Spring naar inhoud

- - - - -

Bewust kindervrije mensen.

• Log in om te reageren
156 reacties op dit onderwerp
chriske
chriske
  • 1.714 berichten
  • 4 katten

#121 Geplaatst 31 augustus 2011 - 21:42

ginnie zei:

feroesti, het gaat niet om mensen die gebruik maken van kinderopvang. Ben ik zelf ook heel erg voor. Maar het gaat (volgens mij) om mensen die de kinderen amper meer thuis hebben. Dat vind ik dus ook verkeerd. Die mensen dumpen de kinderen dan echt. Overdag van 8 tot 18 om te gaan werken, dan snel eten, in bad en naar bed. Kind ligt om 7 uur te slapen.
Dan op vrijdagavond om uit te gaan, zaterdag voor te gaan shoppen en/of een feestje en dan zondag gezellig naar opa en oma.
Tja, waar heb je dan kinderen voor gekozen?

Op die manier zitten de kinderen meer in de opvang dan dat ze thuis zitten.

Ik kan me voorstellen dat je (vooral nu) niet snapt waarom mensen geen kinderen willen. Dat hoeft ook niet. Het is voor iedereen anders. Het gevoel is er of het is er niet. Of het is er wel maar je kiest ervoor om geen kind op de wereld te zetten waarvan je weet dat die ziek zal worden.

Het is niet altijd nodig om te begrijpen wat iemand beweegt in de keuze. Als je het maar respecteerd. Dat is het belangrijkst.

En ik ben het ook helemaal met Ester eens. Steeds weer opnieuw uit 'moeten' leggen waarom niet. Steeds weer die vragen. Best vermoeiend en frustrerend af en toe!

Zo denk ik er ook over !! :thumb:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#122 Geplaatst 31 augustus 2011 - 21:46

Solotje zei:

:lachen: Dat is waar! :thumb:
Als ik soms bij mensen kom met kinderen en ze zijn druk dan denk ik amai gelukkig dat ik er geen heb :oops: , ik kijk wel op naar die mensen ik zou het niet aankunnen! :ha
Maar ik denk wel als het je eigen kinderen zouden zijn dat je dan automatisch meer kunt verdragen.

Hier mekkeren ze soms wa veel voor natvoer :LOL:
Geplaatste afbeelding

Steffivh
Steffivh
  • 28 berichten
  • 3 katten

#123 Geplaatst 01 september 2011 - 16:51

Ik kies ook bewust om NIET aan kinderen te beginnen... Maar het is idd irri-, degou- ambetant om steeds opnieuw die blikken te krijgen, net of ik een alien ben..

Ik wil geen kinderen omdat:
1) Ik er niet klaar voor ben
2) Er geen tijd voor heb
3) Het er de tijd niet voor is (vind ik persoonlijk)
4) Me al erger wanneer ik rustig op restaurant wil eten en er op de achtergrond een jankend, zagend, tegensprekend kind zit die steeds maar rondholt tussen de mensen :catcurs .

Ook steeds dan die reactie: "Och, dat komt nog wel, wacht maar!"
NEEN, dat komt heus niet, daar kies ik BEWUST voor..

En de ergste reactie die ik ooit kreeg was: "Allé, en wat gaat ge dan doen als ge later oud wordt?? Dan hebt ge niemand he?!?"
Toen stond ik even met mijn mond vol tanden... :o

Ik bedoel... Je zet toch geen kind op de wereld om 'niet alleen te moeten zijn'?!?
Voor hetzelfde geld komen ze bij de verkeerde vrienden en hoor je ze niet meer, laten ze je zitten voor hun nieuw vriendje/vriendinnetje die het niet zo heeft voor jou, verhuizen ze naar het buitenland, hebben ze een te druk leven voor hun ouders, sterven ze voor jou (in het ergste geval) of dumpen ze jou later in het rusthuis en gaan ze met je geld lopen, ...

Met een kind kan er zoooooveel goed gaan, maar nog meer fout! Aan wat worden ze tegenwoordig niet blootgesteld?? Drugs langs alle kanten, pedofilie, verkrachtingen, groepsdruk, geweld, vandalisme, ...

En tegenwoordig zijn de huizen enorm duur geworden en moeten de ouders (die niks van thuis uit meekrijgen of de lotto winnen) beiden fulltime gaan werken om hun rekeningen te betalen...

Rechtover mijn moeders huis is er een creche en wat je daar zit is triest hoor..
Kindjes, doodmoe, in hun pyjama, half slapend op papa's/mama's schouder, om 7u 'Hup!' de creche binnen... 10 tot 12u later worden ze opgehaald door mama/papa die doodmoe is van de hele dag te werken en geen zin meer heeft in een druk kind en om 8 à 9u 'Hup!' het bed in! En wanneer de kinderen dan nog even opblijven en druk zijn krijgen ze meestal snel hun zin van de ouders omdat die er snel vanaf willen zijn..
En dit allemaal omdat mama en papa's vrienden/familie ook kindjes hebben en/of de biologische klok hunkert naar een eigen kind die dan door een ander dient te worden opgevoed...

Loop eens rond in een supermarkt en tel het aantal zagende, jankende, tegensprekende, 'Ik-heb-nood-aan-de-supernanny' kinderen eens.. En dan begin je eens de brave, luisterende, stille kinderen te tellen.. Je zal zien een groot verschil! Ik kan al niet meer op mijn 2 handen en voeten tellen hoeveel gezinnen een supernanny kunnen gebruiken!!!

Is dit dan echt de manier??? Naar mijn opinie echt niet.. Sommige mensen zouden beter eens 2 x nadenken wanneer ze aan een kind willen beginnen, hetzelfde met huisdieren die impulsief worden gekocht 'voor de kinderen' of omdat ze zo 'lief en schattig' zijn...

Ik heb echt niks tegen mensen die kinderen hebben/willen, maar ieder zijn mening/keuze...

Ik heb voor een parttime job gekozen speciaal voor mijn poezen- honden en konijnenkindjes en dat is meer dan voldoende... :LOL:
www.catterydulemi.be

People should learn from animals; honesty, morality and loyalty..

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#124 Geplaatst 01 september 2011 - 17:19

ik wil wel heel graag kindjes, maar ik vind wel dat jullie gelijk hebben over dat dumpen. Je zet toch geen kind op de wereld als je er amper tijd voor hebt?
Aangezien mijn vriend van 9 tot 19u30 werkt, en dit altijd wel ongeveer zo zal zijn, wil ik graag deeltijds gaan werken later als er kindjes zijn. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik mijn kindjes eens niet zou 'dumpen' bij mijn (schoon)ouders. Je maakt ze er eens zo gelukkig mee dat ze eens mogen komen logeren :)
In mijn ogen gaan jonge kinderen en allebei de ouders een carrière niet samen. Chapeau dan ook voor diegenen die dan beslissen van geen kinderen te nemen (of voor eender welke andere reden dan ook).
Ik heb alle respect voor jullie, maar eerlijk gezegd kan ik mij ook niet echt voorstellen dat je dan niet een gevoel hebt iets te missen. Waarschijnlijk net omdat ik wel heel sterke moedergevoelens heb. Maar gelukkig zit niet iedereen hetzelfde in elkaar hé ;)

Geplaatste afbeelding

Steffivh
Steffivh
  • 28 berichten
  • 3 katten

#125 Geplaatst 01 september 2011 - 17:21

Elfje zei:

ik wil wel heel graag kindjes, maar ik vind wel dat jullie gelijk hebben over dat dumpen. Je zet toch geen kind op de wereld als je er amper tijd voor hebt?
Aangezien mijn vriend van 9 tot 19u30 werkt, en dit altijd wel ongeveer zo zal zijn, wil ik graag deeltijds gaan werken later als er kindjes zijn. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik mijn kindjes eens niet zou 'dumpen' bij mijn (schoon)ouders. Je maakt ze er eens zo gelukkig mee dat ze eens mogen komen logeren :)
In mijn ogen gaan jonge kinderen en allebei de ouders een carrière niet samen. Chapeau dan ook voor diegenen die dan beslissen van geen kinderen te nemen (of voor eender welke andere reden dan ook).
Ik heb alle respect voor jullie, maar eerlijk gezegd kan ik mij ook niet echt voorstellen dat je dan niet een gevoel hebt iets te missen. Waarschijnlijk net omdat ik wel heel sterke moedergevoelens heb. Maar gelukkig zit niet iedereen hetzelfde in elkaar hé ;)

Ewel, dat vind ik nu eens wél een goeie manier om je kind op te voeden.. Er zélf tijd voor maken, je eigen kind zélf opvoeden en je verantwoordelijkheid nemen. Dan heb je er ook iets aan!
Chapeau hoor! :)
www.catterydulemi.be

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#126 Geplaatst 01 september 2011 - 17:32

Elfje zei:

en ik kan me gewoon niet voorstellen wat het is om wel zo naar kinderen te verlangen, dat je later ook niet eens even zal denken 'help, waar ben ik aan begonnen?'

't is zoals je zegt, we zitten gewoon helemaal anders in mekaar. Alleen jammer dat jij zogezegd normaal bent ik dus abnormaal en me konstant moet verdedigen.

Ik vind dat echt kompleet van de pot gerukt dat vreemden beter zouden kunnen inschatten van hoe ik gelukkig zal worden in mijn leven. En dat is waar mensen zonder kinderen constant tegenop moeten boksen: dat vooroordeel dat anderen beter denken te weten dan wijzelf wat ons gelukkig maakt. Dat wij bekeerd moeten worden en tot inzicht gebracht moeten worden omdat we anders spijt gaan krijgen. Net alsof wij zelf te stom en te lomp zijn om zulke beslissing te maken dat we onze motieven voor een jury moeten voorleggen.  Dat is zooooo frustrerend. Vooral omdat diezelfde mensen dan meestal nog niet eens hebben nagedacht over hun motieven om wel kinderen te hebben en het dan soms ook nog totaal ongepast vinden dat je daarachter vraagt.

Maar ja, gelukkig ben ik nu op een leeftijd aan het komen dat men eigenlijk niet langer durft vragen waarom ik geen kinderen heb. Men is nu bang van een zere plek aan te raken.
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Steffivh
Steffivh
  • 28 berichten
  • 3 katten

#127 Geplaatst 01 september 2011 - 17:39

En alvorens ik de opmerking krijg dat ik niet over een ander z'n opvoeding mag oordelen, dat doe ik heus niet.. Mijn punt is, dat ze een opvoeding moeten KRIJGEN..
Die nieuwe soort opvoeding dat ze tegenwoordig gebruiken, hoe heet dat ook alweer.. 'Vrije' opvoeding, is eigenlijk een synoniem voor 'geen' opvoeding want dan laat je ze gewoon hun eigen ding doen en ben je er zelf makkelijk vanaf.. Kinderen hebben nood een regels, regelmaat, een voorbeeld van wat wél en níet kan, iemand die hen zinvolle raad kan geven... Een kind heeft zijn ouders nodig, heel erg zelfs..
Een 'vrije' opvoeding vind ik dus ect het woord 'opvoeding' niet waardig hoor..

En over de vraag dat kinderloze mensen niets 'missen', nou, moest ik iets missen dan zou ik hier niet pleiten voor mijn keuze om geen kinderen te hebben..
Mensen met kinderen missen ook heel wat dat kinderloze mensen hebben hoor..
Ik mis geen kinderliefde, iemand die me nodig heeft (dat krijg ik allemaal van mijn viervoeters).. Ik mis geen huilende baby die mij uren wakker houdt, een grenzen aftastend kind die je moet bijsturen (lees: waar je je druk in maakt), een puberende tiener, .................................

Maar, nogmaals, ieder zijn keuze :) .
www.catterydulemi.be

Steffivh
Steffivh
  • 28 berichten
  • 3 katten

#128 Geplaatst 01 september 2011 - 17:41

wea zei:

en ik kan me gewoon niet voorstellen wat het is om wel zo naar kinderen te verlangen, dat je later ook niet eens even zal denken 'help, waar ben ik aan begonnen?'

't is zoals je zegt, we zitten gewoon helemaal anders in mekaar. Alleen jammer dat jij zogezegd normaal bent ik dus abnormaal en me konstant moet verdedigen.

Ik vind dat echt kompleet van de pot gerukt dat vreemden beter zouden kunnen inschatten van hoe ik gelukkig zal worden in mijn leven. En dat is waar mensen zonder kinderen constant tegenop moeten boksen: dat vooroordeel dat anderen beter denken te weten dan wijzelf wat ons gelukkig maakt. Dat wij bekeerd moeten worden en tot inzicht gebracht moeten worden omdat we anders spijt gaan krijgen. Net alsof wij zelf te stom en te lomp zijn om zulke beslissing te maken dat we onze motieven voor een jury moeten voorleggen. Dat is zooooo frustrerend. Vooral omdat diezelfde mensen dan meestal nog niet eens hebben nagedacht over hun motieven om wel kinderen te hebben en het dan soms ook nog totaal ongepast vinden dat je daarachter vraagt.

Maar ja, gelukkig ben ik nu op een leeftijd aan het komen dat men eigenlijk niet langer durft vragen waarom ik geen kinderen heb. Men is nu bang van een zere plek aan te raken.

Klikt aan: 'Vind ik leuk!' ;)
www.catterydulemi.be

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#129 Geplaatst 01 september 2011 - 17:50

Steffivh zei:

Mijn punt is, dat ze een opvoeding moeten KRIJGEN..
Die nieuwe soort opvoeding dat ze tegenwoordig gebruiken, hoe heet dat ook alweer.. 'Vrije' opvoeding, is eigenlijk een synoniem voor 'geen' opvoeding want dan laat je ze gewoon hun eigen ding doen en ben je er zelf makkelijk vanaf.. Kinderen hebben nood een regels, regelmaat, een voorbeeld van wat wél en níet kan, iemand die hen zinvolle raad kan geven... Een kind heeft zijn ouders nodig, heel erg zelfs..
Een 'vrije' opvoeding vind ik dus ect het woord 'opvoeding' niet waardig hoor..

Ik mis ook niets, anders had ik wel kinderen gehad... :)
En wat betreft opvoeding ben ik het ook wel met je eens, kinderen worden vaak behandeld als een miniatuur-volwassene, als ik zie hoe vaak ouders met hun kinderen in discussie gaan. :o "Vroeger" was bijv. een "nee" gewoon nee, gewoon dáárom!

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Eragon
Eragon
  • 3.807 berichten
  • 6 katten

#130 Geplaatst 01 september 2011 - 18:17

Elfje zei:

Hangt ervan af wat je carrière maken noemt. Het is niet omdat de 2 ouders werken dat ze geen kinderen aankunnen, integendeel. Alles hangt af van de uren, de flexibilteit en hoe je je organiseert. Ik heb kinderen en heb carrière gemaakt en hoop dat nog steeds te blijven maken. Mijn man hebben soms eens door een zure appel moeten bijten en hebben zwarte sneeuw gezien qua timing, maar we zijn er toch nog steeds hé met kinderen. En ik ben blij dat ik die levenservaring heb want daardoor leer je ook én ander relativeren, prioriteiten stellen, organiseren enz., het nog niet hebbend over de liefde die je terugkrijgt voor je inspanningen.

Dumpen, mijn kinderen zijn ook opgevangen door ouders, schoonouders en buren maar ik heb niet de indruk dat ik hen daarmee tekort gedaan heb. Ze hebben in de opvang gezeten, 's morgens en 's avonds, ja en dan... ik maakte tijd daarna voor hen, al was het in de week maar kort. De zondag gingen ze naar de chiro. Ik ging 1 keer per 3 weken met mijn man alleen weg en zorgde voor een babysit, mijn man en ik regelden dat we elk nog een sociaal leven konden hebben. Ik voel me niet schuldig en mijn kinderen voelen zich niet tekort gedaan (hebben dat nog nooit gezegd, integendeel).

Echt, ik denk dat je dat niet moet overroepen hoor. Ik heb degelijk opgevoede kinderen die elk werk hebben een een goed leven leiden, ze hebben liefde gehad, begrip, we hebben bijzonder leuke vakanties gehad en ze hebben gezien dat je moet werken in het leven om er te geraken. Niets voor niks was mijn slogan. Werken was noodzakelijk voor ons beiden, zowel op financieel vlak als op persoonlijk vlak. De tijd dat één van beide ouders aan de haard moet blijven als er kinderen zijn, is voorbijgestreefd. Maar ik ben wel steeds heel consequent gebleven en heb nooit de tijd ik werkte vergoed door extra cadeau's en toegevingen aan de kinderen. Ze hebben een zeer consequente opvoeding gekregen door mij en mijn partner, niet door de school, opvang, grootouders enz.

Mijn ouders werkten ook beiden en ik heb veel bij mijn grootmoeder gezeten maar ik heb daar echt geen trauma aan overgehouden hoor. Ik heb in de creche gezeten, in de opvang, bij mijn grootmoeder enz. so what mensen.

Ik veroordeel niemand en heb een groot begrip voor ieders keuze en opvoeding, maar ik vind dat ouders met kinderen die werken en carrière maken hier toch zeer zwart-wit afgebeeld worden. Moest even van mijn lever

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#131 Geplaatst 01 september 2011 - 18:28

Eragon zei:

Ik veroordeel niemand en heb een groot begrip voor ieders keuze en opvoeding, maar ik vind dat ouders met kinderen die werken en carrière maken hier toch zeer zwart-wit afgebeeld worden. Moest even van mijn lever

Was niet mijn bedoeling hoor. Maar ik bedoel gewoon dat ik het zelf niet wil voor mijn kinderen dat en mijn vriend en ik zolang moeten werken. Als ik ook zo carrière-bewust zou zijn als mijn vriend en elke dag tot 19u30 werk, dan vind ik persoonlijk dat ik geen tijd heb voor kinderen en dan neem je er beter geen. Is mijn mening he..
Ik heb niets tegen crèches of nabewaking oid, in tegendeel, want voor hun sociale ontwikkeling is dit zelfs goed. Maar ik zou het gewoon zelf zonde vinden dat mijn kind(eren) daar elke dag van 's morgens vroeg tot 's avonds in moeten zitten.
Waar ik niet mee wil zeggen dat kinderen die dat wel doen, slechter af zijn. Totaal niet. Maar ik wil het zelf gewoon niet voor mijn kind(eren).
Maar dat is natuurlijk iets waar je zelf over beslist.

Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#132 Geplaatst 01 september 2011 - 19:04

Mensen willen tegenwoordig vaak alles: een mooi huis, twee auto's, op vakantie én én én. En ik vind persoonlijk wel degelijk dat kinderen daar vaak de dupe van worden. Vervolgens worden die kids afgekocht met cadeaus zodat de ouders hun schuldgevoel kunnen afkopen.
Ik ben blij dat mijn moeder vroeger altijd thuis was, als ik van school kwam, en klaar zat met een kopje thee om te vragen hoe mijn dag geweest was.
Je kunt ook carriére maken als je kinderen al wat ouder zijn. Natuurlijk is het niet altijd mogelijk in elke situatie, maar je kunt ook genoegen nemen met wat minder en er wel voor je kinderen zijn. Ik zie in mijn omgeving genoeg ouders die zichzelf op één zetten en dáárna komen pas hun kinderen.
Ik zie in de supermarkt rond een uur of 6 ook altijd mensen met kleine jengelende kinderen die net zijn opgehaald van het kinderdagverblijf. Die zijn moe, zeuren en vervolgens wordt zo'n kind een rotkind genoemd, terwijl die allang thuis had moeten zitten om tot rust te komen. Ik kan me niet eens ergeren aan zo'n kind, heb er eerder medelijden mee.

Ik vind dat de Nederlandse cabaratier Theo Maassen een goede opmerking had gemaakt over kinderen in één van zijn shows. Hij had het over een baby die geboren was, een "wonder" wordt genoemd, en na een paar weken ligt dat "wonder" tussen allemaal anderen "wonderen". Hij noemt het de 'kinderdump' en maakte m.i een goede opmerking toen hij zei dat je eens aan diezelfde mensen moet vragen of je hun auto mag lenen..maar hun bloedeigen kind brengen ze naar wildvreemde mensen.

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#133 Geplaatst 01 september 2011 - 19:08

Mijn vriend werkt fulltime en ik parttime, we komen aardig rond en ik heb veel vrije tijd, een babietje is altijd welkom maar geen haast.

Ik woonde in Amsterdam en niemand in mijn vriendengroep toen wilt geen kinderen. Waarom? Omdat ze uberhaupt geen tijd hebben en willen feesten en genieten van de vrijheid die ze hebben.

Ik weet hoeveel een kind kost en is niet goedkoop. Gelukkig heb ik een groot familie waarvan ik steun krijgt, mocht er problemen zijn (en die zit altijd in elk hoekje) maak ik me niet druk.

Ester zei:

Ik vind dat de Nederlandse cabaratier Theo Maassen  een goede opmerking had gemaakt over kinderen in één van zijn shows.  Hij had het over een baby die geboren was, een "wonder" wordt genoemd,  en na een paar weken ligt dat "wonder" tussen allemaal anderen  "wonderen". Hij noemt het de 'kinderdump' en maakte m.i een goede  opmerking toen hij zei dat je eens aan diezelfde mensen moet vragen of  je hun auto mag lenen..maar hun bloedeigen kind brengen ze naar  wildvreemde mensen.

Hahaha! Een grap met waarheid! xD

Bewerkt door Zwerver, 01 september 2011 - 19:10.

Geplaatste afbeelding

Beau
Beau
  • 645 berichten

#134 Geplaatst 01 september 2011 - 19:09

Elfje zei:

Was niet mijn bedoeling hoor. Maar ik bedoel gewoon dat ik het zelf niet wil voor mijn kinderen dat en mijn vriend en ik zolang moeten werken. Als ik ook zo carrière-bewust zou zijn als mijn vriend en elke dag tot 19u30 werk, dan vind ik persoonlijk dat ik geen tijd heb voor kinderen en dan neem je er beter geen. Is mijn mening he..
Ik heb niets tegen crèches of nabewaking oid, in tegendeel, want voor hun sociale ontwikkeling is dit zelfs goed. Maar ik zou het gewoon zelf zonde vinden dat mijn kind(eren) daar elke dag van 's morgens vroeg tot 's avonds in moeten zitten.
Waar ik niet mee wil zeggen dat kinderen die dat wel doen, slechter af zijn. Totaal niet. Maar ik wil het zelf gewoon niet voor mijn kind(eren).
Maar dat is natuurlijk iets waar je zelf over beslist.

Maar ik vind persoonlijk dat jouw vriend ook wel wat van zijn carriere kan inleveren zodra er kinderen komen. Dat is namelijk wel opvallend. Mams, moet maar stoppen met werken of minderen met werken. Mams moet dit maar laten en dat maar laten en zus maar laten. Terwijl paps 9 van de 10 keer wel gewoon door gaat met full time werken, voetballen, uitgaan en carriere maken. (het is niet nodig dat iedereen gaat reageren waarvan de vader wel minder werkt of wat dan ook, want uit alle cijfers blijkt nog steeds dat bovenstaande de waarheid is voor het merendeel)

Mijn moeder is vroeger thuis gebleven en paps heeft carriere gemaakt. Ik kan u melden, nee ik heb geen trauma opgelopen van allerlei opvang, maar wel van het feit dat me vader er vrijwel nooit was. Geloof me, een zondagje in het bos gaat geen zoden aan de dijk zetten.

Er was in Nederland eerder ook een reclame; Ziet familie aan tafel zitten en vader snijdt vlees aan. Kinderen; Mam, wie is die man die elke zondag het vlees aansnijdt?
Geplaatste afbeelding

Beau
Beau
  • 645 berichten

#135 Geplaatst 01 september 2011 - 19:12

Dit liedje past hier wel goed bij:

Anouk: Modern World

Crazy way to get your kicks,
shoot the silicone in your lips.
If your figure makes you sad,
they suck the fat right of your back.

Make up your mind about your tits girls,
they can puff em up so no bra will fit girls.
Theres only one thing they can't fix.
No I wont let you be mislead.
And that's the hole in your head
Can't do nothing about that.

Hail hail modern world.
Hail to all you boys and girls.
Hail hail the colour green.
Hail hail to what I've seen.
Hail hail hail this modern world.

You tell her that she's beautiful,
and put her on a pedestal.
But as you google tripple x,
imagination kicks in.

The more you think about sex boys,
with someone else the better it gets boys.
You have a purpose in your life,
Besides cheating on the wife.
For fucks sake show some sense. oh

Hail hail modern world.
Hail to all u boys and girls.
Hail hail the colour green.
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Hail hail to what I've seen.
hail hail hail this modern world.

yeah yeah yeah yeahh 2x

Well these days adoption is a hot thing,
you can get a child for nearly nothing.