Spring naar inhoud

- - - - -

Kong Naturals

• Log in om te reageren
96 reacties op dit onderwerp
Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 28 juli 2009 - 15:55

Bibie zei:

Het stokje heb ik nog niet uitgepakt, ik probeer hier een paar speeltjes aan de kant te houden voor kleine Santos :)

Die speeltjes zien er superleuk uit :jump: Ik vraag me wel af of het nog nut heeft om een speeltje in het kittenpakket bij te voegen, als ik zie hoeveel jullie er nu al hebben... :roll: :p

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 28 juli 2009 - 16:46

Spanishke zei:

Die speeltjes zien er superleuk uit :jump: Ik vraag me wel af of het nog nut heeft om een speeltje in het kittenpakket bij te voegen, als ik zie hoeveel jullie er nu al hebben... :roll: :p

:Ooops:

:ha Het is allemaal de schuld van Boris, die veel te kieskeurig is. Veel dingen vindt hij gewoon niet fijn, en daar kijkt hij bijna niet naar, dus ik maak er mijn queeste van om te zoeken wat hij écht leuk vindt. :x

Zoooveel is het allemaal niet hoor. ;) Het past nog allemaal in 1 mand. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat de dag dat die mand niet meer toegaat, ik (eventjes) geen speelgoed meer koop (totdat ik nog zo'n mand heb gekocht :p )

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#33 Geplaatst 29 juli 2009 - 11:35

We hebben ondertussen ook de Kong Naturals Crinkle Rings. Maar heb ze nog niet gegeven.
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 29 juli 2009 - 22:07

ik wil die natural muizen... Iemand ervaring?

edit: ipv die muizen heb ik dit gevonden:

Geplaatste afbeelding

Vibeke heeft a thing voor levensgrote pluche beestjes ontwikkeld sinds er een pluchen hamster in surprise in a box zat... maar hamster is op sterven na dood. En we willen natuurlijk niet dat lieve Vib opeens haar hamster de vuilbak ziet in verdwijnen zonder vervanging he ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#35 Geplaatst 29 juli 2009 - 22:22

ik zou voor deze gaan
kong teddy.jpg

Bijgevoegde thumbnails

• natural-mice-kong.gif

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 29 juli 2009 - 22:35

Oooh, Evelyn, dan heb je dat lammetje nog niet gezien ! Wacht ik ga het snel eens zoeken

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 29 juli 2009 - 22:36

Heb het al gevonden :) Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 29 juli 2009 - 22:39

Blijkbaar hebben ze dat van Kong ook:

Geplaatste afbeelding

Ik heb dit al zoooveel willen kopen, maar altijd denk ik neeih, toch niet Boris speelt niet met Catnip.. Maar misschien koop ik het wel eens voor mezelf O:)

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 29 juli 2009 - 22:40

Ziet er allemaal leuk en oooh zo lief uit, maar ik weet nu al wat de mijne zullen doen :catcurs .
Ik had gisteren gezworen dat het gedaan was met prullen kopen, want ze spelen toch maar amper. Alhoewel de balletjes, de tent, de dragon fly en nog een paar zaken wel een succes zijn. Ondertussen gisteren in Zoomart weer spullen gekocht voor 15 euro en hier op KS ook weer bestelling gedaan van de leuke aanbiedingen.
Waarom? Waarom heb ik geen karakter?
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 29 juli 2009 - 22:55

Mieke zei:

Waarom? Waarom heb ik geen karakter?

Zwijg er mij van :ha ! Ik ben de laatste weken toch ook al ferm uit de bocht gegaan.. En iedere keer opnieuw denk ik, nu heeft hij toch écht wel genoeg.. tot als ik weer iets nieuws zie en mezelf niet in bedwang kan houden :louche:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 29 juli 2009 - 22:58

Bibie zei:

Zwijg er mij van :ha ! Ik ben de laatste weken toch ook al ferm uit de bocht gegaan.. En iedere keer opnieuw denk ik, nu heeft hij toch écht wel genoeg.. tot als ik weer iets nieuws zie en mezelf niet in bedwang kan houden :louche:

Ik ben wel eens benieuwd zondag naar jouw megaspelletjesbox voor Boris :ha Ik zal het maar op 1 speeltje houden dan he voor het kittenpakket, dat arme dutske verzuipt nu al in het speelgoed :p

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 29 juli 2009 - 23:01

Bibie zei:

Ewel, ik moet eerlijk zijn dat ik vandaag bijna had gevraagd aan jou of je een heel loon hebt gespendeerd aan spullen de laatste weken? :p
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 29 juli 2009 - 23:13

Mieke zei:

Ewel, ik moet eerlijk zijn dat ik vandaag bijna had gevraagd aan jou of je een heel loon hebt gespendeerd aan spullen de laatste weken? :p

:ha :ha :ha

De krabpaal en de kattenbak en de andere spulletjes voor Santos waren allemaal mooi ingecalculeerd..

De rest.. zijn leuke extratjes ;)

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#44 Geplaatst 30 juli 2009 - 00:24

Bibie zei:

Heb het al gevonden :) Geplaatste afbeelding

Die zijn ook super hoor, die van Dr. Noys :d Ik heb ze denk ik allemaal.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 30 juli 2009 - 12:28

Ik vind dat lammetje kei schattig :goofy:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag