Spring naar inhoud

- - - - -

vreselijk: 2 nieuwe rassen ontdekt - upje pg 4: interessant filmpje!

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
Guest_Birdofprey_*
Guest_Birdofprey_*

#46 Geplaatst 06 september 2011 - 17:43

ik vind trouwen elke kweek op basis van genetische afwijkingen ongezond.

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#47 Geplaatst 06 september 2011 - 18:00

Zwerver zei:

Je hoeft niet boos te worden, ik vind gothic's eng en de kat vind ik ook eng uitzien. Maar ze hoeven van binnen niet eng te zijn.

Vind ik nu ook wel een belachelijke reactie hoor sorry dat ik het zeg.
Ik vind kattenmensen eng. Volgens mij is het een creatie van kattenmens. :trance:
Laten we lekker hokjesdenken. :twisted: :trance:
Jeetje...

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#48 Geplaatst 06 september 2011 - 19:54

Spanishke zei:

Precies! Vind het ook jammer dat ze er juist zo'n extreme heeft uitgehaald... Zo'n kat kan niet anders dan problemen hebben volgens mij..

Er bestaan trouwens nog zo'n hondenrassen met korte pootjes, ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar een Chihuahua lijkt me qua bouw toch ook niet bepaald gezond, als je ziet hoe ver die ogen er bij sommigen uitpuilen en dan dat veel te grote voorhoofd O:) :o

heb je al eens de NIEUWE naakt hond gezien het is een naakte Chihuahua awel daar keerde mijn maag van om . Chihuahua in het algemeen vind ik al niet zo mooi

maar er zijn mensen die dit mooi vinden .

het is heel jammer dat de Bambino hier zo afgemaakt word als misbaksel pfff laag zeer laag

je kan iet graag zien of niet daarom boor je het niet de grond in das mijn mening

Guest_Birdofprey_*
Guest_Birdofprey_*

#49 Geplaatst 08 september 2011 - 09:27

ramses zei:

heb je al eens de NIEUWE naakt hond gezien het is een naakte Chihuahua awel daar keerde mijn maag van om . Chihuahua in het algemeen vind ik al niet zo mooi

maar er zijn mensen die dit mooi vinden .

het is heel jammer dat de Bambino hier zo afgemaakt word als misbaksel pfff laag zeer laag

je kan iet graag zien of niet daarom boor je het niet de grond in das mijn mening

ik persoonlijk vind de Bambino één van de mooiere onder de naaktkatjes (voor zover ik naaktkatten mooi vind) Misbaksel zou ik het zeker niet noemen. Maar het is jammer genoeg wel een kruising met een katteras gebaseerd op een genetische afwijking. En daar heb ik problemen mee. Evenzeer met andere dieren. Zoals ik reeds vroeger gezegd, heb ik in een documentaire gezien dat de voorvader van de Bambino (de Munchkin) geen last heeft van zijn korte pootjes. In dezelfde documentaire heb ik Bambino's zien rondlopen en die liepen even goed als normale katten (niet hetzelfde maar toch even goed)

Guest_Birdofprey_*
Guest_Birdofprey_*

#50 Geplaatst 08 september 2011 - 09:31

Elfonia zei:

ik heb al schrik voor als iemand het in zijn hoofd haalt deze 2 ook nog eens te kruisen :(

eens met photoshop proberen wat dit zou geven?

neen ook, zou alleen mensen op ideeën brengen ;)

Bewerkt door Birdofprey, 08 september 2011 - 09:32.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#51 Geplaatst 12 september 2011 - 22:28

even een upje:

ik kreeg het filmpje van iemand op een ander forum en ik was blij verrast te zien hoe deze bambino's kunnen springen :) :duim:

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#52 Geplaatst 16 september 2011 - 14:40

aaaah, cats 101... ik kijk daar altijd naar :LOL: lang leve animal planet ;)
ik ben ook blij dat te zien, maar toch...

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 16 september 2011 - 15:32

Daar heb ik die hondenversie van de bambino gezien bij Dogs 101 :)

Ze worden wel schattig voorgesteld vind ik, vind ze schattiger dan een munchkin, maar zou ze nooit willen
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Mystic-Softbengals_*
Guest_Mystic-Softbengals_*

#54 Geplaatst 04 oktober 2011 - 19:19

Toen ik de foto's zag dacht ik :o
Maar na het filmpje te hebben bekeken vind ik da eigenlijk wel grappig beestje en best wel koddig (op een ander ;) )