Spring naar inhoud

- - - - -

2 oktober: KS-party dagje

• Log in om te reageren
406 reacties op dit onderwerp
Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#406 Geplaatst 08 oktober 2011 - 12:57

Lieveke85 zei:

Daar geloof ik nu eens niets van hoor, zo makkelijk had je de sfeer niet kunnen verpesten en jij kan er uiteindelijk ook niet aandoen dat je met zo een ziekte te kampen hebt he.

Maar het was zeker voor herhaling vatbaar, enkel volgende keer begin ik wel minstens 3 maand op voorhand ipv 3 weken op voorhand.

Ik moet helaas bekennen dat ik een diploma heb in zure smoelen trekken :ha :ha Maar het is ook wat lastig om een 'zielige' eerste kennismaking te houden, de volgende keer ga ik met een diploma 'zalig gezelschap' :a op zak en een gezonde recuperatieplanning voor en na, want ik ga echt geen party meer missen :neen:
Hoor teveel plezante reacties :jump:
Ik ga het opvolgen zodat ik onmiddellijk weet als er een volgende party gepland is :thumb:

Hopelijk wordt dat dan ook bovenaan bij de belangrijke topics geplaatst zodat ik er niet overkijk want deze site is zooo leuk en veel mensen vinden het leuk, waardoor ik soms wat moeite heb om een bepaald topic terug te vinden :oops:

Tinne zei:

Je had de sfeer niet verpest. Veel mensen hebben zowat de hele dag op een stoel gezeten, dus het had niet opgevallen als je dat had gedaan. Je hoefde geen hele dag te blijven als dat niet mogelijk was ;) Els is ook vroeger door gegaan dan gepland. Ik had haar voorbeeld beter gevolgd maar ik ben te koppig geweest en ik moest wachten tot mijn ventje mij kwam halen. Ondertussen zit ik thuis... met spierpijn, hoofdpijn, een verstopte neus en ademhalingsproblemen. Het was blijkbaar toch geen gewone verkoudheid. Ik hoop zo dat het niet weer die mycoplasma infectie is want ik dacht dat ik daar vanaf was :8 Niettemin, ik heb mij super geamuseerd, en heb er geen seconde spijt van gehad dat ik zo lang gebleven ben.

Oei, hopelijk ben je toch niet te ziek. Veel beterschap :duim:
Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#407 Geplaatst 08 oktober 2011 - 16:29

Leenaria zei:

Ik moet helaas bekennen dat ik een diploma heb in zure smoelen trekken :ha :ha Maar het is ook wat lastig om een 'zielige' eerste kennismaking te houden, de volgende keer ga ik met een diploma 'zalig gezelschap' :a op zak en een gezonde recuperatieplanning voor en na, want ik ga echt geen party meer missen :neen:
Hoor teveel plezante reacties :jump:
Ik ga het opvolgen zodat ik onmiddellijk weet als er een volgende party gepland is :thumb:

Hopelijk wordt dat dan ook bovenaan bij de belangrijke topics geplaatst zodat ik er niet overkijk want deze site is zooo leuk en veel mensen vinden het leuk, waardoor ik soms wat moeite heb om een bepaald topic terug te vinden :oops:

Ik wou naar iedereen een prive bericht sturen, maar da was zoveel werk dat ik het heb moeten opgeven, als we volgende keer op tijd beginnen te plannen heb ik daar mss wel tijd voor.
Maar normaal worden zo'n zaken zeker als belangrijk topic gezet dus