Spring naar inhoud

- - - - -

buitenren: nieuwe foto's p10 (ligplanken)

• Log in om te reageren
166 reacties op dit onderwerp
mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 15 juli 2009 - 12:00

Jippiee! :dancer: :dancer:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 17 juli 2009 - 02:01

En staan de eerste planken al recht? :d
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 17 juli 2009 - 07:22

Zwijg er mij van: ze gingen dus om al het gerief gaan. Nu blijkt dat mijn pa enkel de planken hebben gekocht en gisteren belde mijn pa dat hij de verkeerde heeft gekocht. Leuk is anders :( . Ik heb ook aan mijn pa gezegd dat hij stevige planken moest kopen, maar nee, meneer doet zijn eigen zin en neemt dezelfde planken als van die muggenhor hier. Ik denk dat Finn er nogal gaat mee rammelen. Hij weet nu al een maand dat hij die kattenren moet maken (alle moeten, hij heeft het zelf een stuk voorgesteld) en ik ga ver in pensioen zijn tegen dat die er staat. Sorry hoor, maar ik kan er echt niet meer mee lachen. Als iemand anders iets vraagt, dan springt hij, maar als ik iets vraag... En volgende week zal het dan weer te warm zijn om er iets aan te doen en zo blijven we bezig. Maar ja, ik ben hem zo gewoon en zal dus nog maar heel veel geduld uit oefenen.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#34 Geplaatst 17 juli 2009 - 08:56

ai ai ,
het komt wel!

geduld is een mooie deugd zeggen ze he ;)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 17 juli 2009 - 08:58

Ai, ik ken dat gevoel. Maar de kattenren zal er wel komen hoor! :hug:

Guest_nikkia_*
Guest_nikkia_*

#36 Geplaatst 17 juli 2009 - 10:04

ach meid dat komt in orde... ik wacht ongeduldig met je mee ( ben zelf ook op een ren aan het wachten) kan je zelf niet tot bij je pa gaan als je tijd hebt en zeggen van : kom pa , we gaan samen aan de katteren beginnen ofzo?
ik stel maar voor he

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#37 Geplaatst 17 juli 2009 - 10:44

Ah wat vervelend voor je.
Maar ivm dunnere planken, mijn ren is gemaakt van dunne planken. Toch staat het ding echt stevig.

Geplaatste afbeelding

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#38 Geplaatst 17 juli 2009 - 10:51

Veel succes nog en we wachten mooi op de fotos als het af is

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#39 Geplaatst 17 juli 2009 - 10:53

nikkia zei:

ach meid dat komt in orde... ik wacht ongeduldig met je mee ( ben zelf ook op een ren aan het wachten) kan je zelf niet tot bij je pa gaan als je tijd hebt en zeggen van : kom pa , we gaan samen aan de katteren beginnen ofzo?
ik stel maar voor he

Helpt niet hoor. :ha . Hij doet het wanneer het hem past.

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#40 Geplaatst 17 juli 2009 - 10:57

Veel succes met het wachten, hopelijk kunnen de poezels rap van de buitenlucht genieten :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 17 juli 2009 - 11:18

Kan je niet met je pa meegaan als hij inkopen gaat doen? Dan kan jij toch zeggen welke palen je wil? En vraag dan ook of hij alles heeft: slotje voor de deur enz...
En ik zou precies zoveel mogelijk meehelpen, dan gaat het het snelst denk ik. :d

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#42 Geplaatst 17 juli 2009 - 11:20

'k zou precies ook meegaan naar de winkel om te zorgen dat het zeker de juiste planken zijn want anders kan je weer terug of heb je een ren waar je niet tevreden mee bent.
Hopelijk staat ze er toch snel!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#43 Geplaatst 17 juli 2009 - 11:37

poezemannen zei:

'k zou precies ook meegaan naar de winkel om te zorgen dat het zeker de juiste planken zijn want anders kan je weer terug of heb je een ren waar je niet tevreden mee bent.
Hopelijk staat ze er toch snel!

Daar heb je dus niets aan te zeggen hoor. Als we iets durven zeggen, wordt hij boos en dan klaagt hij plots dat hij pijn heeft aan zijn hart (is een hartpatiƫnt)... En zo werkt hij op ons schuldgevoel.
Ik heb het hem met tekeningen en foto's uitgelegd. Ik heb hem getoond wat ik wou. Meegaan naar de winkel was geen optie want dan kon al het materiaal er niet in :ha .
Onlangs was hij hier geweest. Dirk kwam net van zijn werk, had meer dan een uur in de hitte in de auto gezeten. Mijn pa vraagt iets aan Dirk, Dirk antwoord niet meteen. Lap!!! De volgende dag mijn ma: uw pa heeft de hele nacht niet geslapen omdat Dirk zo vervelend was en is daarnet naar de dokter geweest. Kom zeg!!!
Och, ik ken hem nu al zo lang en veranderen zal hij niet meer. Ik mag al blij zijn dat hij het wilt doen. Ik had voorgesteld om hulp te vragen aan de buurman maar dan spreekt mijn vader in jaren niet meer tegen mij. En de buurman zou het wel zien zitten hoor om die ren in elkaar te steken.
:off: . Vanaf nu kijken we dus uit naar de ren en we blijven optimistisch!!!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 22 juli 2009 - 15:45

Een vraagje: mijn pa is aan het kijken naar stevige draad. Maar die zou een gatje hebben van 4 op 4 cm. Is dat te groot of is dat voldoende?
En welk product mag ik gebruiken om de houten latten te verven?

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 22 juli 2009 - 17:03

De poezen zullen waarschijnlijk niet door de gaten van 4 op 4 kruipen, maar ik zou toch voor kleinere gaatjes gaan :oops: . Verf kan je best in de verfwinkel eens vragen welke niet gevaarlijk is voor huisdieren.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag