Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#166 Geplaatst 24 juni 2009 - 20:47

Mirella zei:

:LOL: :LOL: :LOL: moet wel nog tot in Sint-Niklaas geraken hé!! LOL :x

Dat kan geen probleem zijn ;)

Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#167 Geplaatst 24 juni 2009 - 20:48

Hier is op zondag om de twee uren een bus.Maar als je bv iemand hebt die je 1 km verder in het dorp wil afzetten dan heb je wel om het uur een bus tot aan het station van Leuven. Ik weet ook niet welke uren jullie in gedachten hadden?? Is het een nachtelijke fuif dan doe ik niet mee. Maar bv een namiddag van 13 to 19h ongeveer dat zie ik wel zitten.Dat is dan ook een redelijk uur voor al degenen die vrij ver moeten rijden.
Ik woon ook in een bebouwde straat en ik moet rekening houden met de buren.
Kunnen we gewoon geen barbeque houden??? Hoeveel personen?? Wat als het regent??? Hier binnen kan ik geen massa van mensen zetten hoor...
Je ziet ik heb nog veel vragen eigenlijk voor ik zou toezeggen.
Ik denk dat het belangrijk is een datum te prikken en dan te gaan tellen hoeveel mensen interesse hebben. Als jullie echt willen rond 21 juli dan moet het al vrij snel georganiseerd worden.
Zijn het er echt bv meer dan 30/35 dan denk ik dat je beter naar een zaaltje uitwijkt of zo.

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#168 Geplaatst 24 juni 2009 - 20:48

Niels + Evelyn zei:

Dat kan geen probleem zijn ;)

Ok :d :thumb: :party:

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#169 Geplaatst 24 juni 2009 - 20:50

WhiteWitch zei:

Kunnen we gewoon geen barbeque houden???

Is voor mij allemaaaaal goed :d

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#170 Geplaatst 24 juni 2009 - 20:51

Pixel zei:

Wauw, wat een tuin! Nu nog een paar foto's van je huis.... En als dat meevalt... Verkoop je je dan huis niet? :ha Wij zijn al een tijd op zoek naar een huis in de buurt van Leuven :ha
Karolientje zegt ook al dat ze niks te koop vinden naar hun goesting.Ik vind dat er veel te koop is...Ik weet natuurlijk geen budgetten maar ik zie voor rond de 200000 en 250000 behoorlijk veel te koop in het Leuvense.Ik zag allesinds daarstraks op Immoweb verschillende huizen waar ik zo zou willen gaan wonen.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#171 Geplaatst 24 juni 2009 - 20:53

ik denk niet dat er veel treinen gaan vertrekken 's nachts uit herent... ik wil gerust wel een paar keer op en af herent-leuven rijden als het moet, geen probleem. allee als ik kan komen natuurlijk, want bibi werkt in het weekend hé
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#172 Geplaatst 24 juni 2009 - 21:04

WhiteWitch zei:

Karolientje zegt ook al dat ze niks te koop vinden naar hun goesting.Ik vind dat er veel te koop is...Ik weet natuurlijk geen budgetten maar ik zie voor rond de 200000 en 250000 behoorlijk veel te koop in het Leuvense.Ik zag allesinds daarstraks op Immoweb verschillende huizen waar ik zo zou willen gaan wonen.

Vind je dat? Ik vind het allemaal rommel. En ons budget loopt tot 300 000 ongeveer. We hebben wel een redelijke eisenlijst :ha Maar toch, het is niet dat ik een heuse megavilla wil of zo hoor. Heb nog maar een paar dingen tegengekomen dat te koop stond en dat mij beviel. Prijsklasse boven de 400 000 euro en zelfs eentje van 500 000 euro :o En dat waren dan geen superdeluxe villa's met 10 slaapkamers en 5 badkamers of zo hoor. Gewone ruime ietwat recentere woningen, instapklaar en met een paar slaapkamers. Ik vind het momenteel echt niet te doen om iets te kopen. :8

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#173 Geplaatst 24 juni 2009 - 21:06

gezellig, maar na 1 cocktail kan ik zelfs het woord "BOB" niet meer uitspreken vrees ik :LOL:

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#174 Geplaatst 24 juni 2009 - 21:07

Kathleen zei:

gezellig, maar na 1 cocktail kan ik zelfs het woord "BOB" niet meer uitspreken vrees ik :LOL:

:ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#175 Geplaatst 24 juni 2009 - 22:58

ik kijk eerst welke dag het wordt voor ik weet dat ik kan komen ;)
Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#176 Geplaatst 24 juni 2009 - 23:26

Ik wacht ook nog even de datum af. mijn vriend moet soms 's avonds werken en zonder hem heb ik geen vervoer :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#177 Geplaatst 25 juni 2009 - 02:08

Wat als het regent vind ik ook wel een belangrijke opmerking. In dat opzicht is het bij Eva misschien beter aangezien zij 2 livings heeft waar ze wel iets van zei te kunnen maken.

Guest_Mover_*
Guest_Mover_*

#178 Geplaatst 25 juni 2009 - 06:51

ik zelf woon helaas ook maar in een gewoon klein studiootje. maar 't is wel een heel tof initiatief!
moest het doorgaan in de buurt van antwerpen, ... :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#179 Geplaatst 25 juni 2009 - 09:17

Pixel zei:

Vind je dat? Ik vind het allemaal rommel. En ons budget loopt tot 300 000 ongeveer. We hebben wel een redelijke eisenlijst :ha Maar toch, het is niet dat ik een heuse megavilla wil of zo hoor. Heb nog maar een paar dingen tegengekomen dat te koop stond en dat mij beviel. Prijsklasse boven de 400 000 euro en zelfs eentje van 500 000 euro :o En dat waren dan geen superdeluxe villa's met 10 slaapkamers en 5 badkamers of zo hoor. Gewone ruime ietwat recentere woningen, instapklaar en met een paar slaapkamers. Ik vind het momenteel echt niet te doen om iets te kopen. :8

Het huis van Jeroen zijn tante staat te koop.
Iets van een 260.000 denk ik zal het gaan. Mooi in orde, echt waar. 3 slaapkamers, alleen aan de badkamer is nog werk. Grote ruimte achteraan waar haar kat nu ook zit. Kattenren in de tuin achteraan.
En kort bij mij :d.
Uit de hand te koop, je mag altijd haar nummer vragen als je wil gaan kijken.
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#180 Geplaatst 25 juni 2009 - 09:21

Niels + Evelyn zei:

Kijk :goofy:

Voor onze drinkjes in te doen: hier
En nog meer hier

hebben, hebben, hebben!!!!! En dan mee naar huis nemen daarna :x . Cadeautje voor de mojito-maakster :x
Geplaatste afbeelding