Spring naar inhoud

- - - - -

KS-mojito party!

• Log in om te reageren
419 reacties op dit onderwerp
linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#301 Geplaatst 29 juni 2009 - 08:16

ik moet ook passen, wij komen maar eerst aan de 15de van vakantie !
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#302 Geplaatst 29 juni 2009 - 09:01

Zal ook moeten passen vrees ik, is bijna 200km rijden, is me toch net ietsje te ver.
Jammer :( ...

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#303 Geplaatst 29 juni 2009 - 09:14

Lisje, als je het ziet zitten, wil ik eventueel wel kijken om samen te rijden? Ik vind het ook wel veel te ver om alleen naar daar te rijden, maar met wat gezelschap...
Je moet het maar laten weten of je het ziet zitten :)
Ik heb nog drie plaatsen in de auto. Ik met mijn weinig kennis van Aardrijkskunde weet niet goed waar ik overal moet passeren, maar mocht iemand op mijn weg liggen, mogen ze zeker mee.
Geplaatste afbeelding

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#304 Geplaatst 29 juni 2009 - 09:22

Ik zal ook moeten passen, bij ons zijn dan dorpsfeesten en mijn man zit in de organisatie daarvan (via de hondenschool dan) en we geraken dan zeker niet weg.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#305 Geplaatst 29 juni 2009 - 09:24

Als ik dat zo hoor, zouden we beter een andere datum gaan vastleggen :(
Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#306 Geplaatst 29 juni 2009 - 09:37

Voor ons is het ook 160 km, dus ook beetje ver ...
Wie weet de volgende keer als het meer centraal of aan de andere kant van het land plaatsvindt :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#307 Geplaatst 29 juni 2009 - 09:41

Blijkbaar is het voor heel wat mensen echt wel uit de buurt he... Is er echt geen mogelijkheid om het dan toch wat meer centraal gelegen te organiseren? Want ik heb de indruk dat er toch heel wat mensen afhaken gewoon omdat het te ver voor ze is, en dat vind ik zo jammer...
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#308 Geplaatst 29 juni 2009 - 09:43

Ja, ik vind dat ook wel jammer.
Ik zou komen, omdat ik het echt niet wil missen...maar ik moet eerlijk zijn dat 2.30u echt wel ver rijden is. Het doorgaan valt nog mee, maar een mens nog eens terugkeren ook hé :(
Ik moet niet zeggen hier, want Leffinge is dan ook weer de andere kant van het land...
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#309 Geplaatst 29 juni 2009 - 09:44

Als ik nu een huis met een tuin had he... dan kon het met álle plezier bij ons doorgaan. Hopelijk kan ik dat volgend jaar wel zeggen!! Maar in een appartement met een klein balkonnetje lukt het jammer genoeg niet... Ik hoop dat we toch nog een oplossing vinden waar meer mensen zich in kunnen vinden.
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#310 Geplaatst 29 juni 2009 - 09:47

Goh, is misschien een raar idee.
Kunnen we in het ergste geval niet ergens een hapje gaan eten en daarna iets gaan drinken? Is natuurlijk minder gezellig dan ergens thuis, maar ja ... als er geen andere optie is.
Ik heb zelf geen tuin, maar zou waarschijnlijk wel mijn moeder haar huis mogen gebruiken, maar zoals ik al zei we zullen met hetzelfde probleem zitten qua afstand...
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#311 Geplaatst 29 juni 2009 - 10:25

Ik vind het ook heel erg jammer dat er niet een lokatie gekozen wordt die iets meer centraal ligt. Riemst is nu echt wel een uithoek he O:)
Ook de datum vind ik weer wat ongelukkig maar ja, dat zal wel aan mij liggen :d

Ik moet dus helaas nu ook passen. Had er zo naar uit gekeken maar misschien dat we het nog eens kunnen overdoen meer centraal?

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#312 Geplaatst 29 juni 2009 - 10:34

Wanneer we eigenlijk alleen de tuin nodig hebben dan mag het eigenlijk ook bij ons. Binnen is het eigenlijk ook groot genoeg, al moeten mijn kinderen daar dan ook mee akkord gaan (ze zijn 20 & 24). Tja, dat ze bij hun lief gaan, haha!! Ik bak ook niet veel van organiseren omdat mijn rugsken dat niet toelaat; maar met véél hulp moet dat lukken!

MAAR......... op 15 augustus zijn wij NIET thuis!! We zijn namelijk 30 jaar getrouwd op 18/8 en geven onszelf als cadeau een cruise in de Baltische zee (Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Rusland, Letland, Duitsland) !!

Dus, indien de datum naar juli komt, dan mag het hier!

Belangrijk: Lochristi ligt véél centraler en dichtbij voor velen!

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#313 Geplaatst 29 juni 2009 - 10:56

Lut zei:

Wanneer we eigenlijk alleen de tuin nodig hebben dan mag het eigenlijk ook bij ons. Binnen is het eigenlijk ook groot genoeg, al moeten mijn kinderen daar dan ook mee akkord gaan (ze zijn 20 & 24). Tja, dat ze bij hun lief gaan, haha!! Ik bak ook niet veel van organiseren omdat mijn rugsken dat niet toelaat; maar met véél hulp moet dat lukken!

MAAR......... op 15 augustus zijn wij NIET thuis!! We zijn namelijk 30 jaar getrouwd op 18/8 en geven onszelf als cadeau een cruise in de Baltische zee (Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Rusland, Letland, Duitsland) !!

Een tuin is zeker genoeg als het mooi weer is. Mijn tante heeft ook een tent waar je toch een tafel kan zetten voor een 2O-tal mensen. Misschien dat ik dat zou mogen gebruiken. Uw rug zal je niet nodig hebben, want wij willen gerust alles regelen naar klaarzetten toe enz.
Lochristi zou voor mij zeer goed haalbaar zijn. Is zo'n veertig minuutjes rijden dus dat valt al veel beter mee...
Natuurlijk nog even kijken wat de rest zegt, want het is niet omdat ik het super vind en geen probleem maak om de datum te wijzigen naar eventueel vroeger/later dat de rest dat ook vindt natuurlijk :d
Toch al bedankt voor het eventuele aanbod, Lut :)
Geplaatste afbeelding

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#314 Geplaatst 29 juni 2009 - 10:57

Lut zei:

Voor mij is dit inderdaad een heel stuk dichter :) . Maar ik vermoed dat dit misschien weer ver is voor de mensen van Limburg, niet? :oops:

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#315 Geplaatst 29 juni 2009 - 10:57

Misschien beter een andere locatie en datum kiezen dan?