Spring naar inhoud

- - - - -

Alle hoektandjes weg.

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#1 Geplaatst 22 juni 2009 - 19:06

Linsy is hier binnen op een nacht ergens op gevallen,daarbij heeft ze 3 hoektandjes verloren , een 4de tandje zat los , ben naar de dierenarts gegaan die het tandje getrokken heeft onder plaatselijke verdoving. Verder heeft ze  10 dagen antibiotica moeten nemen.Maar gezien ik toen nog niet wist dat ze haar tandjes verloren heeft met ergens op te vallen(dacht eerst dat ze die kwijt geraakt was met eten) tot ik een paar dagen later ging poetsen en bloed zag liggen met daarbij haar 3 tandjes . Gezien ze afgebroken zijn vraag ik mij af , of het op termijn niet voor problemen zou zorgen doordat ze er niet volledig uit zijn.Op dit ogenblik is haar mondje wel mooi genezen , en eet gewoon droge voeding .

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 22 juni 2009 - 20:11

gho, ik zou het niet weten of dit in de toekomst problemen kan geven
miischien es vragen aan da, dan ben je zeker
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#3 Geplaatst 22 juni 2009 - 21:59

Wat naar voor je katje , dan is hij wel ongelukkig gevallen , de arme schat :love2:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 23 juni 2009 - 10:40

Misschien inderdaad eens navragen bij je DA dat het geen kwaad kan dat de wortels er nog in zitten. Veel beterschap voor de arme schat :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 23 juni 2009 - 11:39

Dat katje moet een pijnlijke val gedaan hebben.
Ik denk dat het geen kwaad kan zolang het niet ontsteekt, maar misschien toch best eens navragen bij de DA.
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 juni 2009 - 15:13

Oe! Ik wist niet dat ze zo pijnlijk konden vallen :cry:
Ocharme de poes :cry:

Denk ook dat de da het best gaat weten of dit op termijn last gaat geven. Maar aangezien die er niets van gezegd heeft denk ik het niet

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#7 Geplaatst 26 juni 2009 - 15:45

Zal het beste zijn als het mij blijft bezig houden om het nog een keer aan de dierenarts te vragen,maar hoe dan ook,Linsy haar mondje is mooi genezen en ze eet goed.Denk?dat ik niet veel meer kan doen dan het goed in de gaten te houden of er in haar mondje niks abnormaals te zien is.Heb eerder ook nooit durven denken dat dit kon gebeuren,poes komt altijd op haar pootjes terecht word wel gezegt,maar als ze zoals Linsy met haar smoelleke op een verwarmingsbuis(denk ik omdat er bloed aanhing) valt ben je er nog niet veel mee om op je pootjes terecht te komen hè.

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#8 Geplaatst 11 november 2009 - 08:51

Heb gisteren met de andere dierenarts ook gepraat over haar valpartij en het verlies van haar tandjes,dit zou er al op gewezen hebben dat er iets fout zat,doordat ze normaal gezien geen 4tandjes kwijtgeraken door ergens op te vallen,ook toen heeft de dierenarts waar ik normaal naar toe ga het niet ernstig genomen en mij de indruk gegeven dat het wel kon gebeuren.
Een goede raad,vertrouw niet te vlug op één dierenarts.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#9 Geplaatst 11 november 2009 - 09:12

Dat is altijd een hele goede raad ja.
Ik heb heel veel respect voor dierenartsen die in geval van twijfel zélf een collega raadplegen of jou aanraden dat te doen.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 11 november 2009 - 11:14

zal ik in de toekomst ook zeker doen bij twijfel