Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#196 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:14

mobius zei:

mag ik dan meerijden? :ha :ha
(grapje hoor :d )

Tuurlijk rijd je mee ons mee, het zou stom zijn dat je zelf mee de auto rijd hè als wij ook rijden. :d

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#197 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:16

Fleterna zei:

Tuurlijk rijd je mee ons mee, het zou stom zijn dat je zelf mee de auto rijd hè als wij ook rijden. :d

Dus Eva'tje, men ventje nemen we mee om bob te zijn hè. :goofy:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#198 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:18

Fleterna zei:

Dus Eva'tje, men ventje nemen we mee om bob te zijn hè. :goofy:

:dancer: :dancer: :dancer:

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#199 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:26

zou zeer fijn zijn om aan mee te doen.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#200 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:26

Jess zei:

Het huis van Eva is dus niet geschikt. Dan kijken we verder he :) .
Kiki, MissKitty hadden ook nog een voorstel gedaan voor hun huis.

Voorop betalen lijkt me ook fijn. Op die manier moet er niemand die de boodschappen gaat doen geld voorschieten en zijn er geen misverstanden.

Ik stel voor dat we best de datum vastleggen:
ofwel 11 juli (is wel al redelijk snel, maar wel haalbaar mits wat organisatorisch talent),
ofwel 15 augustus, we zullen nog even afwachten en kijken of er nog mensen stemmen.

Dan het uur. Beginnen we 's avonds of misschien eerder in de late namiddag, rond een uur vijf?
En wat doen we precies?
Drankjes, in ieder geval: enkele cocktails, maar uiteraard ook frisdranken voor de bobs, nog iets anders??? Wat cava of wat bier voor de mannen hier op het forum of voor de parners? Misschien ook wat kleine hapjes voorzien, kwestie dat de drank niet te snel naar de kop stijgt.

Ik was aan het denken om ook een activiteit te organiseren, bijvoorbeeld: iedereen brengt een klein pakje mee van een paar euro (voor de kat of voor het personeel) en dan een pakjes-spel doen ofzo... Het is maar een ideetje hè.

Wat denken jullie? (ik ben hier weer hard aan het werk zunne, maar goed dat het rustig is.)
op voorhand betalen zou ik zeker aanraden .. gezien het een grote bende is en de kosten betrekkeijk kunnen oplopen... ik zou het op een max.10€/per persoon houden.

11 juli is idd heel vroeg nabij ...

de keuze van de drankjes ziet er goed uit.

en het de aktiviteit ziet er ook goed uit.... een pakjes spel en iets voor het gastpersoneel of poezels vind ik niet meer dan normaal.

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#201 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:27

Lieve mensen, ik trek me terug om het hier te hebben want ik kan beide vooropgestelde datums niet.

Bewerkt door WhiteWitch, 25 juni 2009 - 11:29.

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#202 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:32

Voorop betalen heeft ook het voordeel dat de gastvrouw/heer inderdaad niet met onkosten gaat zitten indien er toch mensen zouden afvallen... De mensen gaan toch veel minder snel afhaken als ze het bedrag al betaald hebben hé.
Zowel 11 juli als 15 augustus zouden voor ons moeten lukken ;)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#203 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:42

Doodle: Budget voor KS-feestje

Graag slechts één vakje aankruisen! Anders zitten we met een groot verschil.

Dank je!

Bewerkt door Jess, 25 juni 2009 - 11:55.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#204 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:52

Doodleke ingevuld!

Jammer dat je niet vrij bent die datums, Nicky!!
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#205 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:55

Gelieve bij de doodle ivm de kostprijs maar één vakje aan te kruisen :) Dat maakt het makkelijker :)

Bewerkt door Jess, 25 juni 2009 - 13:00.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#206 Geplaatst 25 juni 2009 - 11:58

Jess voor je met dit alles begint ... kijk eerst even of je een locatie vind ;) ik vind het zot als je nog geen locatie hebt je werk in een party moet steken als het misschien dan toch niet doorgaat....???

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#207 Geplaatst 25 juni 2009 - 12:04

De locatie is nu het belangrijkst.
Om een datum te kiezen dat iedereen kan komen zal toch nooit lukken. Het is zomer, veel mensen gaan op vakantie enz.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#208 Geplaatst 25 juni 2009 - 12:07

Moest geen enkele locatie lukken dan kan nog altijd de optie om ergens een zaaltje te huren eens bekeken worden. Hier in Genk bvb ken ik al een mooie locatie aan het kanaal (jullie wouden toch een zwembad he ;) ) met een groot terras enzo. Zo zullen er centraal in het land ook wel plaatsjes zijn zeker :) Maar zoiezo, vermits we in België leven, zal er toch gekeken moeten worden voor een plaats waar ook iedereen binnen kan. En dat zie ik hier bij mij niet lukken met zoveel volk :oops: Kiki?

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#209 Geplaatst 25 juni 2009 - 12:35

ik heb de datums ingevuld, ik kan alleen de zaterdagen van juli ;)
de derde augustus vertrekken wij op vakantie tot en met de veertiende :d
Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#210 Geplaatst 25 juni 2009 - 12:45

Voor mij is het moeilijk om de doodle (met betrekking tot de datum) in te vullen, aangezien ik vakantiejob doe van 20 juli tot 19 augustus. Ik werk in een supermarkt en moet dan soms ook tot 20u15 werken. Jammer genoeg weet ik mijn uren maar een week op voorhand :oops: . Is dus een beetje moeilijk om te plannen.