Spring naar inhoud

- - - - -

buitenren: nieuwe foto's p10 (ligplanken)

• Log in om te reageren
166 reacties op dit onderwerp
mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#76 Geplaatst 28 juli 2009 - 22:31

dat begint er toch al goed uit te zien he :LOL:
Nog even geduld :d

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#77 Geplaatst 29 juli 2009 - 08:50

:thumb:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#78 Geplaatst 29 juli 2009 - 10:39

Wauw ziet er goed uit Joloka! Dat heeft je ventje goed gedaan! :)
Dank u ventje zegt :LOL:

janallem2
janallem2
  • 5.027 berichten
  • 5 katten

#79 Geplaatst 29 juli 2009 - 10:42

Ziet er al goed uit hé! :bravo:
Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#80 Geplaatst 29 juli 2009 - 10:57

Daar gaan de poezels heel erg blij mee zijn. :thumb: :thumb: :thumb:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#81 Geplaatst 29 juli 2009 - 15:24

Zoo wauw ,ziet er leuk uit zeg ,kan Dirk niet alvast dan alleen verder gaan zodat hij nog wat aan zijn vakantie heeft..
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#82 Geplaatst 29 juli 2009 - 15:27

tof tof
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#83 Geplaatst 29 juli 2009 - 15:47

Nu zijn ze bezig met de houten constructie van het dak erop te plaatsen en het deurtje vast te maken. Mijn pa is vroeger schrijnwerker geweest en je ziet dat wel hoor: alles moet echt perfect zijn.
En eigenlijk is het voor mij ook iets emotioneels: mijn schoonvader is in mei gestorven en daarvoor stond ik er niet zo bij stil maar mijn pa is ook al 76 (en hartlijder) en misschien is dit een van de laatste dingen die hij maakt voor mij. Ik kan er echt van genieten om hem bezig te zien (terwijl ik me vroeger stoorde aan het feit dat hij het altijd op zijn eigen koppige manier wou doen). Ik wil het beeld gewoon vasthouden. Klinkt misschien stom maar ik zit hier met tranen in mijn ogen door die twee te zien samenwerken :hug: . Jammer genoeg kan ik door mijn gezondheid niet veel helpen behalve te zeggen hoe ik het wil O:) .

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 29 juli 2009 - 17:16

Joloka zei:

Nu zijn ze bezig met de houten constructie van het dak erop te plaatsen en het deurtje vast te maken. Mijn pa is vroeger schrijnwerker geweest en je ziet dat wel hoor: alles moet echt perfect zijn.
En eigenlijk is het voor mij ook iets emotioneels: mijn schoonvader is in mei gestorven en daarvoor stond ik er niet zo bij stil maar mijn pa is ook al 76 (en hartlijder) en misschien is dit een van de laatste dingen die hij maakt voor mij. Ik kan er echt van genieten om hem bezig te zien (terwijl ik me vroeger stoorde aan het feit dat hij het altijd op zijn eigen koppige manier wou doen). Ik wil het beeld gewoon vasthouden. Klinkt misschien stom maar ik zit hier met tranen in mijn ogen door die twee te zien samenwerken :hug: . Jammer genoeg kan ik door mijn gezondheid niet veel helpen behalve te zeggen hoe ik het wil O:) .

:hug: :hug: :hug:

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#85 Geplaatst 29 juli 2009 - 17:43

dat ziet er al heel goed uit :duim:
nog heel eventjes geduld en ze kunnen buiten :dancer:
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#86 Geplaatst 29 juli 2009 - 17:50

Ziet er goed uit tot nu toe!! :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#87 Geplaatst 29 juli 2009 - 18:10

En de foto's van vandaag zijn er: het afdak ligt erop. Moet wel nog afgewerkt worden met heidematten (maar dat kan later). En het deurtje hangt er aan. Morgen wordt de draad eraan vast gemaakt zodat de kleintjes eindelijk buiten kunnen.
Verdere afwerking (zoals planken, plankjes en vensterbankligplaats,...) zijn niet dringend en kan mijn pa dan op zijn gemak doen.
En ondertussen is Dirk 3 keer gestoken door een wesp en omdat ze dus al aanvallen, is de brandweer daarnet al langs geweest.

Bijgevoegde thumbnails

• ren 001.jpg
  • ren 002.jpg

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#88 Geplaatst 29 juli 2009 - 18:29

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 29 juli 2009 - 18:57

Amai kijk eens aan! Het dak staat er al op! Gaat toch snel hé! Nu nog juist de draad, en dan kunnen ze morgen al van de buitenlucht genieten.. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#90 Geplaatst 29 juli 2009 - 19:15

Sjieke dinges Joloka!
Emotioneel momentje... Raar hoe een mens opeens bij zo een dingen kan stilstaan he :hug: