Spring naar inhoud

- - - - -

2 oktober: KS-party dagje

• Log in om te reageren
406 reacties op dit onderwerp
Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 07 september 2011 - 19:25

Mauro zei:

Ontvangen, Tinne... ;) :heart:

Oei, het is hier precies rustig in dit topic :catnoknow :catscratchhead Lijkt me nogthans heel fijn dit initiatief :goofy: :)

Ik ben alvast begonnen aan de juweeltjes voor de poezekes :) maar dan hebben we natuurlijk een paar "kopertjes" nodig ook...zou zo zeggen : "allen daarheen" op zondag 2 oktober"! :thumb: :dans: :loveshower:

En zou het ook heel fijn vinden ks-ertjes te leren kennen :love3:

Ik vond ook al dat het hier rustig was :louche: Ik heb mijn mama en vriend (cootje) gevraagd om mee te gaan. Dat zijn toch weer 2 personen extra. Ik zou nog wat reclame moeten maken he.

De centjes voor de inkom moet ik nog overschrijven. Ik ben enorm vergeetachtig de laatste tijd :oops:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#47 Geplaatst 07 september 2011 - 19:26

komen er ook hollanders of niet???
lijkt mij wel leuk maar heb ook een verjaardag dat weekend die ik eigenlijk niet over kan slaan...

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 07 september 2011 - 19:27

Geen idee :catnoknow
Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#49 Geplaatst 07 september 2011 - 21:47

Jammer dat hier zo weinig respons op komt :catnoknow . Komaan mensen, is leuk hoor :d .
Ik kan niet komen, is nogal ver en zal het tegen die tijd al weer druk hebben met school (nu valt het schoolwerk nog redelijk mee :) )
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 07 september 2011 - 21:56

Ja ik wil ook komen! Wommelgem is niet zo ver voor mij. Nu even nog vragen aan mijn ventje, maar ik denk dat het wel in de 'sjakos' komt!
Groetjes van Goabees, Moesjke, Savke, Xela en Easy! :p :a :catwalk

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#51 Geplaatst 07 september 2011 - 21:57

Goabees zei:

Ja ik wil ook komen! Wommelgem is niet zo ver voor mij. Nu even nog vragen aan mijn ventje, maar ik denk dat het wel in de 'sjakos' komt!

leuk om te horen

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 07 september 2011 - 21:58

Goabees zei:

Tof! Stuur dan een pb'tje naar Cisca, zij houdt bij wie er komt :)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#53 Geplaatst 07 september 2011 - 22:07

Ik kom misschien ook! :)

Bewerkt door Solotje, 07 september 2011 - 22:08.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 07 september 2011 - 22:09

:thumb:
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 08 september 2011 - 12:56

Joepiii...terug een beetje leven in dit topic :goofy: :dans:

(Voor mij is het ook een beetje ver...maar als we hierdoor ook poezekes kunnen helpen, dan speelt de afstand niet zoveel rol meer... :love: ;) .
En nu hopen dat ik er geraak, want veel verder als Gent rij ik normaal gezien niet... :lachen: )
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 08 september 2011 - 12:59

Wie organiseert eigenlijk wat? Ik en Els brengen juweeltjes mee. Wie zorgt er dan voor de tombola etc? Ik vraag het me gewoon af ;)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 08 september 2011 - 12:59

Ik was dit topic hier ook even vergeten, maar ik wil ook eigenlijk wel komen en tegen dan heb ik normaal gezien zeker mijn auto'tje en mag ik alleen rijden :thumb:

Nu nog zien waar ik kan bij helpen, zou wel willen helpen bij de juweeltjesstand als daar nog plaats is :love3: ?
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 08 september 2011 - 13:00

Spanishke zei:

Ik was dit topic hier ook even vergeten, maar ik wil ook eigenlijk wel komen en tegen dan heb ik normaal gezien zeker mijn auto'tje en mag ik alleen rijden :thumb:

Nu nog zien waar ik kan bij helpen, zou wel willen helpen bij de juweeltjesstand als daar nog plaats is :love3: ?

Ik denk het wel? Al heb ik geen idee hoe groot die tafel zal zijn.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 08 september 2011 - 13:04

Tinne zei:

Ik denk het wel? Al heb ik geen idee hoe groot die tafel zal zijn.

Waarschijnlijk moeten we zelf voor die tafel zorgen of niet? :onzeker: En als er niet genoeg plaats meer is, dan help ik wel ergens anders :thumb:

Ik denk dat het misschien niet zo'n succes heeft als de vorige keer omdat de nadruk gelegd wordt op de standjes en de goede doelen? Misschien moet er meer de nadruk gelegd worden op "party". Is het eigenlijk verplicht om te helpen, nee denk ik he? Het lijkt er wel een beetje op, misschien vandaar dat sommigen er niet direct op reageren of niet met zekerheid iets kunnen laten weten en daarom niet direct (kunnen) reageren? :onzeker:

Bewerkt door Spanishke, 08 september 2011 - 13:08.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 08 september 2011 - 13:09

Spanishke zei:

Waarschijnlijk moeten we zelf voor die tafel zorgen of niet? :onzeker: En als er niet genoeg plaats meer is, dan help ik wel ergens anders :thumb:

Ik denk dat het misschien niet zo'n succes heeft als de vorige keer omdat de nadruk gelegd wordt op de standjes en de goede doelen? Misschien moet er meer de nadruk gelegd worden op "party". Is het eigenlijk verplicht om te helpen, nee denk ik he? Het lijkt er wel een beetje op, misschien vandaar dat sommigen er niet direct op reageren of niet met zekerheid iets kunnen laten weten en daarom niet direct (kunnen) reageren? :onzeker:

Ja, voor mij is het ook niet helemaal duidelijk. Moeten wij op voorhand iets maken of zijn het workshops dat we ter plaatse iets maken? Is het verplicht om deel te nemen enz.? Voor mij is het eigenlijk niet helemaal duidelijk wat we mogen verwachten ;) .
Geplaatste afbeelding