Spring naar inhoud

- - - - -

2 oktober: KS-party dagje

• Log in om te reageren
406 reacties op dit onderwerp
Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#91 Geplaatst 14 september 2011 - 16:29

als ik mijn vriend kan overhalen om mee te gaan kan ik komen, anders heb ik geen vervoer :/

Geplaatste afbeelding

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#92 Geplaatst 15 september 2011 - 12:03

ik wou eens even informeren of de mensen die komen het leuk zouden vinden moesten we ook een schminkstandje voorzien voor de kindjes?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 15 september 2011 - 18:19

Lijkt me heel leuk (als er ook voldoende kindjes aanwezig zijn... :catnoknow )

(Ik wil anders ook wel gesminkt worden...in een poes :lachen: :loveshower: )
Geplaatste afbeelding

Guest_Dolores_*
Guest_Dolores_*

#94 Geplaatst 15 september 2011 - 19:40

Ik kom als ik een vriendin van mij kan overhalen om mee te komen.  Dus ik hoop dat er nog plek is! :)

En als ik zou komen, waar kan ik dan terecht met kattenspulletjes die ik kwijt wil?

Bewerkt door Dolores, 15 september 2011 - 19:43.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#95 Geplaatst 15 september 2011 - 20:46

De volgende personen heb ik momenteel genoteerd:
Biekevs + kindjes
Adsagsona 2 personen
Alaantje 2 personen
Gwynyth 2 personen
Doris 2 personen
Tine 3 personen
Mauro 2 personen
Goabees 2 personen

Bewerkt door Cisca, 15 september 2011 - 20:46.

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#96 Geplaatst 15 september 2011 - 21:12

Dolores zei:

Ik kom als ik een vriendin van mij kan overhalen om mee te komen.  Dus ik hoop dat er nog plek is! :)

En als ik zou komen, waar kan ik dan terecht met kattenspulletjes die ik kwijt wil?

hangt er vanaf wat je bedoelt met kwijt willen?

Als je ze wilt verkopen, moet je even een mailtje sturen naar ks@genex.be, of je kan ook altijd daar ter plaatsen ze doneren voor het asiel natuurlijk.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#97 Geplaatst 15 september 2011 - 21:20

Lieveke85 zei:

hangt er vanaf wat je bedoelt met kwijt willen?

Als je ze wilt verkopen, moet je even een mailtje sturen naar ks@genex.be, of je kan ook altijd daar ter plaatsen ze doneren voor het asiel natuurlijk.

Hierbij had ik ook nog een vraagje, Lieveke85...als je zegt "ter plaatse", gaat het dan door in het asiel zelf ? :catnoknow Ik dacht dat het in een loods was bij Cisca ? :catscratchhead
En is er al iets bepaald ivm de uurregelig ? Van wanneer tot wanneer ?

(Gewoon even om te zien wanneer we hier moeten vertrekken, want het is een eindje rijden ;) :oops: )
Geplaatste afbeelding

Guest_Dolores_*
Guest_Dolores_*

#98 Geplaatst 15 september 2011 - 21:24

Ja met kwijt willen bedoel ik dat ik wel spulletjes heb die ik zou willen doneren en ik heb ook wel iets om te verkopen denk ik: die petstages whisper track with twinkle ball dat ik als aangeboden heb gezet.  Krijg hem maar niet verkocht :-k

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#99 Geplaatst 15 september 2011 - 21:30

Mauro zei:

Hierbij had ik ook nog een vraagje, Lieveke85...als je zegt "ter plaatse", gaat het dan door in het asiel zelf ? :catnoknow Ik dacht dat het in een loods was bij Cisca ? :catscratchhead
En is er al iets bepaald ivm de uurregelig ? Van wanneer tot wanneer ?

(Gewoon even om te zien wanneer we hier moeten vertrekken, want het is een eindje rijden ;) :oops: )

Het gaat door in de loods van Cisca, maar ik ga proberen om een grote doos ofzo te voorzien voor mensen die dingen zouden doneren.
Het zou van 10 uur tot 18 uur zijn.

Dolores zei:

Ja met kwijt willen bedoel ik dat ik wel spulletjes heb die ik zou willen doneren en ik heb ook wel iets om te verkopen denk ik: die petstages whisper track with twinkle ball dat ik als aangeboden heb gezet.  Krijg hem maar niet verkocht :-k

Als het enkel dat 1 ding is dat je zou willen verkopen, kan je hem gerust mee bij mij op de tafel zetten, ik heb ook een deel spullen om te verkopen en dan regel ik achteraf het financieel wel met jou.

Guest_Dolores_*
Guest_Dolores_*

#100 Geplaatst 15 september 2011 - 21:40

Dat zou echt handig zijn, is dat dan gewoon op die dag zelf dat ik het bij jou mag komen afgeven of hoe gaat dat dan?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 15 september 2011 - 21:43

[quote name='Lieveke85']Het gaat door in de loods van Cisca, maar ik ga proberen om een grote doos ofzo te voorzien voor mensen die dingen zouden doneren.
Het zou van 10 uur tot 18 uur zijn.

Okidoki !! We zorgen dat we op tijd zijn... :goofy: :heart: :love3:
Geplaatste afbeelding

Guest_Dolores_*
Guest_Dolores_*

#102 Geplaatst 15 september 2011 - 21:44

Ha!  Ik heb iemand gevonden die mee wil gaan; m'n mama :LOL:

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#103 Geplaatst 15 september 2011 - 22:02

Dolores zei:

Dat zou echt handig zijn, is dat dan gewoon op die dag zelf dat ik het bij jou mag komen afgeven of hoe gaat dat dan?

je mag het die dag zelf doen, eventueel kunnen we op voorhand ook is afspreken, ik weet niet van waar in antwerpen je juist bent?

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#104 Geplaatst 15 september 2011 - 22:07

Alles is geregeld en betaald! Mijn partner en ik zullen aanwezig zijn! :thumb: :catwalk2
Groetjes van Goabees, Moesjke, Savke, Xela en Easy! :p :a :catwalk

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#105 Geplaatst 15 september 2011 - 22:15

Goabees zei:

Alles is geregeld en betaald! Mijn partner en ik zullen aanwezig zijn! :thumb: :catwalk2

super, zal het morgen allemaal eens nakijken wie er ondertussen betaald heeft dat ik dat ook wat kan opvolgen :)

Mauro zei:

Okidoki !! We zorgen dat we op tijd zijn... :goofy: :heart: :love3:

Het gaat toch niet te moeilijk zijn om genoeg juweeltjes te maken he, want het is natuurlijk wel kort op deze lading juweeltjes weer he.