Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#226 Geplaatst 25 juni 2009 - 14:41

Ah ok, ja ik ben blont en alles werk hier momenteel ni zo goed. Ik heb een keel en oorsontsteking.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#227 Geplaatst 25 juni 2009 - 14:49

No problem! ;) Beterschap he!!
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#228 Geplaatst 25 juni 2009 - 18:07

Is het de bedoeling om overdag te houden of 's avonds?
Mij lijkt het beste om het vroeg te doen tot in de vroege avond (ja ik weet het: mijn zinsbouw trekt op geen orgel)
Voor de mensen die op het OV moeten rekenen is het wel een probleem zeker in het weekend daar de bussen dan maar halftijds rijden.
Ik woon een beetje in 't achterland van België dus iedereen zou toch ergens voor een oplossing moeten zorgen.
Ik ben akkoord met vooraf te betalen voor drank en hapjes.
Voor de rest is er idd iets of wat voorbereiding nodig maar dat regelen we dan allemaal nog wel.
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#229 Geplaatst 25 juni 2009 - 19:34

als't op 11 juli is, dan kan ik niet komen :(

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#230 Geplaatst 25 juni 2009 - 19:48

doeme hé, 11 juli een verjaardagsfeestje en 15 augustus werken geblazen.........
spijtig.................
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#231 Geplaatst 25 juni 2009 - 19:56

Ik heb een grote tuin. Maar ook wel ouders 8) . Ik woon ook niet heel onbereikbaar (dichtbij autosnelwegen en Diest is nu niet zover uit de richting). Als jullie willen vraag ik het een keer.
11 juli is alleen wel heel snel en het is hier in die periode nogal druk. Als ik geen herexamens heb gaat 15 augustus wel, maar dat weet ik maandag pas.

Ik wil in ieder geval wel komen :) .

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#232 Geplaatst 25 juni 2009 - 19:57

Is een doodle een poll en hoe kan ik die vinden?

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#233 Geplaatst 25 juni 2009 - 20:40

Jess zei:

Ik stel voor dat we eerst de locatie vastleggen. het huis van Eva is een optie, we vragen het misschien best eens. het huis van Misskitty kon misschien, maar ze woont nog thuis en dient het met haar ouders te bespreken. Kiki's huis kan ook.

Daarna de datum. Er zijn veel mensen voor 11 juli en 15 augustus. Daartussen kan het dus gaan. Ik heb alleen vrijdag en zaterdagen gepost met idee dat op zondag de mensen de dag erna moeten werken. Feestdagen daar heb ik echt niet aan gedacht, sorry de snorry!

Dan de drank, eventueel wat hapjes (olijfjes, chipjes, kleine tapas,...): wie kan zich vrijmaken om een hele dag te organiseren? Ik zowieso (zou maar erg zijn anders), Karolien was ook geinteresseerd en kan met mij meerijden als ze wil, Evelyn zag het ook wel zitten, als het bij Eva doorgaat zal zij misschien ook wel helpen.
Als we met te veel zijn om te organiseren, gaan we elkaar ook ondersteboven lopen dus ik zou zeker niet meer dan 5-6 mensen nemen. Wat denken jullie hiervan?

Hoe verdelen we de kosten?
Ik stel voor dat iedereen op tijd inschrijf, aangeeft hoeveel hij wil uitgeven en we een maximumbudget opleggen.
Als je inschrijft liefst dan ook komen, want de kosten worden dan berekend en als de helft niet komt, wordt het duur voor de anderen.

Mogen de partners ook mee? Voor mij is dat ok, uiteindelijk kennen sommigen elkaar al, ik denk dan aan Eddy van Chris, Jonas van Tirza, ..... Maar wat denken jullie hiervan?

Wat denken jullie?

ik ben ook bereid om te helpen,en sta de ganse dag tot uwe beschikking :d

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#234 Geplaatst 26 juni 2009 - 22:43

Ik heb net die doodle ingevuld... Verdorie zeg dat worden drukke maanden deze zomer! De enige dagen van deze lijst dat ik nog vrij ben en waar nog geen optie op staan qua fotoshoot zijn 31 juli en 14 augustus (enkel namiddag). De 14de zou super zijn - dan zit ik al in Turnhout, dus dat is al goed in de richting lijkt mij :) Het weekend van 28 en 29 augustus heb ik voorlopig onder voorbehoud nog vrij. Die data zijn aan enkele mensen doorgegeven als data waarop ik vrij ben om foto's te komen maken. Het hangt daar dus vanaf.
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#235 Geplaatst 27 juni 2009 - 07:50

Ik wil ook wel komen!
Had de doodle al ingevuld, maar toen ik in het topic wilde reageren stopte mijn internetverbinding ermee...
Vandaar dat ik nu pas reageer.

Ik wil mijn huis ook wel ter beschikking stellen, maar ik geloof niet dat daar veel animo voor zal zijn, omdat ik niet echt in de buurt woon :ha

Wel zou ik dan graag willen blijven slapen ergens als dat kan......want............me like Mojito's :mrgreen:

O'ja camera wil ik ook wel meenemen op snapshots te nemen;-)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#236 Geplaatst 27 juni 2009 - 09:41

Op 11 juli kan ik helaas niet dan is mij zoon jarig die wordt dan 18 dus is echt geen optie..
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#237 Geplaatst 27 juni 2009 - 09:46

Ik vind 11 juli ook wat te dichtbij. Liever 15 augustus :)
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#238 Geplaatst 27 juni 2009 - 11:06

15 augustus zou voor ons ook super zijn eigenljk... dan zijn we net in verlof :LOL: :goofy: :cheer:

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#239 Geplaatst 27 juni 2009 - 12:00

Kiki wil haar huis ter beschikking stellen, als we allemaal zelf tafels enzo meebrengen :-). Zij kan op 15 augustus, niet op 11 juli.

Dus ik denk dat het dan 15 augustus zal worden....

Wat denken jullie?

Nu dit vaststaat, kunnen we alles beginnen regelen: inschrijvingen, decoratie, wie doet wat?

Ik kijk er al naar uit :d

Geplaatste afbeelding

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#240 Geplaatst 27 juni 2009 - 13:21

15 augustus is ok