Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#181 Geplaatst 25 juni 2009 - 09:25

Niels + Evelyn zei:

Kijk :goofy:

Voor onze drinkjes in te doen: hier
En nog meer hier

Dat is inderdaad zeeeeer toepasselijk :LOL:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#182 Geplaatst 25 juni 2009 - 09:28

Ik stel voor dat we eerst de locatie vastleggen. het huis van Eva is een optie, we vragen het misschien best eens. het huis van Misskitty kon misschien, maar ze woont nog thuis en dient het met haar ouders te bespreken. Kiki's huis kan ook.

Daarna de datum. Er zijn veel mensen voor 11 juli en 15 augustus. Daartussen kan het dus gaan. Ik heb alleen vrijdag en zaterdagen gepost met idee dat op zondag de mensen de dag erna moeten werken. Feestdagen daar heb ik echt niet aan gedacht, sorry de snorry!

Dan de drank, eventueel wat hapjes (olijfjes, chipjes, kleine tapas,...): wie kan zich vrijmaken om een hele dag te organiseren? Ik zowieso (zou maar erg zijn anders), Karolien was ook geinteresseerd en kan met mij meerijden als ze wil, Evelyn zag het ook wel zitten, als het bij Eva doorgaat zal zij misschien ook wel helpen.
Als we met te veel zijn om te organiseren, gaan we elkaar ook ondersteboven lopen dus ik zou zeker niet meer dan 5-6 mensen nemen. Wat denken jullie hiervan?

Hoe verdelen we de kosten?
Ik stel voor dat iedereen op tijd inschrijf, aangeeft hoeveel hij wil uitgeven en we een maximumbudget opleggen.
Als je inschrijft liefst dan ook komen, want de kosten worden dan berekend en als de helft niet komt, wordt het duur voor de anderen.

Mogen de partners ook mee? Voor mij is dat ok, uiteindelijk kennen sommigen elkaar al, ik denk dan aan Eddy van Chris, Jonas van Tirza, ..... Maar wat denken jullie hiervan?

Wat denken jullie?

Bewerkt door Jess, 25 juni 2009 - 09:37.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#183 Geplaatst 25 juni 2009 - 09:48

Ik ben zeker bereid om te helpen, Olivier waarschijnlijk ook, en anders zal hij wel later op de avond aansluiten en bijvoorbeeld samen met Wendy (Garnet) afspreken om naar het feest te komen, denk ik. Mij maakt het op zich niet zoveel uit bij wie het doorgaat, zolang  we na afloop met iemand meekunnen om terug naar huis te gaan of als we ergens kunnen overnachten en dan de dag nadien weer naar huis kunnen gaan. Zowel 11 juli als 15 augustus zijn mogelijk voor ons.
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#184 Geplaatst 25 juni 2009 - 09:53

ik vind het alvast goed dat de partners mee kunnen .. zo leren ze ook eens andere mensen kennen dan alleen uit hun eigen omgeving.

Ik zou anders ook mijn tuin hebben aangeboden maar die ligt er momenteel als een bouwval bij in kader van de komende verbouwingen.

De dag speelt geen rol tenzij het een gewone vrijdag is daar ik zo wie zo werk tot 7u s avonds anders wil ik wel komen.

Ik zou opteren voor geen minimum of maximum bedrag... maar een VAST op voorhand gesteld bedrag.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#185 Geplaatst 25 juni 2009 - 10:11

Ik hoop dat ik kan komen, ik vind een vast bedrag (op voorhand te betalen) mssn geen slecht idee.

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#186 Geplaatst 25 juni 2009 - 10:19

Ik heb hier weer vele kandidaten gezien met een mooie tuin en veel plaats.
Daarom zou ik opteren om daar de party te houden. Ik had niet verwacht dat er zo veel personen zouden komen en ik dacht iedereen op mijn terras en oprit te krijgen :ha Niet dus. Met 10 man zal het al veel zijn.
En die weide zit niet zo heel stabiel denk ik :cry:

In huis denk ik toch ook maar zo'n 10 a 15 man te kunnen zetten. Weet i eigenlijk niet, nooit geprobeerd.
En ik zou niet willen dat het feestje in een domper eindigd omdat mijn huis te oncomfortabel is :cry:

Dus liefst toch bij iemand met een mooie tuin (met of zonder zwembad :mrgreen: ) en een toch iet of wa deftige accomodatie :d

Ik vind het idee van Kiki wel heel goed en WhiteWitch natuurlijk, als ze dat ziet zitten :d
Als MissKitty het mag van haar ouders kunnen we natuurlijk ook daar de party houden, maar idd...ze moet het wel mogen van haar ouders

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#187 Geplaatst 25 juni 2009 - 10:20

O ja, en natuuuurlijk ben ik bereid om mee te helpen met de voorbereidingen :jump:

Betalen op voorhand lijkt me een zeer goed idee

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#188 Geplaatst 25 juni 2009 - 10:44

Het huis van Eva is dus niet geschikt. Dan kijken we verder he :) .
Kiki, MissKitty hadden ook nog een voorstel gedaan voor hun huis.

Voorop betalen lijkt me ook fijn. Op die manier moet er niemand die de boodschappen gaat doen geld voorschieten en zijn er geen misverstanden.

Ik stel voor dat we best de datum vastleggen:
ofwel 11 juli (is wel al redelijk snel, maar wel haalbaar mits wat organisatorisch talent),
ofwel 15 augustus, we zullen nog even afwachten en kijken of er nog mensen stemmen.

Dan het uur. Beginnen we 's avonds of misschien eerder in de late namiddag, rond een uur vijf?
En wat doen we precies?
Drankjes, in ieder geval:  enkele cocktails, maar uiteraard ook frisdranken voor de bobs, nog iets anders??? Wat cava of wat bier voor de mannen hier op het forum of voor de parners? Misschien ook wat kleine hapjes voorzien, kwestie dat de drank niet te snel naar de kop stijgt.

Ik was aan het denken om ook een activiteit te organiseren, bijvoorbeeld: iedereen brengt een klein pakje mee van een paar euro (voor de kat of voor het personeel) en dan een pakjes-spel doen ofzo... Het is maar een ideetje hè.

Wat denken jullie? (ik ben hier weer hard aan het werk zunne, maar goed dat het rustig is.)

Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#189 Geplaatst 25 juni 2009 - 10:50

ik hoop dat de partners meemogen. want ik heb geen rijbewijs.
Alhoewel het er misschien ook wat vanaf hangt waar het doorgaat, want ik denk dat limburg al gauw een tweetal uur rijden is enkel en weet niet of hij dat gaat zien zitten.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#190 Geplaatst 25 juni 2009 - 10:52

Je bent even hard aan het werk als ik blijkbaar!! ;)

Locatie wordt dan Limburg? Bij Kiki of MissKitty? Of eventueel nog bij WhiteWitch in Herent? (is ook makkelijk bereikbaar met het OV, en dan bieden wij eventueel wel enkele slaapplaatsen aan - dan wel op een luchtmatras in de logeerkamer, want daar staat geen bed - maar t is wel een heel goeie luchtmatras!). Er wonen nog vrij veel KS-ers in het Leuvense die misschien ook slaapplaatsen ter beschikking kunnen stellen?

Ik denk dat het misschien beter is om al in de late namiddag te beginnen? Kwestie dat mensen die van het openbaar vervoer afhangen, er ook kunnen bij zijn, zij moeten dan waarschijnlijk al vroeger terug naar huis, en dan hebben ze toch ook tijd genoeg om zich te amuseren en moet het niet zo'n blitz-bezoek zijn.

Qua drankjes idd cocktails en frisdrank. Misschien ook bier voor de mensen die wel alcohol lusten maar niet zo dol zijn op cocktails?
Ik vind kleine hapjes een heel goed idee: olijfjes, chipjes, borrelnootjes, kaasblokjes, misschien ook wat rauwkosthapjes met dipsaus ofzo?

Een pakjesspel is inderdaad een goed idee, zo'n spel zorgt altijd voor ambiance. Zal eens nadenken over nog ideetjes voor leuke activiteiten tijdens het feestje.
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#191 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:02

Karolientje zei:

Je bent even hard aan het werk als ik blijkbaar!! ;)

Locatie wordt dan Limburg? Bij Kiki of MissKitty? Of eventueel nog bij WhiteWitch in Herent? (is ook makkelijk bereikbaar met het OV, en dan bieden wij eventueel wel enkele slaapplaatsen aan - dan wel op een luchtmatras in de logeerkamer, want daar staat geen bed - maar t is wel een heel goeie luchtmatras!). Er wonen nog vrij veel KS-ers in het Leuvense die misschien ook slaapplaatsen ter beschikking kunnen stellen?

Ik denk dat het misschien beter is om al in de late namiddag te beginnen? Kwestie dat mensen die van het openbaar vervoer afhangen, er ook kunnen bij zijn, zij moeten dan waarschijnlijk al vroeger terug naar huis, en dan hebben ze toch ook tijd genoeg om zich te amuseren en moet het niet zo'n blitz-bezoek zijn.

Qua drankjes idd cocktails en frisdrank. Misschien ook bier voor de mensen die wel alcohol lusten maar niet zo dol zijn op cocktails?
Ik vind kleine hapjes een heel goed idee: olijfjes, chipjes, borrelnootjes, kaasblokjes, misschien ook wat rauwkosthapjes met dipsaus ofzo?

Een pakjesspel is inderdaad een goed idee, zo'n spel zorgt altijd voor ambiance. Zal eens nadenken over nog ideetjes voor leuke activiteiten tijdens het feestje.

Dat van WhiteWitch heb ik niet gezien, moet ik even terug bladeren dan :) .
Maar als dat een optie is: zeker, is goed bereikbaar, ligt redelijk centraal en ik kan dan ook nog twee mensen te slapen leggen (wel tussen de poezels op de logeerkamer beneden, maar Lil en Ons vinden dat niet erg hoor).
Bier was ik ook aan het denken, voor de niet-cocktail liefhebbers.

Voor activiteiten: pin the tail on the kitty :-), cadeautjesspel, stoelendans :LOL: , en natuurlijk goeie muziek hè!!!

Dan het budget: wat mag dat feestje kosten per persoon? En wat doen we met de overschot van drank enzo?

Geef maar door, of anders zal ik daar ook nog een doodle voor opzetten.

Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#192 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:07

het kan zijn dat ik erover heb gezien maar zijn de partners ook welkom of niet. :LOL: Kan ik drinken hè :p :p :p Olé, olé

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#193 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:09

Fleterna zei:

het kan zijn dat ik erover heb gezien maar zijn de partners ook welkom of niet. :LOL: Kan ik drinken hè :p :p :p Olé, olé

mag ik dan meerijden? :ha :ha
(grapje hoor :d )

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#194 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:09

Misschien is nog een doodleke inderdaad geen slecht idee... :)
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#195 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:10

Fleterna zei:

Als de partners geen bezwaar hebben tegen een feestje met KS'ers, dan zie ik geen reden waarom ze niet welkom zouden zijn...
Geplaatste afbeelding