Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#121 Geplaatst 24 juni 2009 - 15:49

@ Lisje: Super! Ik rijd dan gewoon tot bij jou en dan zien we wel wie verder rijdt. Het is niet dat ik niet wil rijden, maar ik heb eigenlijk nog nooit lange afstand autostrade gedaan en zeker niet naar ergens dat ik volledig de weg niet ken. Maar ja, het moet voor alles de eerste keer zijn en met wat goede begeleiding van de co-piloot moet dat zeker lukken hé :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#122 Geplaatst 24 juni 2009 - 15:51

En niet te vergeten De GPS :) want in kaarten lezen ben ik toch ook niet zo sterk :d !

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#123 Geplaatst 24 juni 2009 - 15:53

Een GPS heb ik niet, maar ik kan wel die van mijn mama gebruiken :x
Dat zal lachen worden. Twee jongedames die niet kunnen kaart lezen op weg naar een onbekende bestemming. We zullen best een uur te vroeg vertrekken, zodat we toch nog iets van het feestje meemaken :d
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#124 Geplaatst 24 juni 2009 - 15:55

Als het bij Mobius is zou het van bij mij 1u34 min. rijden zijn, reken dus maar gerust op 2u en meer :LOL: !

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 24 juni 2009 - 15:58

Best dat ik tegen dan mijn nieuwe auto'tje al zal hebben, want de huidige valt wat uit elkaar.
Geen radio meer dat werkt, banden versleten, geen airco, kraken, bulten, ramen gaan maar half open, ruitenwasserspray werkt niet meer,...
Geen paniek, want de nieuwe auto van het werk komt eraan met lekker veel luxe :d
Ik zal zeker rekenen op 2u en meer, maar ja eventjes afwachten waar het uiteindelijk zal doorgaan :)
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#126 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:08

Met een GPS moet je al serieus je best doen om verkeerd te rijden hoor, dat ding zegt gewoon letterlijk wat je moet doen ;) Wel opletten, soms zitten er foutjes in en je wilt natuurlijk niet in 1 of ander kanaal rijden :p

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#127 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:10

MissKitty zei:

Met een GPS moet je al serieus je best doen om verkeerd te rijden hoor, dat ding zegt gewoon letterlijk wat je moet doen ;) Wel opletten, soms zitten er foutjes in en je wilt natuurlijk niet in 1 of ander kanaal rijden :p

Geloof mij vrij en lach nu niet :evil: , maar ik ben al twee keer verkeerd gereden met een GPS. Die dingen haten mij gewoon :d
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#128 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:15

Mieke zei:

Geloof mij vrij en lach nu niet :evil: , maar ik ben al twee keer verkeerd gereden met een GPS. Die dingen haten mij gewoon :d

Je bent niet alleen, ik versta die dingen soms ook niet :catscratchhead :catnoknow !
Ik hoor het al, we gaan 2 goeie samen zijn :) !

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#129 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:16

Mieke zei:

Ik ga proberen om niet te lachen......................................... :ha :ha sorry kan het gewoon niet laten!
Nee nee, nu effe serieus, mijn pa heeft zo'n oude GPS (past bij zijne oude auto) en ik moest dus ergens naartoe en mocht zijn auto en GPS lenen. Wij kwamen ook totaaaaaaaaaalll op een verkeerde plaats uit, en dan spreken we niet over enkele km's hé!! En dat ding zei: bestemming bereikt, dus het was niet ik die verkeerd was :p :ha :ha :ha

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#130 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:21

Mirella zei:

Ik ga proberen om niet te lachen......................................... :ha :ha sorry kan het gewoon niet laten!
Nee nee, nu effe serieus, mijn pa heeft zo'n oude GPS (past bij zijne oude auto) en ik moest dus ergens naartoe en mocht zijn auto en GPS lenen. Wij kwamen ook totaaaaaaaaaalll op een verkeerde plaats uit, en dan spreken we niet over enkele km's hé!! En dat ding zei: bestemming bereikt, dus het was niet ik die verkeerd was :p :ha :ha :ha

Als je dan natuurlijk het verkeerde adres of verkeerde stad aangeeft kan die GPS daar ook niet aan doen he :p

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#131 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:23

MissKitty zei:

Als je dan natuurlijk het verkeerde adres of verkeerde stad aangeeft kan die GPS daar ook niet aan doen he :p

Nee nee, niets verkeerd adres of verkeerde stad, die vind gewoon dat adres niet.....
:ha :ha :ha

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:25

Ewel, ik heb dat ook gehad :goofy:
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#133 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:28

MissKitty zei:

Dat ding zegt dat wel...maar veel te laat voor mijn rijstijl... :ha "sla hier rechts af"...zoef... ah ok, dat was rechts :oops: Gevolg: ik rij ook ALTIJD verkeerd met GSP :louche:
Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#134 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:30

Niels + Evelyn zei:

Dat ding zegt dat wel...maar veel te laat voor mijn rijstijl... :ha "sla hier rechts af"...zoef... ah ok, dat was rechts :oops: Gevolg: ik rij ook ALTIJD verkeerd met GSP :louche:

:ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#135 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:34

Ik lach mij altijd een bult met dat ding.
Draai hier FLAUW naar links... :s
Geplaatste afbeelding