Spring naar inhoud

- - - - -

Kong Naturals

• Log in om te reageren
96 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#76 Geplaatst 12 augustus 2009 - 20:29

Nog steeds geen lammetje hier :evil:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 17 augustus 2009 - 23:22

elixeryen zei:

Heb je het al Evelyn? :goofy:

Ik heb het lammetje :cheer:

Maar sjans dat het zo schattig is en dat ik er nog een beetje naar kan kijken als het daar eenzaam en alleen op de grond ligt... Interesse? Neen, Vibeke loopt liever rond met haar half opgegeten en nog aan 1 draadje hangend uitgerafeld hamstertje... poezies O:)

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#78 Geplaatst 18 augustus 2009 - 01:16

Zwartje moest er ook niets van weten. Donatie gedaan aan de poezels van Joloka, benieuwd wat zij ervan zullen vinden.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#79 Geplaatst 18 augustus 2009 - 08:48

Vosse zei:

Zwartje moest er ook niets van weten. Donatie gedaan aan de poezels van Joloka, benieuwd wat zij ervan zullen vinden.

Awel: lammetje lag gisteren zielig alleen te liggen tot... ik naar bed ging en Gabriël mee ging naar boven. Lammetje mocht ook mee naar boven van mij. Boven op onze kamer ligt er dus een megagroot kussen voor Gabriël en hij ligt daar altijd op hetzelfde plaatsje. Ik heb het lammetje aan de andere kant van het kussen gelegd en Gabriël... heeft er zich naast gelegd. Deze nacht is Gabriël tussen Dirk en mij komen liggen met... lammetje :love: . Bedankt Vosse :hug:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#80 Geplaatst 22 augustus 2009 - 21:37

Het klinkt onwaarschijnlijk maar dat schaapje heeft dus echt het hart van Gabriël gestolen. Het ligt nu reeds de hele tijd op zijn "slaapkussen". En het ligt altijd heel dicht bij hem. Daarnet wou ik het even nemen om het eens goed te bekijken. Dat was dus echt buiten Gabriël gerekend: met twee poten en zijn mond nam hij dat schaapje vast. Zo echt van: het is van mij, ik heb dat van Zwartje gekregen :love4: . Er echt mee spelen doet hij dus niet, maar hij geniet er zo van!!!

Jammer dat het 's avonds zo donker is en om dan nog een zwarte kat te trekken ...(en overdag ligt hij niet op dat kussen).

Bewerkt door Joloka, 22 augustus 2009 - 21:38.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#81 Geplaatst 24 augustus 2009 - 15:35

:LOL: :dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#82 Geplaatst 31 augustus 2009 - 21:49

Wel leuk :LOL:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 31 augustus 2009 - 22:55

Oh leuk dat het schaapje toch ergens een leuk plekje gekregen heeft :love3: Hier wordt het schandalig genegeerd... :onzeker:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#84 Geplaatst 01 september 2009 - 06:24

Niels + Evelyn zei:

Oh leuk dat het schaapje toch ergens een leuk plekje gekregen heeft :love3: Hier wordt het schandalig genegeerd... :onzeker:

Laat maar komen!!! O:)
Gisterenavond lag het weer tussen zijn poten en vannacht heeft hij het meegenomen op ons bed :hug:

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#85 Geplaatst 02 september 2009 - 11:07

Pixel zei:

We hebben ondertussen ook de Kong Naturals Crinkle Rings. Maar heb ze nog niet gegeven.
Geplaatste afbeelding

Die heb ik hier ook liggen, maar het is toch geen groot succes. Ze hebben er elk 5 min. naar gekeken.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#86 Geplaatst 16 september 2009 - 18:16

Het lammetje dus: vandaag heeft Finn het lammetje ontdekt en hij heeft het alle hoeken van de slaapkamer laten zien (en dan op een hele liefdevolle manier): blijkbaar is het lammetje iets voor katers (sorry Zwartje) want de meisjes kijken er zelfs niet naar O:) .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#87 Geplaatst 08 november 2009 - 20:03

:cheer: :cheer: :cheer: Vandaag gezien bij ons in de dierenwinkel: schaapjes, muisjes, eendjes,.... ja ze zijn er allemaal :cheer: :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 08 november 2009 - 21:04

Joloka zei:

:cheer: :cheer: :cheer: Vandaag gezien bij ons in de dierenwinkel: schaapjes, muisjes, eendjes,.... ja ze zijn er allemaal :cheer: :cheer: :cheer:

Waar? Waar? Waar? Waaaaarrrrrr? :jump:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#89 Geplaatst 08 november 2009 - 21:08

Bibie zei:

Waar? Waar? Waar? Waaaaarrrrrr? :jump:

in Lochristi :x

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 08 november 2009 - 23:07

Joloka zei:

in Lochristi :x

In welke winkel Lut?? Ik wil er OOK zo eentje!!! (nu ja, ik????)